Feyenoord
)
Van dit elftal mogen er wel enkelen vertrekken: Timisela, Huisman, Keizer, Tayeb als ik goed heb onthouden, Lewis raakte Ajax niet kwijt.
Wat stond er iets boven je bericht?brigade zuid schreef:Bij AJAX stonden er ook veel uit de A opgesteld zo heb ik begrepen dus..
Van de basiself dus 1 x A en vijf keer eerstejaars senior, de anderen zijn tweedejaars (of nog ouderOpstelling volgens Ajax.nl:
Van Duin; Will, Timisela, Liesdek, Sterk (60. Van der Heijden); Huisman, Keizer, Yildirim; Lewis (31. Vostermans), Tayeb (60. Schell), Martina.
Will is A-speler (van de basisopstelling), dat is dus één speler!

Van dit elftal mogen er wel enkelen vertrekken: Timisela, Huisman, Keizer, Tayeb als ik goed heb onthouden, Lewis raakte Ajax niet kwijt.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
vi.nlBosz: 'Grote schoonmaak Feyenoord'
15/5/2007 22:31
Technisch manager Peter Bosz van Feyenoord kondigt een 'grote schoonmaak' aan bij zijn club. Eérste prioriteit blijft een nieuwe trainer.
'Wij zoeken de juiste man voor deze club, iemand die in ons beleidsplan past. Namen noem ik niet', zegt Bosz in BN De Stem. 'Daarna komt de spelersgroep aan de beurt, bij de keuzes moet de nieuwe trainer betrokken zijn.'
'Er wordt gesaneerd. Van 68 spelers in januari 2006, naar 34 begin dit seizoen en 23 begin volgend seizoen. Als er geen nieuwe spelers komen, zitten die al bij die 23. Dus we gaan afscheid nemen van flink wat spelers.'
De technisch manager zegt verder dat er aan een nieuw Feyenoord zal worden gebouwd. 'Daarbij hoort dat we voor even accepteren dat er niet meer in zit qua doelstelling dan een plaats bij de top vijf. Dat is keihard. Maar jonge jongens hebben dit jaar veel geleerd. Daar gaan we de vruchten van plukken.'
En passant onthulde Bosz dat het zeker is dat doelman Henk Timmer ook volgend seizoen voor Feyenoord uitkomt.
Dat hebben ze toch al een paar keer eerder gedaan? Ik kan mij de toppers Bruno Basto, Bosschaart, Bandalovski, Östlund, Lurling en Gibbs in ieder geval nog goed herinneren!Bosz schreef:'Er wordt gesaneerd. Van 68 spelers in januari 2006, naar 34 begin dit seizoen en 23 begin volgend seizoen. Als er geen nieuwe spelers komen, zitten die al bij die 23. Dus we gaan afscheid nemen van flink wat spelers.'

- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Zou die zichzelf ook meenemen in de schoonmaak? Met al zijn opmerkingen over de spelers van feyenoord de laatste maanden is de marktwaarde van die hele groep afgerond nul.Thomas schreef:vi.nlBosz: 'Grote schoonmaak Feyenoord'
15/5/2007 22:31
Technisch manager Peter Bosz van Feyenoord kondigt een 'grote schoonmaak' aan bij zijn club. Eérste prioriteit blijft een nieuwe trainer.
'Wij zoeken de juiste man voor deze club, iemand die in ons beleidsplan past. Namen noem ik niet', zegt Bosz in BN De Stem. 'Daarna komt de spelersgroep aan de beurt, bij de keuzes moet de nieuwe trainer betrokken zijn.'
'Er wordt gesaneerd. Van 68 spelers in januari 2006, naar 34 begin dit seizoen en 23 begin volgend seizoen. Als er geen nieuwe spelers komen, zitten die al bij die 23. Dus we gaan afscheid nemen van flink wat spelers.'
De technisch manager zegt verder dat er aan een nieuw Feyenoord zal worden gebouwd. 'Daarbij hoort dat we voor even accepteren dat er niet meer in zit qua doelstelling dan een plaats bij de top vijf. Dat is keihard. Maar jonge jongens hebben dit jaar veel geleerd. Daar gaan we de vruchten van plukken.'
En passant onthulde Bosz dat het zeker is dat doelman Henk Timmer ook volgend seizoen voor Feyenoord uitkomt.
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Demosthenes schreef:Zou niet durven :00000612.gif:Ramona schreef:Had je 't tegen mij, Demo? ;)
of lees de topic even door (ik meen vorige pagina)
In je quote staat nl. mijn opmerking bij...vandaar... ;)Demosthenes schreef:Zou niet durven :00000612.gif:Ramona schreef:Had je 't tegen mij, Demo? ;)
of lees de topic even door (ik meen vorige pagina)
-
- AT Toto winner 10/11
Klopt het trouwens dat Feyenoord dit seizoen op de 'officiële' eindstand van de KNVB straks op de 9e plaats staat?
Ze stonden namelijk 7e, maar verloren van Groningen (nummer 8) en aangezien Utrecht (nummer 9) ook door is naar de finale om de Uefa-cup plek, is die club ze ook voorbij. Dan zouden ze dus 8e of 9e worden, maar aangezien Roda JC in het reguliere seizoen 6e is geworden, gaat Feyenoord dan naar de 9e plek.

Ze stonden namelijk 7e, maar verloren van Groningen (nummer 8) en aangezien Utrecht (nummer 9) ook door is naar de finale om de Uefa-cup plek, is die club ze ook voorbij. Dan zouden ze dus 8e of 9e worden, maar aangezien Roda JC in het reguliere seizoen 6e is geworden, gaat Feyenoord dan naar de 9e plek.

Toeval?
Nu.nlAdriaanse legt functie neer bij Donetsk
DONETSK - Co Adriaanse heeft donderdag zijn functie bij de Oekraïnse club Metallurg Dontesk per direct neergelegd.
De Nederlandse coach had eerder deze week aangegeven geen gebruik te willen maken van de hem aangeboden contractverlenging.
In goed overleg is daarop besloten dat Adriaanse en zijn assitent Jan Olde Riekerink met onmiddellijke ingang
Samen met Olde Riekerink ? Weer 2 "ex-neuzen" die het moeten redden ?
How low can you go ?
Waarom niet gewoon Been en van Hanegem, dat brengt emoties los die de club volgens mij verder brengt. En een leiding die eerlijk zegt dat het de eerste jaren opbouwen is. Nu blijft het met net te weinig geld, aankopen doen die net te weinig brengen en dus de vicieuze cirkel rond blijven maken.
How low can you go ?
Waarom niet gewoon Been en van Hanegem, dat brengt emoties los die de club volgens mij verder brengt. En een leiding die eerlijk zegt dat het de eerste jaren opbouwen is. Nu blijft het met net te weinig geld, aankopen doen die net te weinig brengen en dus de vicieuze cirkel rond blijven maken.
Laatst gewijzigd door Anonymous op do mei 17, 2007 11:33 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Heel erg jammer. Ook zo zonde dat spelers en trainers tegenwoordig geen respect meer hebben voor onderlinge rivaliteit. Spelers gaan van Inter naar AC Milan, Barca naar Real, Ajax naar Feyenoord etc. Trainers van Ajax naar PSV, Ajax naar Feyenoord en ook in Italie wisselt hetzelfde clubje trainers constant onderling van club.
Erg jammer. Stukje emotie bij het voetbal wat verloren gaat. Van Gaal bij AZ, Adriaanse bij AZ en Feyenoord. What's next: Cruijff als voorzitter van PSV?
Erg jammer. Stukje emotie bij het voetbal wat verloren gaat. Van Gaal bij AZ, Adriaanse bij AZ en Feyenoord. What's next: Cruijff als voorzitter van PSV?
Face your fears and live your dreams, No Fear
-
- AT Toto winner 15/16