PSV deel 2

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
joey
Erelid

Bericht door joey » vr mei 04, 2007 11:02 am

Lagendijk heeft het maar druk. :666.gif:

Misschien willen ze Adriaanse ook?
Het stinkt aan alle kanten!

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » vr mei 04, 2007 11:05 am

Koeman is vanochtend niet op de training verschenen en er komt zo een persconferentie. Die gaat er dus uit, dat is jammer

joey
Erelid

Bericht door joey » vr mei 04, 2007 11:06 am

Een persconferentie? Waar heb je dat vandaan?

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » vr mei 04, 2007 11:09 am

Iemand op PN opperde het als mogelijkheid, that's all.

Harm

Bericht door Harm » vr mei 04, 2007 11:10 am

Neefkens schreef:Koeman is niet op de ochtendtraining verschenen. Lagendijk zegt: Hij is niet ziek, nóg niet.....

Wordt vervolgd.

Op PN zijn er nu toch ook achter dat het wel heel erg opportunistisch is om nu Koeman weer te gaan steunen, terwijl ze hem eerder met zijn alleen afmaakten.
Koeman niet op training PSV
Uitgegeven: 4 mei 2007 11:00
Laatst gewijzigd: 4 mei 2007 11:05

EINDHOVEN - De selectie van PSV is vrijdagochtend zonder coach Ronald Koeman aan de training begonnen. De spelers van de landskampioen stonden vrijdag onder leiding van assistent-trainer Jan Wouters. Het is nog niet duidelijk waarom de hoofdtrainer ontbreekt.

PSV hervatte vrijdagochtend de training na vier dagen van rust. Spelers en supporters van de club stonden na zondag uitgebreid stil bij de behaalde landstitel. Trainer Koeman verklaarde dinsdag voor de huldiging dat hij zo snel mogelijk duidelijkheid wil over zijn toekomst bij de club uit Eindhoven.

Voorzitter Frits Schuitema moet Koeman die duidelijkheid verschaffen. De preses verklaarde vorige week voor de laatste competitiewedstrijd tegen Vitesse dat het niet zeker is dat Koeman ook volgend seizoen nog werkzaam bij PSV is. Het contract van de hoofdtrainer bij PSV loopt tot de zomer van 2008.

Later

Een woordvoerder van PSV wilde niet vertellen waarom Koeman op de training ontbreekt. "Misschien komt hij later nog wel. Dan kan hij alles zelf vertellen."

Volgens Ger Lagendijk, de zaakwaarnemer van Koeman, is er geen bijzondere reden dat zijn vertrouweling op de training ontbreekt. "Maar hij is niet ziek. Nog niet. Ik heb nog geen gesprek gehad met Schuitema. Ik heb hem ook niet gebeld. Dat zie ik ook niet als mijn plicht. We moeten gewoon even de gemoederen laten bedaren. Daarna weet iedereen waar hij aan toe is."
PN
Leuke opmerking van Lagendijk :D

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » vr mei 04, 2007 11:11 am

De "nog niet" ?

Harm

Bericht door Harm » vr mei 04, 2007 11:25 am

Ja

Toppie

Bericht door Toppie » vr mei 04, 2007 11:36 am

Dan kunnen de Koemannetjes weer lekker gaan golfen en kleiduiven schieten :mad17.gif:

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr mei 04, 2007 11:54 am

Zo makkelijk komen ze er niet van af. Gewoon wisselen die twee en dan kunnen we weer lachen volgend seizoen.

Kunnen ze in Eindhoven voor de derde keer de klassieker "er is maar één echte Koeman" van stal halen..... :whistling.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » vr mei 04, 2007 11:55 am

RTL -tt meldt dat Koe ontbrak op de training omdat hij een gesprek heeft met de leiding van PSV.

Baseman

Bericht door Baseman » vr mei 04, 2007 11:57 am

Nihad schreef:Zo nu dan eigenlijk altijd krijg ik het idee dat Baseman op de loonlijst staat van PSV.
Base moet zijn eigen programma krijgen. De Baseman PSV good news show.
Klinkt goed :ShowLetter.gif:
Landskampioen, kwartfinale CL, Koeman hopelijk weg, mooi weer, leuk feest vanavond...het leven is mooi :headbang.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » vr mei 04, 2007 12:00 pm

Een suggestie: 'het minuutje van Koné'. De gemiste kansen van Arouna op een rijtje op te laten zien dat PSV wel degelijk aanvallend voetbal speelt. :headbang.gif:

Baseman

Bericht door Baseman » vr mei 04, 2007 12:03 pm

Hij creëert tenminste nog kansen ! Zie je, weer halfvol dat glas :wink.gif: :singer.gif:

PS: Dus als Koné zijn kansen wel afmaakt speelt PSV niet aanvallend ? :icon_biggrin.gif:

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » vr mei 04, 2007 12:11 pm

Sportweek:
'Van Marwijk en ik niet benaderd als technisch duo PSV'
Datum: 4-mei-2007 13:04

Door Remco Regterschot

Oefenmeester Dick Voorn, die samen met Bert van Marwijk eerder dit seizoen werd ontslagen bij Borussia Dortmund, heeft vanmiddag tegenover Sportweek ontkend dat Van Marwijk is benaderd door PSV als opvolger van Ronald Koeman. De assistent, die door de hoofdtrainer altijd wordt meegenomen naar een nieuwe club: “Dat kan toch niet als Koeman bij PSV blijft, toch?”

U weet al dat hij blijft?
“Nee, ik verwoord slechts de algehele opinie.”
U schijnt na de wedstrijd Fortuna Sittard tegen Veendam, twee dagen vóór de ontknoping van de eredivisie, te hebben geroepen dat jullie de dinsdag na PSV-Vitesse zouden worden gepresenteerd als nieuw technisch duo.
“Zo heb ik het niet bedoeld. Ik heb alleen gezegd dat Van Marwijk een grote kandidaat is als Koeman zou worden ontslagen.”
Hebben jullie Roda JC en Club Brugge afgezegd?
“Ja, dat klopt.”
Dat zijn toch ook mooie clubs?
“Ik denk dat Bert wacht op een club die het beste bij hem past. PSV is zo’n club.”
Wat als Ronald Koeman blijft?
“Dan niks, dan blijft de situatie zoals die nu is. Dan is het afwachten wat Bert gaat doen en ik hoop dat hij snel een mooie club heeft, want ik wil wel weer aan de slag.”
Wat zegt hij veel door niets te zeggen, lijkt me niet zo'n hele slimme man.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr mei 04, 2007 12:21 pm

Baseman schreef:Hij creëert tenminste nog kansen ! Zie je, weer halfvol dat glas :wink.gif: :singer.gif:

PS: Dus als Koné zijn kansen wel afmaakt speelt PSV niet aanvallend ? :icon_biggrin.gif:
Dat zeg ik niet. De programmamaker legt het verband. :poketounge.gif:

Ontkent Voorn het of niet? Hoe weet hij dat Van Marwijk een grote kandidaat is?

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr mei 04, 2007 12:30 pm

Ik zit maar te wachten op het ontslag. maar vooralsnog is er nog niets bekend. Ik denk dat ik maar even een goed boek ga lezen en dan zie ik later wel of hij er uit is gevlogen.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr mei 04, 2007 12:40 pm

Wie zegt dat hij ontslagen wordt? Ze zouden het over zijn 'verbeterpunten' hebben. :00001757.gif:

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr mei 04, 2007 12:50 pm

Lijkt me wel een unicum: twee broers die in dezelfde week ontslagen worden als trainer.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr mei 04, 2007 2:35 pm

Dat gaat dus niet meer gebeuren in ieder geval.
Koeman en PSV leggen maandag alles uit

4/5/2007 15:16

Ronald Koeman en PSV maken komende maandag bekend of hun samenwerking voortzetten. De trainer en de clubleiding spraken vrijdagmiddag met elkaar, maar wilden daarover geen verklaring afleggen.
Koeman had 's ochtends de training overgelaten aan assistent Jan Wouters. Zelf meldde hij zich bij voorzitter Frits Schuitema en de leden van de Raad van Commissarissen voor een onderhoud.

Na afloop van deze bijeenkomst spoedde hij zich naar zijn auto en liet hij al lopend niet veel los over de vergadering: 'Daar ga ik niet op in. Ik ga nu twee dagen naar mijn huis in Portugal. Maandag zullen de club en ik wel met een verklaring komen. Daar wil ik het nu bij laten.'

Koeman en Schuitema botsten in de afgelopen weken. De voorzitter had zich kritisch uitgelaten over de trainer, die vervolgens verhaal ging halen en duidelijkheid eiste over zijn toekomst bij PSV. Ondanks zijn kritiek verwachtte Schuitema wel dat Koeman ook volgend seizoen nog trainer zal zijn van de Eindhovense club. Het contract van de coach loopt nog tot medio 2008.

www.vi.nl

joey
Erelid

Bericht door joey » vr mei 04, 2007 3:18 pm

Ze hebben een hoop eisen aan Koe gesteld in de hoop dat hij zelf opstapt. In zijn plaats zou ik zeggen: ontsla me maar als het niet goed is.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » vr mei 04, 2007 6:06 pm

joey schreef:Ze hebben een hoop eisen aan Koe gesteld in de hoop dat hij zelf opstapt. In zijn plaats zou ik zeggen: ontsla me maar als het niet goed is.
En Koe wimpelt alles af onder het motto: Ik ben kampioen geworden.

Ik voorspel dat hij volgend seizoen, zo rond de maand mei 'de eer aan zichzelf houd', net zoals z'n broer bij fayenoord.

999

Bericht door 999 » za mei 05, 2007 7:11 am

SOAP DUURT VOORT

Bedenktijd voor PSV en Koeman na gesprek

EINDHOVEN, zaterdag

Bij PSV blijft het broeien onder de oppervlakte. Het gesprek waar trainer Ronald Koeman al de hele week om had gevraagd, stond gisteren dan toch op de agenda, maar na afloop was de lucht nog allerminst geklaard. De positie van de trainer blijft onzeker. „De hele ochtend heb ik allerlei gesprekken met allerlei mensen gevoerd. Er is een hoop duidelijk geworden. In het weekeinde ben ik in mijn huis in Portugal om een en ander te overdenken. Maandag komen ik en de club met een verklaring”, aldus Koeman.

Zoals te doen gebruikelijk hulde voorzitter Frits Schuitema zich gisteren in stilzwijgen, een gewoonte die de situatie eerder deed escaleren. Behalve de preses waren ook Koemans zaakwaarnemer Ger Lagendijk en de nieuwe algemeen directeur Jan Reker bij de gesprekken betrokken, hoewel het dienstverband van Reker bij PSV pas op 1 juli ingaat en hij nu nog werkzaam is voor de belangenvereniging Coaches Betaald Voetbal. „Dat is niet vreemd, want onze gesprekken zijn ook gericht op de toekomst”, aldus Reker.

Koeman wilde niet zeggen of híj of de directie van PSV om bedenktijd heeft gevraagd. „Daar ga ik niet op in. Er zijn veel dingen over en weer gezegd. Dat moet ik laten bezinken, daarover moet ik nadenken”, aldus Koeman, die de vrijdagtraining liet lopen voor de gesprekken en ook maandag niet voor de groep staat, omdat hij te laat terug is uit Portugal.

Het is een hele poppenkast als je bedenkt dat het contract van Koeman gewoon doorloopt tot medio 2008 en er vooraf helemaal geen evaluatiemoment was afgesproken. Tegelijkertijd blijkt eruit dat ondanks het op miraculeuze wijze behaalde landskampioenschap in de voorgaande weken van sportief verval diepe sporen van twijfel en wantrouwen zijn getrokken.

Het weekeinde bedenktijd lijkt erop te wijzen dat er over en weer eisen zijn gesteld. Schuitema liet dat al eerder doorschemeren toen hij het had over ’verbeterpunten’ voor Koeman en ’taken die hij opnieuw moest doen’.

Een scenario waar binnen PSV rekening mee wordt gehouden, is dat Koeman als hoofdtrainer aan kan blijven, maar dat er wat wordt veranderd aan de rest van de technische staf om de afstand tussen spelersgroep en het technische trio te verkleinen. Het huidige driemanschap blinkt uit in voetbalkennis, maar is weinig complementair op bijvoorbeeld het vlak van ’people management’.

Aan de andere kant zal ook Koeman zijn eisen hebben. Het uitblijven van support van de kant van Schuitema, toen hij onder vuur kwam te liggen, heeft Koeman als een slag in zijn gezicht ervaren. De trainer zal bepaalde zekerheden willen krijgen, dat hij in de nabije toekomst wél in de rug wordt gedekt.

Er is de trainer bovendien veel aan gelegen dat PSV volgend seizoen met een zo sterk mogelijk team aan het nieuwe seizoen begint. Ook daar ligt de kiem voor nieuwe conflicten. Zo heeft Koeman in de winterstop al gemerkt dat Schuitema, gedekt door de commissarissen, niet erg kwistig is met het beschikbaar stellen van budgetten. Bovendien liggen het kortetermijnbelang van de trainer Koeman en het beleid van strategische aankopen van PSV niet altijd op één lijn.

De T.
Blij met de punten ...

999

Bericht door 999 » za mei 05, 2007 7:19 am

Vader van volksclub

„Guus Hiddink was groter geworden dan alle leden van de raad samen”

EINDHOVEN, zaterdag

Als erelid keek hij dinsdag in het stadion naar de huldiging van de kampioen. Frits Schuitema stond voor het eerst als voorzitter op de platte kar. Niet met een ’geleende’ politiepet op zijn hoofd. Dat was het hilarische ritueel van zijn illustere voorganger, die qua populariteit nooit overtroffen kan worden. Ergens in de straat speurde een agent dan altijd verbaasd naar zijn hoofddeksel. Als geen ander was Van Raaij in staat geweest het menselijke en het zakelijke aspect te versmelten. Zijn lijfspreuk: „Je moet PSV leiden als een onderneming, maar beleven als een club. Het zit ’m in dat laatste.”

Juist daaraan lijkt het PSV thans te ontbreken. Van Raaij hechtte veel waarde aan de familiaire sfeer, aan het contact met mensen. Betrokkenen noemen hem niet voor niets een vaderfiguur. Hij handelde vanuit het hart, groeide uit tot een pater familias. Aaibaar voor het grote publiek, benaderbaar voor de pers.

Na zijn vertrek in september 2004 greep presidentcommissaris Jan Timmer de macht. Rob Westerhof „Guus kwam als voorzitter, maar kon zich evenmin vinden in de behoudende strategie van de invloedrijke toezichthouders en trok twee jaar later alweer zijn conclusies.

In stoere bewoordingen liet Schuitema vorige week weten dat hij geen enkele moeite zou hebben Ronald Koeman te ontslaan, omdat hij als topman van Philips wel voor hetere vuren had gestaan zonder zijn handen te branden. Eerder maakte hij de fout door de coach in de media geen steun te verlenen. Daarmee gaf hij ruimte voor speculaties en dientengevolge veel onrust. Om vervolgens diezelfde media te omzeilen met de opmerking dat hij geen zin had in kletsverhalen.

„Schuitema is een blinde volgeling van Timmer”

Van Raaij kijkt dan ook niet op van de hatelijke ontvangst die Schuitema de voorbije dagen ten deel viel. „Hij is een blinde volgeling van Jan Timmer. Ze hebben allebei een hekel aan publiciteit, dat was bij Philips al zo. Ik heb me als voorzitter juist altijd sterk gemaakt voor meer openheid. Mede daardoor is PSV van een elitaire club getransformeerd tot volksclub. En omdat ik een voetbalclub zie als een maatschappelijke onderneming, dien je verantwoording af te leggen aan de supporters en ook de media. Je laat al die mensen niet in hun waarde door ze te negeren.”

In het biografisch portret over zijn leven en werk staat Van Raaij uitgebreid stil bij de dag die zijn einde bij PSV inluidde. Timmer belegde namens de commissarissen, onder wie Schuitema, een persconferentie om de contractverlenging van Guus Hiddink in twijfel te trekken. Volgens Timmer nam Van Raaij een onverantwoord risico door Hiddink een salaris van een miljoen euro aan te bieden. In een vijf kwartier durend referaat kwam ook de verbouwereerde Van Raaij in het beklaagdenbankje terecht. Hij werd afgeschilderd als een roekeloze bestuurder die PSV met een schuld opgezadelde en desondanks een te rooskleurig beeld schetste.

Sindsdien is de lucht boven de voormalige topmannen van Philips blijvend bewolkt. Van Raaij betichtte Timmer en zijn kompanen destijds van haantjesgedrag. Het was de commissarissen een doorn in het oog dat zowel Van Raaij als Hiddink goed wist om te gaan met de media. Zo liet Hiddink wel eens subtiel doorschemeren dat hij bij de commissarissen ambitie miste. Timmer ontplofte.

Daarover zegt Van Raaij in het boek: „Zo’n opmerking paste bij Guus. Hij schiet graag met losse flodders, probeert soms doelbewust iets te forceren of los te maken. Elke dag wordt hij geconfronteerd met de pers. Over mij heeft hij ook wel eens wat gezegd, maar ik ken hem en keek daar dwars doorheen. De commissarissen voelden zich in hun eer aangetast. Met deze persconferentie wilden ze hun gram halen, dat lijdt geen twijfel. Normaal gesproken mogen ze alleen naar buiten treden om het ontslag van de directievoorzitter wereldkundig te maken. Maar enerzijds openlijk kritiek leveren en anderzijds het vertrouwen in mij niet opzeggen, is onlogisch. Dan zou de raad van commissarissen de spreekbuis van de nv zijn. Het is de taak van de voorzitter en de directie om mededelingen te doen over de financiële situatie. De raad van commissarissen van Philips is één keer op de voorgrond getreden, toen Cor van der Klugt ontslagen werd. Verder hoor je ze alleen tijdens de aandeelhoudersvergadering. Zo hoort het.’

Maar zo ging het niet. Aan zijn goede verstandhouding met Timmer kwam na 49 jaar een abrupt einde. „Een groot litteken”, noemt Van Raaij de breuk. „Nu nog ben ik ervan overtuigd dat de uitspraken van Guus de aanleiding voor deze schertsvertoning zijn geweest. Ze droegen andere redenen aan, zoals het contract, maar wilden gewoon eens hun zegje doen.”
„Het salaris van Guus was, voor een toptrainer, allesbehalve exorbitant hoog. Mark van Bommel had bijna hetzelfde. En dankzij Guus werd de Aziatische markt geopend. We hebben twee keer de Peace Cup opgehaald in Zuid-Korea. Die oefentrips brachten vijf miljoen in het laatje. Hiddink heeft ons niets gekost, hij is de goedkoopste trainer die we ooit hebben gehad. Maar daar is nooit naar gevraagd. Zonder Guus wordt PSV echt niet uitgenodigd door de Koreanen. We hebben mee geprofiteerd van zijn marktwaarde. En hij op zijn beurt had elders zonder morren vier of vijf keer meer kunnen krijgen als zijn contract na twee succesvolle jaren verlengd zou worden. Zijn zaakwaarnemer zag dat bij PSV ook graag gebeuren. Hij vroeg meer. Wij wilden het niet. En steeds stelde Guus zich heel soepel op. Hij deed zelfs water bij de wijn.”

Er was op een gegeven moment sprake van een grote onemanshow, luidde het verwijt aan het adres van oud-voorzitter Van Raaij. „Ik zag het anders. Ik vond dat de pers een noodzakelijk middel is om mensen goed te informeren; om de club beter naar buiten te brengen. Welbeschouwd is PSV beter dan ooit in de publiciteit gekomen. Guus heeft daar ook een belangrijk aandeel in gehad. En daar hadden de commissarissen zichtbaar moeite mee. Die mannen waren groot en verdwenen een beetje naar de achtergrond. Guus was groter geworden dan alle leden van de raad samen.”

En: „In hun ogen leidde ik PSV alsof het mijn eigen onderneming was. Dat beschouwde ik juist als een compliment. Maar toen ik dat zei, werd Timmer nóg bozer.”

Bijna drie jaar na die door Van Raaij als ’goedkope voetbalsoap’ omschreven persconferentie voelt hij nog dagelijks de pijn van die aanval in de rug. „Meestal waait een zakelijk conflict na een bepaalde tijd weer over. Maar de mening van het grote publiek is doelbewust beïnvloed door allerlei uitspraken van de commissarissen in de media. Dit gaat nooit meer weg. Na het kampioenschap heb ik Timmer een hand gegeven. Dat is het. De relatie is koud geworden.”

Zijn kritiek houdt hij niet verborgen. „Ik geef eerlijk mijn mening. Ze zien mij niet graag in de pers verschijnen, maar daar kan ik niet mee zitten. Diezelfde mensen vonden het nodig de schuld op mijn bord te leggen. Die verhalen zijn een eigen leven gaan leiden. Iedereen begint er nog steeds over. Ik lees het in alle kranten, hoor het op televisie. En dat stoort me.”

„Ik heb me als voorzitter juist altijd sterk gemaakt voor meer openheid”

„Het betekende dat PSV een belangrijke schuld op zich nam. Na mijn afscheid heb ik dat in een brief aan de betrokkenen ook duidelijk uiteengezet. Er wordt steeds Hij gebruikt zijn boek om uiteen te zetten wat er sinds drie jaar is veranderd bij PSV. Dat de participanten in spelersfondsen na het inzakken van de transfermarkt hun verlies niet wilden nemen en aandrongen op een nieuwe regeling. Uiteindelijk werd het risicodragend vermogen omgezet in rentedragende leningen, die afgelost worden uit transferopbrengsten. „Dus de beleggers die risico dragen, krijgen een douceurtje… Daarmee benadeel je de over die schuld gesproken, maar de overeenkomst tussen PSV en die commissarissen heb ik nooit getekend.”

Roekeloos wil hij zichzelf achteraf niet noemen. Bij zijn afscheid wees Van Raaij op het verschil van inzicht tussen voorzitter en commissarissen: „Ik heb ook fouten gemaakt. Om in voetbaltermen te spreken: ik heb soms iets te aanvallend gespeeld en daarbij verdedigend wel eens wat steken laten vallen. Maar ik vond dat een club als PSV keuzes moest maken. Richt je de aandacht op Nederland, of op Europa? Gezien de belangen van onze sponsors was Nederland niet meer relevant. Dus als je voor het grotere doel kiest, kom je er niet onderuit om af en toe risico’s te nemen. Anders is de schade nog veel groter. Als PSV twee of drie jaar achtereen de Champions League misloopt, komt de club onherroepelijk in een neerwaartse spiraal terecht en verlies je Philips als sponsor. Die afweging maakte ik.”

Er is hem de voorbije dagen vaak gevraagd hoe PSV weer orde op zaken zou kunnen stellen. „Wie een trainer binnenhaalt die nog geen jaar later alweer ter discussie wordt gesteld, moet concluderen dat hij het zelf ook niet goed gedaan heeft. Iemand zei tegen mij dat we soms veel kunnen leren van huisvrouwen. Als de trap schoongemaakt moet worden, beginnen ze ook bij de bovenste trede.”
De T.
Blij met de punten ...

Frank

Bericht door Frank » za mei 05, 2007 9:24 am

'Van der Leegte keert terug bij PSV'

Uitgegeven op zaterdag 05 mei 2007 om 10:15:06

(Novum) - Tom van der Leegte keert in de zomer terug naar PSV. De 30-jarige middenvelder van VfL Wolfsburg moet in Eindhoven een van de opvolgers worden van Phillip Cocu, die heeft besloten zijn contract niet te verlengen. Dat meldt De Telegraaf zaterdag. Volgens de krant is PSV nog met de Duitse club in onderhandeling over de transfersom.

Van der Leegte zou in Eindhoven terugkeren op het oude nest. Hij doorliep er de jeugdopleiding en kwam tussen 1994 en 1997 tot achttien competitieduels. Na periodes bij RKC Waalwijk, FC Twente en ADO Den Haag verkaste de Brabander twee jaar geleden naar Wolfsburg, waar hij bijna elke week kan rekenen op een basisplaats.
Bron: nieuws.nl

joey
Erelid

Bericht door joey » za mei 05, 2007 9:27 am

Van der Leegte de opvolger van Cocu? De RvC heeft het bij PSV werkelijk voor het zeggen! :666.gif:

Gesloten