Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Ik doelde met vernederlandsen op spelers uit de Eredivisie en Nederlandse spelers. Ik krijg steeds meer het idee dat Van Geel niet verder kijkt dan z'n neus lang is. Maar goed, daar is Van der Zee dan hopelijk voor aangesteld.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op di mei 22, 2007 6:29 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Gabri ergens rechts achterin was tegen Sparta geen succes, omdat Vloet direct die Bouazan van rechts naar links verplaatste en Gabri dus wel een tegenstander kreeg!Bertje schreef:Sowieso is Ogararu gewoon onnodig, vind ik. Indien je tegen een hangende buitenspeler komt te spelen kun je altijd Gabri of Delorge rechts in de zone laten spelen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Hiddink heeft een broertje dood aan praatjesmakers als Colin. En terecht, trouwens. Daardoor heeft die jongen het niet gered bij Psv.Thomas schreef:Colin is overigens niet goed genoeg bevonden gevonden door PSV. Ik geloof dat Ten Cate overigens wel heel fijn gewerkt heeft met hem bij NAC.
Ik herinner me dat de heren Psv'ers op dit BB best enthousiast waren over de voetbalkwaliteiten van Colin. Zou het niet eens zo onlogisch vinden als Ajax hem wil. HTC kent hem, hij is vast niet duur en Ajax kan best een verdedigend sterke rechtsback gebruiken.
Weet ik niet meer precies. Misschien kan Baseman of zo je dat vertellen.
Edit: even in het archief gezocht:
Edit: even in het archief gezocht:
Baseman schreef:Wat betreft Colin, die jongen is helaas helemaal los van de realiteit.
Er waren al vele geruchten over zijn mindere mentaliteit en arrogante instelling, maar beide zaken zijn helaas alleen maar erger geworden. Hij vindt blijkbaar dat hij vaste basisspeler zou moeten zijn en begrijpt niet dat hij daar keihard voor moet knokken. Een echte Nederlandse mentaliteit dus :nooo:
Zonde, want hij zou een uitstekende verdediger kunnen worden.
-
Dus kom je gelijk in de problemen als de tegenstander daar wel een echte buitenspeler neerzet.Bertje schreef:Bouaouzan is dus geen hangende buitenspeler.
Over Colin. Ik kan me nog goed herinneren dat Henk ten Cate als trainer van NAC zei dat die Colin toendertijd binnen 2 jaar het Ned. elftal zou halen. Dus wie weet
IK GELOOF!!!!!!
Voor Demos en Rishi: wat mij betreft hebben we ook in de eerste instantie een verdediger aan de rechterkant nodig. Colin eventueel. Een type als Colin komt alleen in de problemen tegen een hangende buitenspeler. Dan heb je een type als Ogararu nodig (die tegen een diepe buitenspeler net zo kansloos is als Gabri), die kan doordekken. Ik vind het dus zonde om een relatief dure speler voor die rol te houden terwijl ik hem ook allerminst sterk vind. Dus een verdedigend sterke rechtsback en bijvoorbeeld Delorge als back-up en dan kun je het geld wat je op Ogararu bespaart bijvoorbeeld investeren in een back-up voor Gabri. Ik ben wel gecharmeerd van Pryor. Of je schuift gewoon Sarpong door als die daar aan toe is.
Gezien de relatie met Ten Cate zou dit best eens een logische transfer kunnen zijn. Wat is de transferstatus van Colin, is er iemand die dat zo weet?joey schreef:Volgens mij speelde hij heel goed onder HtC. Die kon hem blijkbaar wel aan.Jöhnk schreef:Zou het niet eens zo onlogisch vinden als Ajax hem wil. HTC kent hem, hij is vast niet duur en Ajax kan best een verdedigend sterke rechtsback gebruiken.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Pryor staat bekend om z'n loopvermogen, maar ik dacht dat hij bij Vitesse vooral als rechtsbuiten speelde?Bertje schreef:Ik vind het dus zonde om een relatief dure speler voor die rol te houden terwijl ik hem ook allerminst sterk vind. Dus een verdedigend sterke rechtsback en bijvoorbeeld Delorge als back-up en dan kun je het geld wat je op Ogararu bespaart bijvoorbeeld investeren in een back-up voor Gabri. Ik ben wel gecharmeerd van Pryor. Of je schuift gewoon Sarpong door als die daar aan toe is.
Verder ben ik het met je betoog eens. Ogararu mag weg. Dan maar 1 miljoen verlies op hem maken. Ik zat laatst rechtsback Martinez van Guadalajara te bekijken (speler waar Ajax vlak voor de zomer interesse in toonde) en dat was ook al niet veel. Wellicht beter dan Ogararu, maar ook een speler die in een 3-5-2 systeem de rechterkant bestrijkt.
Ik heb even snel gegoogled, maar ik kan nergens vinden tot wanneer z'n contract loopt.Duke schreef:Gezien de relatie met Ten Cate zou dit best eens een logische transfer kunnen zijn. Wat is de transferstatus van Colin, is er iemand die dat zo weet?

Bertje schreef:Pryor kan ook als bijsluitende rechtshalf uit de voeten. Zeg maar als Gabri.
Edit: Colin heeft in 2005 een contract voor drie seizoen getekend met de optie voor nog een jaar. Hij heeft nu dus nog één jaar contract met een optie voor nog een jaar.

Heeft Norwich City een eenzijdige optie om het contract van Colin te verlengen of niet? Als Colin er nog wat over te zeggen heeft en hij kan naar Ajax, zou Ajax dus slechts een 1-jarig contract hoeven af te kopen. Volgens mij kan die jongen nooit meer dan 2 miljoen kosten.