PSV deel 2
Ach, de spelers... Spelers vinden vandaag dit en morgen dat. De clubleiding moet beoordelen of een trainer goed functioneert. Zo niet, dan moet hij worden vervangen. Daar moet je niet sentimenteel over doen.
Ik kan me goed voorstellen dat de leiding van PSV gezien de zwakke tweede seizoenshelft twijfels heeft over het functioneren van Koe.
Ik kan me goed voorstellen dat de leiding van PSV gezien de zwakke tweede seizoenshelft twijfels heeft over het functioneren van Koe.
Het stinkt aan alle kanten!
Supporters op psv.netwerk.to zijn erg blij met dit nieuws.. :)
http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/15 ... 3Cb%3E.php
http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/15 ... 3Cb%3E.php
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
www.nieuwnieuws.nlRonald Koeman blijft trainer PSV
Ronald Koeman blijft aan als trainer van PSV. Dat hebben Koeman en de club na een gesprek besloten.
Tijdens de bijeenkomst is de onvrede die bestond tussen de oud-international en PSV-voorzitter Frits Schuitema opgelost. Koeman dient zijn contract, dat nog tot en met volgend seizoen loopt, gewoon uit.
Koeman sprak met voorzitter Schuitema, de toekomstige algemeen directeur Jan Reker en zijn zaakwaarnemer Ger Lagendijk. In dat onderhoud werden de laatste plooien tussen de partijen gladgestreken. Eerder zaten de betrokkenen afgelopen vrijdag al bij elkaar. "Vandaag hebben we het afgerond'', aldus Schuitema. "Het was een positief en keurig gesprek, waarin alle pijnpunten zijn weggenomen. Het verleden is voorbij, we gaan nu werken aan hopelijk een herhaling van het afgelopen seizoen.''

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Toch voel ik wel een zekere...bewondering is niet het goede woord...ik kijk met enig ontzag naar Koe. Wat heeft die man een harde kop, zeg. Dit is al de tweede machtsstrijd die hij in zijn voordeel beslist. Eerst werkt hij bij Ajax LVG buiten en nu dit weer. Doodleuk zeggen dat je naar Portugal gaat om na te denken, je laten fotograferen op een golfbaan en dan, terug in Nederland je tegenstanders buitenspel zetten- je moet het maar durven.
Altijd leuk om het proza van officiële websites te bestuderen bij zulke gelegenheden:
:00001757.gif:
Is er wel of niet sprake van....? Ach, laat maar... :00001757.gif:
Altijd leuk om het proza van officiële websites te bestuderen bij zulke gelegenheden:
psv.nlHoofdcoach Ronald Koeman blijft aan het roer bij PSV
Hoofdcoach Ronald Koeman staat ook komend seizoen aan het roer bij PSV. De afgelopen dagen hebben evaluatiebesprekingen plaatsgevonden tussen de clubleiding en Koeman, wat tot de gezamenlijke overtuiging leidde dat hij zijn lopende contract gewoon uitdient. Dat is maandagmiddag wereldkundig gemaakt.
Verklaring PSV
Alle betrokken partijen betreuren de ongelukkige manier waarop een openbare discussie is ontstaan over het al dan niet aanblijven van de hoofdcoach, waar ook overigens geen sprake van is geweest. Hierdoor hebben emoties op sommige momenten ongelukkigerwijs de overhand gekregen. Alle partijen zijn verheugd over de uitkomst van de gesprekken en zijn ervan overtuigd dat er een goede sfeer is gecreëerd voor het verder uitbouwen van het succes van de laatste PSV-jaren. Aan de besprekingen met Ronald Koeman heeft ook Jan Reker deelgenomen, die per 1 juli aanstaande in dienst treedt als algemeen directeur van PSV. Hoofdcoach Koeman en de directie zullen nu alle aandacht richten op de voorbereiding voor het komende seizoen, waarin PSV de landstitel verdedigt en voor de 11e keer op rij deelneemt aan de Champions League.
Reacties Koeman en Schuitema
“Ik ben blij dat deze taak achter de rug is en ga met veel vertrouwen en een positief gevoel het nieuwe seizoen in”, zei Ronald Koeman. De per 1 juli scheidend voorzitter Schuitema - hij wordt voorzitter van de RvC - is ook zeer verheugd. “De gesprekken hebben in een open en constructieve sfeer plaatsgevonden. Ik heb er alle vertrouwen in dat PSV, samen met Ronald Koeman, het volgende seizoen weer op alle fronten zal meestrijden.”
:00001757.gif:
Is er wel of niet sprake van....? Ach, laat maar... :00001757.gif:
Het stinkt aan alle kanten!
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Mijn goede vriend Louis XIV & Co zei het al: "Dat PSV kampioen is geworden, heeft maar één voordeel: dat Koeman misschien blijft."
En ziehier.
Dit is geweldig nieuws. Als PSV Co Adriaanse had weten los te peuteren, dan hadden we de poppen aan het dansen gehad. Nu kan Koeman de lijn doortrekken. Volgend seizoen is het écht uit met de pret daar.
K.
En ziehier.
Dit is geweldig nieuws. Als PSV Co Adriaanse had weten los te peuteren, dan hadden we de poppen aan het dansen gehad. Nu kan Koeman de lijn doortrekken. Volgend seizoen is het écht uit met de pret daar.
K.
Still alive...