Thomas ontspan. Met negersletjes bedoel ik blonde (blanke) dames die uitsluitend voorkeur voor donkere jongens hebben. Ze zijn vaak te herkennen aan hun wit/blonde hoog opgestoken haar, grote gouden oorbellen, iet wat te veel make up, een strakke zwarte legging waar hun reet (te)veel in beweegt, een gouden ketting met hun naam (luistert vaak naar de naam Samantha, Kelly of Patricia) en een niet zo snuggere uitstraling. Vrouwen waarvan je dus denkt:Jullie mogen ze houden.Thomas schreef:Ik vraag me af of het uitmaakt dat die ‘sletjes’ een donkere huidskleur hebben. Er lopen volgens mij namelijk net zoveel van dat soort dames rond met een blanke huidskleur, die om de haverklap aan een jongen als Kluivert hangen. Ik vind het maar weer een weinig respectvolle manier van praten over mensen.Spijker schreef:Heb je hem daar wel eens gezien trouwens?Kudde negers om hem heen, van die goedkope blonde negersletjes erbij en het feest is compleet. Net Puff Daddy haha.joey schreef:Daar is hij allang. In de Jimmy Woo.
Dit ff offtopic :00001757.gif: