PSV deel 2

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma apr 30, 2007 8:36 pm

Ach ik moet zeggen dat ik er best respect voor heb dat ze ondanks die shit waar ze de afgelopen weken in zaten toch nog gewoon die titel pakken op de laatste speeldag. Voor een ploeg die in feite al K.O. was vond ik ze toch verdomd scherp en fanatiek spelen zondag, iets wat ik bij ons toch miste in Tilburg.

Rembrandt III

Bericht door Rembrandt III » ma apr 30, 2007 8:51 pm

Wat is die Koeman eigenlijk een vuile duitser he. Wel een echte winnaar, hij staat er als het erop aankomt net even iets meer dan anderen.

Jesse

Bericht door Jesse » ma apr 30, 2007 8:54 pm

Heb jij de wedstrijd gezien, BZ?

Ik vraag me af hoe de sfeer is op zo'n dag wat betreft Koeman. Is hij opeens weer een held? Als hij op het podium komt bij de huldiging, wordt-ie dan toegejuichd? Of juist niet?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma apr 30, 2007 9:01 pm

Jesse schreef:Heb jij de wedstrijd gezien, BZ?

Ik vraag me af hoe de sfeer is op zo'n dag wat betreft Koeman. Is hij opeens weer een held? Als hij op het podium komt bij de huldiging, wordt-ie dan toegejuichd? Of juist niet?
Jij bent echt verveeld.

Harm

Bericht door Harm » ma apr 30, 2007 9:02 pm

Vanwege de problemen met Schuitema heeft hij zich een beetje aan de feestelijkheden onttrokken. Maar alle spelers vlogen hem meteen om de nek.

Van mij hoefde hij niet weg en dat gevoel is niet veranderd (zullen de meesten hier wel blij mee zijn). Hij heeft fouten gemaakt en hij past minder bij de club dan ik op voorhand had gedacht. Maar Ik weiger nog steeds te geloven dat al de problemen die we de afgelopen maanden gehad hebben door hem veroorzaakt zijn. Zoveel invloed heeft niemand.

Hij moet meer aan het positiespel gaan doen, dat zeker. Maar die slappe kutinstelling van de laatste tijd lag aan de spelers en niet aan Koeman.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma apr 30, 2007 9:04 pm

Oké Harm, nu hom of kuit. Koe of Adriaanse?
Het stinkt aan alle kanten!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma apr 30, 2007 9:33 pm

Psv wil Makaay en/of Pizarro aldus de snor.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma apr 30, 2007 9:35 pm

Maar Schaars wil niet.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma apr 30, 2007 9:37 pm

Nee terwijl ik toch steeds hoor dat Schaars niet door 1 deur kan met Louis, terwijl hij nu bij AZ wil blijven OM Louis.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma apr 30, 2007 9:38 pm

BZ, Van Gaal stelde Schaars zelfs half geblesseerd op. Van Gaal vindt Schaars dus een belangrijke speler.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma apr 30, 2007 9:42 pm

Nu zit Affalay bij Voetbal Insite en daar komt toch ook werkelijk niks uit he.. wordt weer een saaie aflevering. Waarom ik dan toch verder kijk? Ik heb de doelpunten van H'veen-Fnoord nog niet gezien. :cool.gif:

Beloki

Bericht door Beloki » ma apr 30, 2007 9:43 pm

Die Affelay is echt dom gewoon. Staart je eerst 30 seconde met open mond aan voordat je antwoord krijgt.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

joey
Erelid

Bericht door joey » ma apr 30, 2007 9:44 pm

brigade zuid schreef:Nu zit Affalay bij Voetbal Insite en daar komt toch ook werkelijk niks uit he.. wordt weer een saaie aflevering. Waarom ik dan toch verder kijk? Ik heb de doelpunten van H'veen-Fnoord nog niet gezien. :cool.gif:
Ik ook niet. Ik zet de TV weer aan. :headbang.gif:

Harm

Bericht door Harm » ma apr 30, 2007 9:46 pm

joey schreef:Oké Harm, nu hom of kuit. Koe of Adriaanse?
Lastig. Ik weet dat Adriaanse qua veldspel de betere trainer is. Maar hij kan niet met de druk omgaan en zal weer choken.

Koeman is de minst slechte keuze voor een topclub. Misschien zijn ze in een duobaan geïnteresseerd ;)

joey
Erelid

Bericht door joey » ma apr 30, 2007 9:49 pm

Haha, Adriaanse heeft de pest aan Koe.

Ben jij blij met het optreden van jullie voorzitter, Harm?

Iets anders, PSV zou Makaay én Pizarro willen. Lijkt me sterk dat Pizarro naar PSV wil.

Keek net even op www.transfermarkt.de. Daar zegt men over Pizarro: geweldige speler maar een dweil. Hij zou bij contractbesprekingen 4 miljoen euro per jaar (!) geëist hebben. Hij zou in de belangstelling staan van Sevilla.
Laatst gewijzigd door joey op ma apr 30, 2007 11:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Aristides

Bericht door Aristides » ma apr 30, 2007 11:02 pm

joey schreef:Haha, Adriaanse heeft de pest aan Koe.

Ben jij blij met het optreden van jullie voorzitter, Harm?

Iets anders, PSV zou Makaay én Pizarro willen. Lijkt me sterk dat Pizarro naar PSV wil.
Waarom zouden ze niet beiden komen? Kwestie van geld of denk je nu echt dat er sprake is van clubliefde bij deze expats?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Harm

Bericht door Harm » di mei 01, 2007 7:51 am

Misschien heeft Farfan veel met Pizarro gesproken ofzo?

jabu

Bericht door jabu » di mei 01, 2007 8:19 am

Pizarro heeft toch een aflopend contract? Met alle respect voor PSV, maar ik denk niet dat zij financieel kunnen opboksen tegen de Zuid-Europese en Engelse teams waar Pizarro wel zijn zakken zal gaan vullen.

Farfan wordt ondertussen gelinkt met Sevilla.

Thom

Bericht door Thom » di mei 01, 2007 9:23 am

Harm schreef:Ik snap dat echt wel. En ik weet ook zeker dat ik jullie ook echt nog niet had kunnen feliciteren wanneer jullie het gisteren geworden waren (in ieder geval niet gemeend).

En ik vind dat ik de afgelopen twee dagen helemaal niet geprovoceerd heb. Niet dat ik niet trots ben op dit kampioensschap, maar juist omdat ik door de afgelopen maanden. Maar goed dat heb ik al gezegd.

Ik vind het alleen een beetje zielig van Thom, hij is juist de eerste die altijd loopt te vragen om felicitaties (terwijl ik ze vaak al gegeven heb, zelfs bij PSV - Ajax). Ben dan een vent en feliciteer ons ook.

En Maarten, op jou heb ik gisteren heeeel wat biertjes gedronken. Jammer dat je er niet bij was.
In de eerste plaats: Ben is een vent, tenminmste de laatste keer dat ik hem zag, en ten tweede: ik kwam gisteren pas thuis van een korte vakantie, kon nog niet reageren. Zoals je zelf al aangaf: de teleurstelling was groot, en op 1 doelpunt het kampioenschap mislopen is wel wat anders dan van een andere topploeg met 5-1 verliezen...

Maar alleh, ik ben de kwaadste niet, daar komt-ie: gefeliciteerd.

:afca.gif:

Toppie

Bericht door Toppie » di mei 01, 2007 10:04 am

Dr. Living Stoned schreef:smoel houwen ajaxhome!
Zielig mannetje

joey
Erelid

Bericht door joey » di mei 01, 2007 10:27 am

Jabu schreef:Pizarro heeft toch een aflopend contract? Met alle respect voor PSV, maar ik denk niet dat zij financieel kunnen opboksen tegen de Zuid-Europese en Engelse teams waar Pizarro wel zijn zakken zal gaan vullen.
Klopt, Uli Hoeness sprak schande van deze 'zakkenvuller'. Pizarro wilde net zoveel verdienen als Shevchenko, dan moest hij eerst maar eens op dat niveau gaan presteren, zei hij. De onderhandelingen tussen Bayern en Pizarro zijn (blijkbaar) afgeketst om financiële redenen. Dan hoeft PSV niet eens over Pizarro te dénken, neem ik aan.

Roy Makaay is blijkbaar wel een optie. Hij zal wel de opvolger van Farfan moeten worden.

'Interesse topclub voor Gomes, Alex bevestigt dichtbij transfer Chelsea te zijn'

In de Braziliaanse media zinspeelden Gomes en Alex na het kampioenschap op een transfer. Alex liet weten een gesprek met Mourinho en Chelsea gehad te hebben. De Engelse club wil hem nu naar Engeland halen. Het enige wat een overgang nog in de weg zou kunnen staan is een werkvergunning, die zou Chelsea nu proberen te verkrijgen, zo liet Alex weten tegenover Globoesporte.
Gomes op zijn beurt sprak tegenover O Documento over de interesse van een echte Europese topclub. Die club zou nog geen officieel bod hebben uitgebracht op de speler. Het zou twijfelen of het Gomes al deze zomer of over een jaar zou willen overnemen. De PSV doelman liet weten afgesproken te hebben dat hij niet zou laten weten om welke club het gaat. Wel wilde hij duidelijk aangeven dat hij het erg naar zijn zin heeft bij PSV en absoluut niet weg hoeft.
PN

Alex gaat dus weg. Als hij geen werkvergunning in Engeland krijgt zal Chelsea hem ongetwijfeld verkopen. Gomes wil naar een échte Europese topclub, dus.... :666.gif:

Nihad

Bericht door Nihad » di mei 01, 2007 11:03 am

Alex, Gomes en Cocu zijn voor PSV niet te vervangen...

Zeker niet door Koeman. :00001757.gif:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

joey
Erelid

Bericht door joey » di mei 01, 2007 11:13 am

Uit Het Parool:

De grote vraag bij PSV is of Ronald Koeman volgend jaar nog op de bank zit. Voormalig voorzitter Harry van Raaij sprak zijn steun uit. ''Hij is er toch maar in geslaagd zijn spelers het onmogelijke te laten doen. Als ik Cocu hoor zeggen dat de spelers het ook voor hem hebben gedaan, dan wijst dat op een goede eenheid tussen de selectie en de coach en dat is het uitgangspunt voor samenwerking.''
Een paar dagen geleden vond Harry nog dat PSV naar Hiddink had moeten luisteren.

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » di mei 01, 2007 11:17 am

ajaxhome schreef:
Dr. Living Stoned schreef:smoel houwen ajaxhome!
Zielig mannetje
Het beantwoorden van de vraag wie er nu zielig, zieliger of het zieligst is laat ik graag aan een ander over. Wel moet ik zeggen dat jij met je laatste bijdrage hoge ogen gaat gooien bij de jury.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » di mei 01, 2007 11:27 am

Alle PSV-ers hier gefeliciteerd met het kampioenschap. Het heeft een tijdje gekosts om de terleurstelling te verwerken, maar life goes on...

AJAX heeft alles aan zichzelf te danken. Drama wedstridjen gespeeld tegen de kleintjes en niet weten te profiteren van de slechte reeks van PSV. Daarnaast ontbreekt het aan lef en doorzettignsvermogen van de AJAX voorhoede.

Volgend jaar hopelijk maar weer.

Gesloten