En dat zullen sommigen niet leuk hebben gevonden. Maar Adriaanse is zelf opgestapt vanwege een meningsverschil met de voorzitter.goodfella schreef:Dat is ie wel. De spelers mochten niet eten van Fuhrer Co. :00001757.gif:
Natuurlijk weet ik wie Hill is. Ik lul niet zomaar in het wilde weg over zaken waar ik niets van weet hoor.Ah, wat een tegenargument weer. Klaarblijkelijk weet je wel wie hij is. Maar gelukkig is Henk Timmer zijn mening de enige die er toe doet.
Nee, Timmer is niet de enige. Maar ik schat hem wel wat hoger in dan Hill als dat mag.
Aron Winter heeft wel degelijk wat gepresteerd in zijn voetbalcarriere. Piet Keizer ook, lijkt me geen argument om Piet Keizer weer als linksbuiten te gaan opstellen. Winter heeft een absolute wanprestatie geleverd bij zijn terugkeer. Zijn tijd was voorbij; Koeman pakte het voor de Buhne eventjes charmanter aan, maar uiteindelijk heeft Winter ook onder Koeman niet gespeeld.Klopt, Aron Winter en Richard Witschge hebben nooit wat gepresteerd in hun voetbalcarriere. Dan heeft Co Adriaanse wat dat betreft wel recht van spreken. Een absolute toptrainer, met zoveel prijzen op zijn palmares...
Witschge is inderdaad een speeltuin voetballer.
Prijzen pakken bij een grote club is wat makkelijker dan tweede worden met Willem II. Net als met je eindstanden, alles is relatief
Volgens mij niet hoorJe spreekt jezelf wel enorm tegen he.