Feyenoord

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
LucaS

Bericht door LucaS » ma mei 14, 2007 2:39 pm

goodfella schreef:Dat is ie wel. De spelers mochten niet eten van Fuhrer Co. :00001757.gif:
En dat zullen sommigen niet leuk hebben gevonden. Maar Adriaanse is zelf opgestapt vanwege een meningsverschil met de voorzitter.
Ah, wat een tegenargument weer. Klaarblijkelijk weet je wel wie hij is. Maar gelukkig is Henk Timmer zijn mening de enige die er toe doet.
Natuurlijk weet ik wie Hill is. Ik lul niet zomaar in het wilde weg over zaken waar ik niets van weet hoor.
Nee, Timmer is niet de enige. Maar ik schat hem wel wat hoger in dan Hill als dat mag.

Klopt, Aron Winter en Richard Witschge hebben nooit wat gepresteerd in hun voetbalcarriere. Dan heeft Co Adriaanse wat dat betreft wel recht van spreken. Een absolute toptrainer, met zoveel prijzen op zijn palmares...
Aron Winter heeft wel degelijk wat gepresteerd in zijn voetbalcarriere. Piet Keizer ook, lijkt me geen argument om Piet Keizer weer als linksbuiten te gaan opstellen. Winter heeft een absolute wanprestatie geleverd bij zijn terugkeer. Zijn tijd was voorbij; Koeman pakte het voor de Buhne eventjes charmanter aan, maar uiteindelijk heeft Winter ook onder Koeman niet gespeeld.
Witschge is inderdaad een speeltuin voetballer.

Prijzen pakken bij een grote club is wat makkelijker dan tweede worden met Willem II. Net als met je eindstanden, alles is relatief
Je spreekt jezelf wel enorm tegen he.
Volgens mij niet hoor

joey
Erelid

Bericht door joey » ma mei 14, 2007 2:44 pm

LucaS schreef:
goodfella schreef:Dat is ie wel. De spelers mochten niet eten van Fuhrer Co. :00001757.gif:
En dat zullen sommigen niet leuk hebben gevonden. Maar Adriaanse is zelf opgestapt vanwege een meningsverschil met de voorzitter.
Blijkbaar omdat de spelers van tafel liepen en de voorzitter ze daarin gelijk gaf.

Adriaanse moet met een TD werken die hem 100% steunt. Zoals MVG dat deed. Anders gaat hij gek doen. Ik betwijfel zeer of hij die steun bij Feyenoord krijgt.
Laatst gewijzigd door joey op ma mei 14, 2007 2:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma mei 14, 2007 2:46 pm

LucaS schreef:
Thomas schreef:Dat overdrijven is echt zonde van de discussie. Totaal niet bevorderlijk voor de discussie ook. Ik heb Ten Cate nergens horen zeggen dat hij een wereldprestatie heeft geleverd.
Niet met die woorden nee. Maar het is wel wat hij suggereert.
Och, dat valt wel mee. Ten Cate is altijd bijzonder kritisch gebleven toen Ajax uitstekende resultaten boekte. En toen het wat minder ging, schoot hij in de verdediging. Hij beschermde zichzelf (en over het algemeen ook z’n spelers).

In mijn ogen gaat het trouwens steeds beter met de PR van Ten Cate. Hij reageerde rustig en sportief na het mislopen van het kampioenschap, gaf laatst een goed en duidelijk interview (geplaatst door Joey in de Ten Cate-topic) en reageerde netjes in z’n voorbeschouwing over de wedstrijden tegen AZ. Niet dat die reacties in het bijzonder geprezen hoeven worden, maar zo hoort het tenminste. Ik hoop dat hij zo door gaat, want wanneer het slecht gaat worden je media optredens wel van cruciaal belang. Adriaanse en Van Gaal kunnen er over meepraten.
Over Co: goede opbouwtrainer, maar een sociale randdebiel.

Is dat zo? Waarom zou Timmer dan zo'n voorstander zijn van zijn komst naar Feyenoord?
LucaS schreef:Waarom is PSV de terechte kampioen?
Simpel: ze hadden aan het einde van de rit de meeste punten. Balen, want ik heb me zelden vermaakt tijdens een wedstrijd van PSV. Ajax en AZ hebben dan toch meer wedstrijden gespeeld waarin er aanvallend werd gespeeld, wat leidde tot (soms) goed voetbal en meer spektakelstukken. Uiteindelijk valt er bij alle drie de ploegen heel wat te verbeteren en heeft PSV het beste geprofiteerd van de misstappen van de concurrentie. Nogmaals, geen mooie kampioen, maar wel een terechte. Ik denk ook niet dat de meeste PSV’ers bijzonder trots zijn op het kampioenschap, maar eerder opgelucht ademhalen.
Jack Reynolds schreef:PSV was voor de overwinning tegen Ajax al goed bezig. Die zouden ook zonder die overwinning wel kampioen zijn geworden.Trouwens heeft Ajax zeer regelmatig, maar niet geweldig, gepresteerd. Ook na het verlies tegen PSV.
Het klopt dat PSV voor de overwinning op Ajax al goed bezig was, maar Ajax was nog beter bezig. Daarna verloor Ajax uit van Sparta en Vitesse en speelde het gelijk tegen NEC en Twente.

goodfella

Bericht door goodfella » ma mei 14, 2007 2:50 pm

LucaS schreef:
Dat je daar nog in durft te geloven. De spelers kotsten hem uit.
Natuurlijk weet ik wie Hill is. Ik lul niet zomaar in het wilde weg over zaken waar ik niets van weet hoor.
Nee, Timmer is niet de enige. Maar ik schat hem wel wat hoger in dan Hill als dat mag.

Aron Winter heeft wel degelijk wat gepresteerd in zijn voetbalcarriere. Piet Keizer ook, lijkt me geen argument om Piet Keizer weer als linksbuiten te gaan opstellen. Winter heeft een absolute wanprestatie geleverd bij zijn terugkeer. Zijn tijd was voorbij; Koeman pakte het voor de Buhne eventjes charmanter aan, maar uiteindelijk heeft Winter ook onder Koeman niet gespeeld.
Witschge is inderdaad een speeltuin voetballer.
Aha, dus Timmer zijn mening telt, omdat je hem hoger inschat dan Hill. Winter zijn mening schat je niet zo hoog in, omdat ie de laatste jaren van zijn carriere niet meer de Winter van weleer was. Welke criterea gebruik jij eigenlijk om te bepalen wie wat mag zeggen.

Prijzen pakken bij een grote club is wat makkelijker dan tweede worden met Willem II. Net als met je eindstanden, alles is relatief
Maar Willem II en AZ waren juist subtoppers in de tijd dat Adriaanse daar trainer was. Bij Ajax en Porto, 2 topclubs werd ie uitgekotst. Volgens mij zijn juist subtopvoetballers enorm gecharmeerd van Adriaanse en kan hij niet overweg met topspelers.

999

Bericht door 999 » ma mei 14, 2007 2:53 pm

Thomas schreef:
LucaS schreef:
Thomas schreef:Dat overdrijven is echt zonde van de discussie. Totaal niet bevorderlijk voor de discussie ook. Ik heb Ten Cate nergens horen zeggen dat hij een wereldprestatie heeft geleverd.
Niet met die woorden nee. Maar het is wel wat hij suggereert.
Och, dat valt wel mee. Ten Cate is altijd bijzonder kritisch gebleven toen Ajax uitstekende resultaten boekte. En toen het wat minder ging, schoot hij in de verdediging. Hij beschermde zichzelf (en over het algemeen ook z’n spelers).
Ten Cate ziet Ajax beter worden
Ten Cate: ''De ploeg heeft in twee weken een behoorlijke vooruitgang geboekt,'' zei Ten Cate tevreden. ''Het zal nog wel een paar maanden duren voordat het perfect wordt uitgevoerd. Maar we hebben een aardige basis gelegd.''
Dit riep ie na twee weken ... Hosanna Henkie ..
Laatst gewijzigd door 999 op ma mei 14, 2007 2:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » ma mei 14, 2007 2:55 pm

goodfella schreef:Maar Willem II en AZ waren juist subtoppers in de tijd dat Adriaanse daar trainer was. Bij Ajax en Porto, 2 topclubs werd ie uitgekotst. Volgens mij zijn juist subtopvoetballers enorm gecharmeerd van Adriaanse en kan hij niet overweg met topspelers.
Dan past hij dus prima bij Feyenoord! :headbang.gif:

Maar serieus, dat gevoel heb ik ook. Zelfde geldt voor LVG. Zij vinden zichzelf de belangrijkste man van de hele club, wat moeten ze dan aan met Ronaldinho?
Geeft niets, subtoppers hebben ook trainers nodig.
Het stinkt aan alle kanten!

Jack Reynolds

Bericht door Jack Reynolds » ma mei 14, 2007 2:57 pm

Thomas schreef:
Jack Reynolds schreef:PSV was voor de overwinning tegen Ajax al goed bezig. Die zouden ook zonder die overwinning wel kampioen zijn geworden.Trouwens heeft Ajax zeer regelmatig, maar niet geweldig, gepresteerd. Ook na het verlies tegen PSV.
Het klopt dat PSV voor de overwinning op Ajax al goed bezig was, maar Ajax was nog beter bezig. Daarna verloor Ajax uit van Sparta en Vitesse en speelde het gelijk tegen NEC en Twente.
Maar Ajax verloor ook later in het seizoen dat soort wedstrijden. Heerenveen bijvoorbeeld. En ze lieten punten liggen tegen RKC en Excelsior.

Zoals ik al zei, Ajax heeft een regelmatig seizoen gedraaid. Een hele vooruitgang ten opzichte van vorig jaar. Maar geweldig was het zeker niet. Daarvoor heeft de ploeg te veel punten laten liggen op cruciale momenten.
Ik ben

Jack Reynolds

Bericht door Jack Reynolds » ma mei 14, 2007 2:59 pm

joey schreef:
goodfella schreef:Maar Willem II en AZ waren juist subtoppers in de tijd dat Adriaanse daar trainer was. Bij Ajax en Porto, 2 topclubs werd ie uitgekotst. Volgens mij zijn juist subtopvoetballers enorm gecharmeerd van Adriaanse en kan hij niet overweg met topspelers.
Dan past hij dus prima bij Feyenoord! :headbang.gif:

Maar serieus, dat gevoel heb ik ook. Zelfde geldt voor LVG. Zij vinden zichzelf de belangrijkste man van de hele club, wat moeten ze dan aan met Ronaldinho?
Van Gaal is veel beter in staat om met grote sterren om te gaan. Je kan Van Gaal en Adriaanse op dat gebied niet met elkaar vergelijken. Van Gaal heeft tijdens zijn periode bij Ajax met jongens als Rijkaard en Bergkamp gewerkt. Dat zou Adriaanse waarschijnlijk niet zo snel kunnen.
Laatst gewijzigd door Jack Reynolds op ma mei 14, 2007 3:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben

goodfella

Bericht door goodfella » ma mei 14, 2007 3:00 pm

Als het geweldig was geweest had Ajax met de schaal op het Leidse gestaan. Zo simpel is het.

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » ma mei 14, 2007 3:00 pm

Ik kan me nog herinneren hoe HtC na de 5-0 tegen RKC klaagde dat z'n spelers te weinig gescoord hadden. Dat vond iedereen toen overdreven kritisch van 'm.
HtC na Ajax-RKC op http://www.ajax.nl/web/show/id=45541/dbid=4039/typeofpage=55721 schreef:Daarna hadden we het gaspedaal dieper moeten indrukken
Voetske schreef:Dit riep ie na twee weken ... Hosanna Henkie ..
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Jack Reynolds

Bericht door Jack Reynolds » ma mei 14, 2007 3:02 pm

goodfella schreef:Als het geweldig was geweest had Ajax met de schaal op het Leidse gestaan. Zo simpel is het.
Precies. Ajax heeft het dit seizoen ook laten liggen. Ze waren nu kampioen geweest, als ze scherp waren geweest tegen RKC (de uit-wedstrijd).
Ik ben

LucaS

Bericht door LucaS » ma mei 14, 2007 3:02 pm

Thomas schreef:
LucaS schreef:Waarom is PSV de terechte kampioen?
Simpel: ze hadden aan het einde van de rit de meeste punten.
Op het gevaar af een slecht verliezer genoemd te worden. Als het verschil niet meer dan 1 doelpunt bedraagt en 0 punten (ze hadden dus niet de meeste punten), dan is er ook sprake van toeval. Je kan niet spreken over de terechte kampioen PSV en als Ajax per ongeluk in de blessuretijd 3-0 had gemaakt opeens over de terechte kampioen Ajax. Dan stelt de term terechte kampioen namelijk geen fuck voor.
goodfella schreef:Aha, dus Timmer zijn mening telt, omdat je hem hoger inschat dan Hill. Winter zijn mening schat je niet zo hoog in, omdat ie de laatste jaren van zijn carriere niet meer de Winter van weleer was. Welke criterea gebruik jij eigenlijk om te bepalen wie wat mag zeggen.
Ik leg daar geen enkel criterium voor aan. Iedereen mag van mij zeggen wat hij/zij vindt en wil. Maar als je het niet erg vind, hecht ik aan de een wat meer waarde dan aan de ander. Ik reageerde niet op Winter zijn opvattingen over Adriaanse (ik weet overigens niet of Winter Adriaanse een slechte trainer/coach vindt, hij heeft daarover volgens mij nooit wat gezegd), ik reageerde op jouw opmerkingen dat Winter meer heeft gepresteerd als Adriaanse. Dat mag zo zijn, ik mag daarop best stellen dat de Winter die bij Ajax terugkwam niets meer toevoegde aan dat elftal.

Maar Willem II en AZ waren juist subtoppers in de tijd dat Adriaanse daar trainer was. Bij Ajax en Porto, 2 topclubs werd ie uitgekotst. Volgens mij zijn juist subtopvoetballers enorm gecharmeerd van Adriaanse en kan hij niet overweg met topspelers.
Correctie, Willem II en AZ werden subtoppers toen Adriaanse daar kwam. Voor zijn komst speelden ze mee voor een plaats in de intertot play-off (ware het niet dat die toen nog niet bestonden)

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma mei 14, 2007 3:46 pm

Voetske schreef:
Thomas schreef:
LucaS schreef:
Ten Cate ziet Ajax beter worden
Ten Cate: ''De ploeg heeft in twee weken een behoorlijke vooruitgang geboekt,'' zei Ten Cate tevreden. ''Het zal nog wel een paar maanden duren voordat het perfect wordt uitgevoerd. Maar we hebben een aardige basis gelegd.''
Dit riep ie na twee weken ... Hosanna Henkie ..
Valt wederom reuze mee hoor. Zoals 666 al aangeeft had Ten Cate regelmatig kritiek in wedstrijden die simpel gewonnen werden. Hij legde vooral de nadruk op opvoeren van de score. Daarnaast is het volgens mij ook heel normaal dat een trainer wat positiever is wanneer het minder gaat en kritisch blijft wanneer het goed gaat.

Wie denkt dat Ten Cate het op dit moment wel prima vindt, heeft het flink mis, denk ik. Je kan zeggen wat je wil over zijn methodes, maar de man eist altijd meer en wil koste wat kost winnen.
joey schreef:Maar serieus, dat gevoel heb ik ook. Zelfde geldt voor LVG. Zij vinden zichzelf de belangrijkste man van de hele club, wat moeten ze dan aan met Ronaldinho?
Gaan we nu de geschiktheid van Van Gaal voor een topclub een beetje lopen bagatelliseren?
Jack Reynolds schreef:Maar Ajax verloor ook later in het seizoen dat soort wedstrijden. Heerenveen bijvoorbeeld. En ze lieten punten liggen tegen RKC en Excelsior.

Zoals ik al zei, Ajax heeft een regelmatig seizoen gedraaid. Een hele vooruitgang ten opzichte van vorig jaar. Maar geweldig was het zeker niet. Daarvoor heeft de ploeg te veel punten laten liggen op cruciale momenten.
Helemaal mee eens. Geweldig was het uiteraard niet, maar ik denk dat niemand er bij Ajax zo over denkt. En je kan natuurlijk twisten over de motiverende woorden en de manier van voorbereiding van Ten Cate voorafgaand aan die wedstrijden, maar we weten niet hoe het is gegaan en zullen ook nooit te weten komen of Ten Cate z’n werk in dat opzicht goed gedaan heeft. Wat ik wel weet is dat ik dit seizoen zelden een moedeloze trainer heb gezien. Als de spelers hadden geloofd in de titel zoals Ten Cate dat deed of in ieder geval uitstraalde, had Ajax wellicht betere resultaten behaald.
LucaS schreef:Op het gevaar af een slecht verliezer genoemd te worden. Als het verschil niet meer dan 1 doelpunt bedraagt en 0 punten (ze hadden dus niet de meeste punten), dan is er ook sprake van toeval. Je kan niet spreken over de terechte kampioen PSV en als Ajax per ongeluk in de blessuretijd 3-0 had gemaakt opeens over de terechte kampioen Ajax. Dan stelt de term terechte kampioen namelijk geen fuck voor.
Ach, iedereen kan zien op welke punten en in welke wedstrijden Ajax dit seizoen gefaald heeft. Hetzelfde geldt voor AZ en PSV. Uiteindelijk kunnen noch Van Gaal, noch Koeman, noch Ten Cate terugkijken op een bijzonder goed seizoen. Maar qua punten is geen enkele trainer er zo op vooruit gegaan met zijn ploeg als Ten Cate. PSV heeft gewoon 1 doelpuntje minder gefaald dan Ajax.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma mei 14, 2007 7:51 pm

Mochten ze in Rotterdam zuid denken dat de gifbeker na de uitschakeling voor europees voetbal wel leeg is, helaas:

Jong Feyenoord gedegradeerd

Jong Feyenoord is er in de laatste competitieronde niet meer in geslaagd alsnog degradatie te ontlopen. Doordat concurrent Jong NEC thuismet 1-0 won van Jong Ajax kon de ploeg de Nijmegenaren niet meer achterhalen. De 0-3 zege van Feyenoord bij FC Utrecht was daarom slechts voor de statistieken relevant. Vincken, Kolkka en Sammuel waren de doelpuntenmakers voor de Rotterdammers. Verder waren ook Tiendalli en Leonard van de partij. De 0-3 zou bij een gelijkspel van Jong NEC nog voldoende zijn geweest.

Bron: FN

Met de groeten uit Amsterdam! :icon_biggrin.gif:

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma mei 14, 2007 7:56 pm

Machtig mooi, he. Ze zijn ook weer helemaal over de zeik daar in Rotterdam.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma mei 14, 2007 8:08 pm

Marillion schreef:Doordat concurrent Jong NEC thuismet 1-0 won van Jong Ajax kon de ploeg de Nijmegenaren niet meer achterhalen.
Het is een jodenstreek. :icon_cry.gif:

Ik lach me overigens kapot als Cootje naar Fnoord gaat, dat kan nooit lang goed gaan, als ie 3 keer verliest dan is het die kut-Amsterdammer.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma mei 14, 2007 8:25 pm

Feyenoord zit in een heel lastig parket. Iedere andere trainer dan Adriaanse zal tweede keus zijn voor 'het legioen'. En Adriaanse zelf zal inderdaad na een paar maanden uitgekotst worden.

Een verlies-verlies situatie dus. :00001757.gif:

Als ik Feyenoord was zou ik voor GJ Verbeek gaan. Gewoon een nugtere kerel die uitgaat van een degelijke organisatie en bewezen heeft spelers beter te maken.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma mei 14, 2007 8:29 pm

Ik hoop niet dat ze Sollied nemen, ik dacht dat die ook op een lijstje stond.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » ma mei 14, 2007 8:32 pm

Sollied staat bekend om zijn salariseisen ('If you pay peanuts, you get monkeys'), dus ik denk niet dat hij het wordt.

Arwin

Bericht door Arwin » ma mei 14, 2007 9:29 pm

Jöhnk schreef:Feyenoord zit in een heel lastig parket. Iedere andere trainer dan Adriaanse zal tweede keus zijn voor 'het legioen'. En Adriaanse zelf zal inderdaad na een paar maanden uitgekotst worden.

Een verlies-verlies situatie dus. :00001757.gif:

Als ik Feyenoord was zou ik voor GJ Verbeek gaan. Gewoon een nugtere kerel die uitgaat van een degelijke organisatie en bewezen heeft spelers beter te maken.
Welke spelers vindt jij dat Verbeek de laatste jaren nu echt beter heeft gemaakt? Denk je niet dat Huntelaar die ontwikkeling bijvoorbeeld ook onder elke trainer wel gemaakt had?

Ik ben het met je eens dat Verbeek, zoals Jans een nuchtere kerel is die eerst gewoon even de organisatie neerzet. Maar ik heb eigenlijk het idee dat Heerenveen met het jaar slechter, minder attractief, gaat voetballen. Een paar jaar geleden vond ik ze een stuk beter voetballen.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma mei 14, 2007 9:33 pm

Bij tien geeft Ruud Gullit al het hele jaar aan wat er allemaal mankeert aan het spel van Feyenoord. Zou dat niets zijn? Met Gullit als uithangbord moet het toch mogelijk zijn om goede spelers naar de kuip te lokken..... :hypocrite.gif:

Jack Reynolds

Bericht door Jack Reynolds » ma mei 14, 2007 9:37 pm

:00001757.gif:

Ik zie hem al weer gaan, in zijn auto, vanuit Amsterdam naar Rotterdam.
Ik ben

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma mei 14, 2007 9:39 pm

Jong Feyenoord degradeert
Door WIETSE DIJKSTRA

UTRECHT - Een dag nadat de club werd uitgeschakeld voor Europees voetbal, kreeg Feyenoord gisteravond een nieuwe sportieve tik te verwerken.

Ondanks een 0-3 overwinning bij Jong FC Utrecht degradeerde het beloftenelftal van de Rotterdammers uit de eredivisie. De tegenvaller is een streep door de rekening van technisch manager Peter Bosz, die serieus werk wil maken van Jong Feyenoord.

Op een bijveld van het Utrechtse sportcomplex Zoudenbalch mocht de ploeg van vertrekkend trainer Arnold Scholten lang hopen dat het dramatisch verlopen seizoen alsnog een happy end zou krijgen. Jong Feyenoord was daarbij afhankelijk van Jong Ajax, dat concurrent Jong NEC minimaal op een gelijkspel moest houden. In dat geval zou een zege met een verschil van drie goals toereikend zijn geweest.

Dat Jong Feyenoord de beter ingespeelde Utrechters zowaar met 0-3 versloeg was al een wonder op zich. In Nijmegen werkte Ajax, dat met 1-0 verloor, echter niet mee aan een wonderbaarlijke ontsnapping.

,,Dit is heel triest,” baalde Timon van Leeuwen na afloop. De 19-jarige invaller had de uitslag van Jong Ajax nog niet gehoord toen hij zijn ploeg in de slotfase naar 0-2 schoot. ,,Toen het daarna 0-3 werd, dacht ik dit gaat de goede kant op, maar het bleek allemaal voor niets.”

Voor Van Leeuwen zijn de gevolgen van de degradatie straks voelbaar. De talentvolle middenvelder tekende onlangs een contract voor twee jaar en is volgend seizoen een van de spelers van het opgewaardeerde beloftenteam, dat dan in de eerste divisie uitkomt. ,,Feyenoord-onwaardig. Dit is niet goed voor mijn ontwikkeling. Ik kan het eigenlijk nog niet bevatten.”

Een jaar geleden speelde Jong Feyenoord onder trainer Henk Duut nog om het kampioenschap, dat overigens door een 1-0 nederlaag bij Jong FC Utrecht werd verspeeld. Dat de ploeg dit seizoen veel minder presteerde, lag niet aan een nieuwe manier van werken. Die was niet veel anders dan een jaar geleden. Ook voor Duut was het met een kleine kern van een man of acht destijds behelpen op het trainingsveld. Hij was vooral bezig om overbodige spelers via het beloftenelftal te lozen.

Duut zag vorig seizoen liefst 42 spelers voorbij komen. Door de grootschalige sanering bij Feyenoord en de problemen bij het eerste elftal, was voor zijn opvolger Scholten minder kwaliteit voorhanden. Het zou dan ook te makkelijk zijn om de trainer, die door hoofd opleiding Stanley Brard gebrek aan passie werd verweten, alle schuld in de schoenen te schuiven.

Trainers van Jong Feyenoord zijn pas vanaf volgend seizoen, als de club het belangrijkste opleidingselftal eindelijk serieus gaat nemen, op resultaten te beoordelen. Met een vaste groep van veertien veldspelers, zoals in het beleidsplan van Bosz staat beschreven, kan worden gewerkt aan een echt team.

Scholten zat gisteravond voor het laatst bij Jong Feyenoord op de bank. De degradatie had hij al een tijdje zien aankomen. ,,Gezien het moeizame seizoen, zat dit erin,” berustte de oud-speler van Ajax en Feyenoord. ,,We hebben er vandaag alles aan gedaan, maar we wisten dat we afhankelijk waren.”
www.ad.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » ma mei 14, 2007 9:49 pm

Arwin schreef:Denk je niet dat Huntelaar die ontwikkeling bijvoorbeeld ook onder elke trainer wel gemaakt had?
Nee, dat denk ik niet. Maar goed, dat is koffiedik kijken.

Van Jans moet ik trouwens niets hebben. Een zelfgeiler, die man.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op ma mei 14, 2007 9:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma mei 14, 2007 9:50 pm

Jans is een verschrikkelijke vent. Zodra je een camera op hem zet krijgt hij ADHD.

Gesloten