PSV deel 2
Het elftal met Pascal Heije, Bobson, Hosé won wat er maar te winnen viel, maar alkleen Andy v.d. Meijde heeft Ajax 1 gehaald.joey schreef:Ach, die toernooitjes.... De lichting met Frank en Ronald, Roy, Vink, Bergkamp en Witschge werd géén kampioen. Die ene topper, daar gaat het om.
Het is wel bijzonder dat een Nederlands team zo'n toernooi wint. Datzelfde psv kon trouwens niet van Ajax winnen

Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Net zei Jack van Gelder dat Mourinho een gesprek met Alex heeft gehad. Daarin kreeg Alex te horen dat hij vast 40 wedstrijden per seizoen zou spelen gezien het drukke programma van Chelsea, maar dat Terry en Carvalho eerste keus waren. PSV hoopt nu dat Alex alsnog in Eindhoven wil blijven.
Lijkt me trouwens sterk. Chelsea zal Alex wel verkopen als die niet naar Chelsea wil.
Lijkt me trouwens sterk. Chelsea zal Alex wel verkopen als die niet naar Chelsea wil.
Het stinkt aan alle kanten!
Hmmm, Alex lijkt mij wel een type dat met alle liefde nog een jaar voor Psv speelt. Veel Brazilianen zijn gevoelsmensen.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op zo mei 20, 2007 10:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoeveel heeft Alex zelf te zeggen? Zijn contract loopt bij mijn weten nog één jaar. Kan hij bepalen dat hij dat bij PSV wil uitdienen of heeft Chelsea daar iets over te zeggen? Chelsea zal willen voorkomen dat hij volgend seizoen gratis de deur uitloopt. Niemand weet hoe zijn contract in elkaar zit.
Het lijkt mij duidelijk dat hij zelf niks te zeggen heeft.
Aan de andere kant lijkt Chelsea me niet de club die concurrenten wil versterken. Maar Terry is ook al oud en er is toch niets mis mee om komend seizoen geleidelijk aan de echte top te wennen. Londen zal toch weer een overstap voor hem zijn waar hij aan moet wennen.
En als hij dit niveau doortrekt, dan speelt hij Carvalho zo uit de basis (als Mourinho niet te chauvinistisch is ;) )
Aan de andere kant lijkt Chelsea me niet de club die concurrenten wil versterken. Maar Terry is ook al oud en er is toch niets mis mee om komend seizoen geleidelijk aan de echte top te wennen. Londen zal toch weer een overstap voor hem zijn waar hij aan moet wennen.
En als hij dit niveau doortrekt, dan speelt hij Carvalho zo uit de basis (als Mourinho niet te chauvinistisch is ;) )
Nope. Terry komt net kijken, bij wijze van spreken. Carvalho is wel 'al' 31. Voorlopig kan dat duo in ieder geval nog een hele tijd mee. Carvalho heeft van de week nota bene nog een contractverlenging tot 2012 getekend. Eén ding is zeker: Carvalho, Terry en Alex zijn alle drie te goed om op de bank te zitten.
Oké, Chelsea heeft dus een probleem.
1. Mourinho wil Alex niet, in elk geval niet voor in de basis.
2. Chelsea houdt Alex al een tijdje aan het lijntje.
3. Het contract van Alex loopt nog één jaar.
4. Verkopen = de concurrentie versterken.
Opties: - naar Londen halen, maar wil Alex dat? De mededeling van Mourinho zal een klap in zijn gezicht zijn.
- Verkopen. Levert geld op, maar Alex zit bij de concurrentie.
- Bij PSV laten. Loopt Alex volgend seizoen gratis naar de concurrentie. Alex zal zijn contract met Chelsea niet willen verlengen als hij nu nog niet naar Londen kan.
- ?
1. Mourinho wil Alex niet, in elk geval niet voor in de basis.
2. Chelsea houdt Alex al een tijdje aan het lijntje.
3. Het contract van Alex loopt nog één jaar.
4. Verkopen = de concurrentie versterken.
Opties: - naar Londen halen, maar wil Alex dat? De mededeling van Mourinho zal een klap in zijn gezicht zijn.
- Verkopen. Levert geld op, maar Alex zit bij de concurrentie.
- Bij PSV laten. Loopt Alex volgend seizoen gratis naar de concurrentie. Alex zal zijn contract met Chelsea niet willen verlengen als hij nu nog niet naar Londen kan.
- ?
PNGerucht over komst Erwin Koeman
Hugo Borst liet in het programma Studio Voetbal weten het gerucht vernomen te hebben dat Erwin Koeman wellicht terugkeert bij PSV als assistent. Het gerucht was overigens nergens bevestigd. De voormalig assistent van Guus Hiddink ligt heel goed in Eindhoven, waardoor de link niet onlogisch is. Hij zou de kritiek op de huidige technische staf over de afstand tot de groep kunnen verkleinen.
Dat zou me niets verbazen. Bij PSV was men destijds onder de indruk van Erwin.
Ik kwam net trouwens nog een oud bericht tegen van rond de tijd van het jeugd WK in 2005:
Oeps. Foutje van Hiddink.
PN15/6/2005 - Hiddink heeft geen interesse voor Chilenen
Chileense media staan bol van een interview dat Guus Hiddink na de afstraffing van Chili tegen Spanje heeft gegeven. De PSV coach en technisch directeur liet weten geen interesse te hebben voor talenten van het Chileense elftal. Hiddink was zeer teleurgesteled over het spel van de Chilenen. Volgens de PSV coach zijn zij niet klaar voor het Europese voetbal. "Om in het moderne voetbal mee te kunnen moeten zij sneller en meer fysiek voetbal kunnen spelen. Om goed in Europa te zijn is het nodig om een atleet te zijn." Op dat vlak zakten de Chilenen tegen Spanje door de mand volgens Hiddink. "Op het WK is het podium om te bewijzen dat je boven de middelmaat uitsteekt. Dat deed er geen bij Chili" aldus een overduidelijke Hiddink.
De woorden krege mede zoveel aandacht omdat de afgelopen periode het Chileense talent Matias Fernandez met PSV in verband werd gebracht. Die berichten werden versterkt door uitlatingen van Salazar dat PSV hem volgt.
Oeps. Foutje van Hiddink.

Het zou mij wel verbazen als je de ene Nederlandse topclub, na pas een gering aantal jaren op eigen benen te hebben gestaan, verlaat om assistent van je broer te worden bij een andere Nederlandse topclub. Dan kies je wel heel erg nadrukkelijk voor de makkelijkste weg.Thomas schreef:PNGerucht over komst Erwin Koeman
Hugo Borst liet in het programma Studio Voetbal weten het gerucht vernomen te hebben dat Erwin Koeman wellicht terugkeert bij PSV als assistent. Het gerucht was overigens nergens bevestigd. De voormalig assistent van Guus Hiddink ligt heel goed in Eindhoven, waardoor de link niet onlogisch is. Hij zou de kritiek op de huidige technische staf over de afstand tot de groep kunnen verkleinen.
Dat zou me niets verbazen. Bij PSV was men destijds onder de indruk van Erwin.