PSV deel 2

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
joey
Erelid

Bericht door joey » vr mei 11, 2007 5:31 pm

Hebben we het over apen of over mensen?
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr mei 11, 2007 5:33 pm

joey schreef:Hebben we het over apen of over mensen?
:icon_biggrin.gif: :koe.gif:
Jesse schreef:Volgens mij klopt het aardig, hoor. Waar ben je het niet mee eens?
Ik wil echt niet bij zoveel mogelijk wijfjes voor nageslacht zorgen hoor. Integendeel. En wijfjes kiezen ook niet altijd voor de degene met het meeste geld/meeste macht/ grootste leuter, etc. Het trekt vaak wel aan, maar er speelt natuurlijk wel meer. Zelfs vrouwen worden volwassen en lopen niet standaard meer achter de vent met de grootste bek of het meeste geld aan. Er zijn mensen die heel weinig om geld geven.

Daarnaast denk ik dat lang niet alle vrouwen van nature op zoek zijn naar 1 man.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » vr mei 11, 2007 5:35 pm

Nee dat klopt ook Thomas, ik had het juist even over het feit waarom mannen koningen worden genoemd als ze met zoveel mogelijk vrouwen naar bed gaan en waarom vrouwen dan sletjes genoemd worden.
Daar zal best iets van kloppen.

Ik denk niet dat elke man hier bij zoveel mogelijk vrouwen kinderen wil maken. Tegenwoordig hebben we condooms.

Jesse

Bericht door Jesse » vr mei 11, 2007 5:39 pm

Zoals Thijs al aangeeft ging het hier om het punt dat meisjes een slet zijn waar mannen juist een koning zijn. Dan vind ik de theorie wel aardig.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr mei 11, 2007 5:42 pm

Thijs schreef:Nee dat klopt ook Thomas, ik had het juist even over het feit waarom mannen koningen worden genoemd als ze met zoveel mogelijk vrouwen naar bed gaan en waarom vrouwen dan sletjes genoemd worden.
Daar zal best iets van kloppen.

Ik denk niet dat elke man hier bij zoveel mogelijk vrouwen kinderen wil maken. Tegenwoordig hebben we condooms.
Het minder ontwikkelde en primitiefste deel van ons zal inderdaad de achterliggende reden zijn waardoor de conservatieve gedachte is ontstaan dat een vrouw een slet is wanneer ze met tamelijk veel mannen naar bed gaat en dat een man stoer is wanneer hij met veel vrouwen naar bed gaat. Daar ben ik het wel mee eens. Ik kan mezelf echter gelukkig niet echt vinden in dat ühberprimitieve. :wink1.gif:

Jesse

Bericht door Jesse » vr mei 11, 2007 5:45 pm

Jij denkt dus niet op die manier?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr mei 11, 2007 5:49 pm

Natuurlijk willen de meeste mannen graag met veel vrouwen naar bed, maar dat is slechts een deel van het verhaal. Ik zoek wel wat meer dan een lekker kontje en mooie borsten. En als ik meer (veel meer) heb gevonden, ben ik in staat om die drang naar andere vrouwen opzij te zetten. Je kiest ergens voor.

Wat jij Jesse, nog steeds verliefd op dat meisje met die kont en die tieten? :wink1.gif:

Jesse

Bericht door Jesse » vr mei 11, 2007 5:51 pm

Daar gaat het helemaal niet over, Thomas. Het punt is waarom mannen die veel met vrouwen neuken of bijv. een beroemd persoon regelen vaak een koning zijn, terwijl vrouwen al snel als slet worden gezien.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr mei 11, 2007 5:55 pm

Daar heb ik ook al op gereageerd. Jij vroeg me net of ik niet op die manier dacht, vandaar dat ik weer een andere weg insloeg.

Even iets anders:
PSV voortaan met twee sterren op shirt

11/5/2007 17:31

PSV speelt komend seizoen met twee sterren op het shirt. De KNVB introduceerde de kampioenssterren zoals die ook in Duitsland en Italië gelden.

Elke gouden kampioensster op het shirt symboliseert tien landskampioenschappen. Ook Ajax kan aanspraak maken op twee sterren, omdat die club al 29 keer de landstitel opeiste. Feyenoord heeft met veertien landstitels recht op één kampioensster boven het clublogo op het wedstrijdshirt.

Het moment van oprichting van de club is bepalend voor de berekening van het aantal landskampioenschappen. De ster mag een maximale grootte van twee centimeter doorsnede hebben en kan bij alle wedstrijden in de Eredivisie, de KNVB Beker, de UEFA clubcompetities en bij vriendschappelijke duels worden gedragen.
vi.nl

Ligt het aan mij of doet Ajax hier niet aan?

joey
Erelid

Bericht door joey » vr mei 11, 2007 6:31 pm

PSV wil dit per se, heb ik begrepen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr mei 11, 2007 6:32 pm

Ach ja, altijd die drang naar erkenning, hè.

jabu

Bericht door jabu » vr mei 11, 2007 6:40 pm

Misschien wil Scheringa er ook wel aan meedoen. :hypocrite.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » vr mei 11, 2007 6:47 pm

Die informeert hoeveel zo'n ster kost. :666.gif:

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » vr mei 11, 2007 7:27 pm

Als echte Jodenclub kunnen wij niet achterblijven!
Ajax!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » vr mei 11, 2007 7:45 pm

joey schreef:PSV wil dit per se, heb ik begrepen.
Ik vind het ook wel wat hebben, waarom doet AJAX dat eigenlijk niet?

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr mei 11, 2007 8:21 pm

Ajax speelt volgend jaar ook met 2 sterren op het shirt. Hadden er natuurlijk drie moeten zijn maargoed, dat komt volgend jaar volgens HTC.

Zou het idee overigens niet uit rotterdam zuid afkomstig zijn? Dit is zo ongeveer de enige manier om mensen er aan te herinneren dat ze vroeger ook nog wel eens meespeelden om het kampioenschap.

Arwin

Bericht door Arwin » vr mei 11, 2007 9:39 pm

Dit komt uit Eindhoven natuurlijk. Die hebben weet ik het hoeveel jaar moeten wachten met deze aanvraag voordat ze een jaartje met hetzelfde aantal sterren op het shirt kunnen spelen als Ajax Amsterdam. :worshippy.gif: :icon_wink.gif:

generaal

Bericht door generaal » zo mei 13, 2007 3:48 pm

Arwin schreef:Dit komt uit Eindhoven natuurlijk. Die hebben weet ik het hoeveel jaar moeten wachten met deze aanvraag voordat ze een jaartje met hetzelfde aantal sterren op het shirt kunnen spelen als Ajax Amsterdam. :worshippy.gif: :icon_wink.gif:
Hilarisch, knul.

999

Bericht door 999 » zo mei 13, 2007 3:54 pm

Flikker toch op met die sterren.
Blij met de punten ...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo mei 13, 2007 3:57 pm

En met Generaal. :headbang.gif:

Aristides

Bericht door Aristides » zo mei 13, 2007 4:15 pm

Gewoon één jaar niet meedoen en dan met drie sterren komen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Harm

Bericht door Harm » zo mei 13, 2007 6:30 pm

Thijs schreef:Ik heb het er eens met een studente psychologie over gehad (lekker wijf), en die had er de volgende verklaring voor:

De man is van nature een 'jager', hij wil bij zoveel mogelijk wijfjes voor nageslacht zorgen. De man wil overal z'n kwakkie kwijt, en dús met zoveel mogelijk vrouwen tongen. Waarom ben je dan een koning als dat lukt?
De vrouw is juist het tegenovergestelde van de man. Zij kiest van alle bronstige mannen één man uit, meestal degene met het meeste geld/meeste macht/grootste leuter en laat zich door hem bezwangeren. Als de vrouw zich 'gewonnen' geeft en met de man tongt/neukt/paart, is de vrouw in principe goed bezig want ze heeft een kerel. De man is nog beter bezig want ze heeft een vrouw die uit alle mannen hém kiest.
Wanneer de vrouw dat met meerdere mannen doet is ze 'onnatuurlijk' bezig, en dus een slet. Een man die meerdere vrouwen paalt is een koning, hij is immers zo gaaf dat alle vrouwen hém kiezen uit alle andere mannen. Maargoed, bij een slet telt dat niet want die pakt bijna iedereen.

Maargoed, dit is maar een theorie.
Om het ontopic te houden, Patrick Kluivert is een koning. Een voetbalkoning.
Vrouwen zijn tegenwoordig erger dan mannen. Een paar maanden terug is er zelfs een onderzoek geweest waaruit bleek dat vrouwen meer vreemdgaan dan mannen.

Lionel

Bericht door Lionel » zo mei 13, 2007 7:23 pm

Marillion schreef:Ajax speelt volgend jaar ook met 2 sterren op het shirt. Hadden er natuurlijk drie moeten zijn maargoed, dat komt volgend jaar volgens HTC.

Zou het idee overigens niet uit rotterdam zuid afkomstig zijn? Dit is zo ongeveer de enige manier om mensen er aan te herinneren dat ze vroeger ook nog wel eens meespeelden om het kampioenschap.
:00000639.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Arwin

Bericht door Arwin » zo mei 13, 2007 7:50 pm

generaal schreef:
Arwin schreef:Dit komt uit Eindhoven natuurlijk. Die hebben weet ik het hoeveel jaar moeten wachten met deze aanvraag voordat ze een jaartje met hetzelfde aantal sterren op het shirt kunnen spelen als Ajax Amsterdam. :worshippy.gif: :icon_wink.gif:
Hilarisch, knul.
Ik zet er zelfs 2 smileys achter, maar blijkbaar is het nog te moeilijk voor je.

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » zo mei 13, 2007 9:18 pm

Eindhoven en sterretjes ligt nou eenmaal gevoelig.....

Gesloten