PSV deel 2
Wil die dan terug?
Iets anders:
Iets anders:
Dit zal niet de prijs zijn die ze bij PSV in hun hoofd hebben. Maar wel ongeveer de marktwaarde van Koné. Houden dan maar en hopen dat hij meer waard wordt? (En kom niet met dat bod van die Russische club, want hij zegt zelf in de VI van vandaag dat hij daar niet heen wil. Hij wil naar Engeland.)Arsenal bereidt bod van 6 miljoen voor op Koné
www.voetbalonline.nl, 2 mei 2007 13:57 - Alex lijkt verloren voor PSV, daar hebben de meeste fans zich al bij neergelegd, maar ook Arouna Koné lijkt zijn langste tijd te hebben gehad op de Herdgang. Arsenal overweegt namelijk de Ivoriaan over te nemen van de Eindhovenaren.
Koné is inmiddels verschillende keren gescout door The Gunners. Volgens News of the World is coach Arsène Wenger inmiddels van zijn kwaliteiten overtuigd, zodat de club een bod van rond de 6 miljoen euro voorbereidt.
Het stinkt aan alle kanten!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Volgens mij ook. Je weet nooit natuurlijk, maar toch..Spijker schreef:6 lijkt me nog veel te veel eerlijk gezegd. Roda heeft een megadeal gesloten met die 9. Dat gaat psv in mijn ogen nooit meer terugverdienen.
Koné zelf roept steeds dat hij naar Man. Utd. wil. Maar wat vinden de fans van die club van hem? Min of meer hetzelfde als veel AT'ers dus: leuke dribbel maar niet veel meer dan dat.
Iedereen wil naar Engeland. Daar is de komende jaren het grote geld te halen. De nieuwe tv deal voor de komende seizoenen zorgt ervoor dat elke speler zijn spel 'het beste in de Engelse competitie vindt passen'. Bij de nummer laatst van Engeland kun je straks meer verdienen dan bij Psv. Komt Kone er met onze overzeesche buren niet uit dan gaat ie misschien alsnog graag naar St Petersburg oid.joey schreef:Dit zal niet de prijs zijn die ze bij PSV in hun hoofd hebben. Maar wel ongeveer de marktwaarde van Koné. Houden dan maar en hopen dat hij meer waard wordt? (En kom niet met dat bod van die Russische club, want hij zegt zelf in de VI van vandaag dat hij daar niet heen wil. Hij wil naar Engeland.)
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Maar vind je ook niet dat....Baseman schreef:PSV wil Koné helemaal niet verkopen, maar ik heb weinig behoefte om weer een discussie te beginnen over de kwaliteiten van Koné. Voor sommigen hier kan hij toch niets goed doen...

Ik denk dat Koné bij een goed bod wordt verkocht. Over 2 jaar loopt hij de tent gratis uit, dus zal men absoluut de markt gaan verkennen.
1+1=2 Koné heeft nog twee jaar contract. Nu is hij al amper de tien miljoen waard die hij heeft gekost. Blijft hij nog een jaar, dan gaat PSV verlies op hem lijden. Conclusie: contract openbreken of verkopen.Peter schreef:Maar vind je ook niet dat....Baseman schreef:PSV wil Koné helemaal niet verkopen, maar ik heb weinig behoefte om weer een discussie te beginnen over de kwaliteiten van Koné. Voor sommigen hier kan hij toch niets goed doen...![]()
Ik denk dat Koné bij een goed bod wordt verkocht. Over 2 jaar loopt hij de tent gratis uit, dus zal men absoluut de markt gaan verkennen.
"His finishing,however, is straight out Emile Heskey's textbook." :00001757.gif:joey schreef:Koné zelf roept steeds dat hij naar Man. Utd. wil. Maar wat vinden de fans van die club van hem? Min of meer hetzelfde als veel AT'ers dus: leuke dribbel maar niet veel meer dan dat.
PNSalcido: zaakwaarnemer op zoek naar nieuwe club
Bij zijn terugkomst in Mexico trots te zijn dat hij zijn eerste jaar in Europa heeft af kunnen sluiten met het kampioenschap. De verdediger heeft al weer andere doelen gesteld. Salcido gaf aan te hopen dat zijn zaakwaarnemer een nieuwe club zal vinden welke een stap hogerop is, zo meldt Medio Tiempo in Mexico. "Ik hoop dat er iets concreet wordt. Mijn zaakwaarnemers zijn op zoek naar een andere club, maar als er niets gebeurt, keer ik met plezier terug bij PSV. Ik heb het er goed naar mijn zijn. Ik wil wel graag blijven groeien, maar als het niet tot een transfer komt spelen we in ieder geval weer in de Champions League."
Hoopt dus op een vet contract elders. Doen ze op PN heel beledigd over, maar het is niet anders.
Half PSV wil weg, lijkt het. Cocu en Alex staan al bij de deur en inmiddels circuleren ook de namen van Farfan, Koné en Salcido. Waar komen deze geruchten vandaan? Willen de spelers zelf weg of heeft PSV cash nodig om de selectie op peil te brengen? Het zal immers in elk geval Alex en Cocu moeten vervangen en -eindelijk- een capabele vervanger voor VoH moeten halen.
Dus als er veel spelers in de belangstelling staan, dan willen ze zelf weg ?joey schreef:Half PSV wil weg, lijkt het.
Af en toe komen de vreemdste uitspraken voorbij hier...alsof PSV de laatste 4 jaar niet half leeggekocht werd ieder seizoen.
Cocu viel te verwachten, het mag ook op zijn leeftijd. Dat Alex dit seizoen bleef was al een bonus, wereldtopper. Farfan heeft nu zijn 3e seizoen achter de rug, dus een vertrek is niet meer dan normaal. Koné is gewoon een goede aanvaller en hij heeft zich laten zien dit seizoen, dus er zal ongetwijfeld belangstelling zijn. Al wil dat natuurlijk niet zeggen dat iemand dan ook meteen verkocht wordt. En Salcido wil gezien zijn leeftijd graag naar een Europese topcompetitie, niet echt verrassend. Al drukt hij zich wat ongelukkig uit.Cocu en Alex staan al bij de deur en inmiddels circuleren ook de namen van Farfan, Koné en Salcido.
Wat is hier zo apart aan ?
PS: Gomes heeft al aangegeven op zeker bij PSV te blijven