PSV deel 2
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Harm, waar was je de laatste 2 maanden , toen gaf je ook niet thuis :00001747.gif:Harm schreef:PSV is de laatste 10 jaar 8 keer kampioen geworden ofzo. En in die jaren zijn er heel wat sterkhouders vertrokken...
Maar ik vind het wel mooi om te lezen dat jij als joodje hoopt op het zwakker worden van PISVEE omdat je weet dat je eigen club het op eigen kracht niet kan.
He, dat is gek. Als ik naar posts van mezelf zoek. Dan zie ik er toch erg veel in de afgelopen twee maanden hoor. Joodje.
http://www.ajaxtalk.nl/Forum/search.php ... 17&start=0
http://www.ajaxtalk.nl/Forum/search.php ... 17&start=0
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Tja.. het is maar wat je prima vindt. Elke Ajax supporter is doodziek en dan zout in de wonden strooien op internet is triest en laf.Dr. Living Stoned schreef:en dat is prima, maar laat t dan leuk provoceren zijn.Maarten127 schreef:En niet voor de eerste keer laat harm zijn ware gezicht zien.. het boertje komt hier in de eerste plaats om te provoceren..
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Mij maakt het geen zak uit voor welke club iemand is, ik zie alleen niet graag kwalificaties als joodje of neus op AT. Houd de landskampioenschaal dan maar effe omhoog.Demosthenes schreef:harm en baseman mogen voor mij hier hun mening geven, waarom niet?
Ik vraag me wel af of AT'ers ook posten op een psv-forum, of die behoefte er is?
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
...some parts are missing
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Mee eensWie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik wil reeds op voorhand Harm en Baseman mijn excuses aanbieden dat ik ze vooralsnog niet heb gefeliciteerd met het landskampioenschap. Ik krijg het gewoon niet uit mijn strot, of gepost. It's nothing personal, jongens. Ik vraag om begrip.

Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Ik verschuil me achter Cees en vraag ook om begrip.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik wil reeds op voorhand Harm en Baseman mijn excuses aanbieden dat ik ze vooralsnog niet heb gefeliciteerd met het landskampioenschap. Ik krijg het gewoon niet uit mijn strot, of gepost. It's nothing personal, jongens. Ik vraag om begrip.

Ik snap dat echt wel. En ik weet ook zeker dat ik jullie ook echt nog niet had kunnen feliciteren wanneer jullie het gisteren geworden waren (in ieder geval niet gemeend).
En ik vind dat ik de afgelopen twee dagen helemaal niet geprovoceerd heb. Niet dat ik niet trots ben op dit kampioensschap, maar juist omdat ik door de afgelopen maanden. Maar goed dat heb ik al gezegd.
Ik vind het alleen een beetje zielig van Thom, hij is juist de eerste die altijd loopt te vragen om felicitaties (terwijl ik ze vaak al gegeven heb, zelfs bij PSV - Ajax). Ben dan een vent en feliciteer ons ook.
En Maarten, op jou heb ik gisteren heeeel wat biertjes gedronken. Jammer dat je er niet bij was.
En ik vind dat ik de afgelopen twee dagen helemaal niet geprovoceerd heb. Niet dat ik niet trots ben op dit kampioensschap, maar juist omdat ik door de afgelopen maanden. Maar goed dat heb ik al gezegd.
Ik vind het alleen een beetje zielig van Thom, hij is juist de eerste die altijd loopt te vragen om felicitaties (terwijl ik ze vaak al gegeven heb, zelfs bij PSV - Ajax). Ben dan een vent en feliciteer ons ook.
En Maarten, op jou heb ik gisteren heeeel wat biertjes gedronken. Jammer dat je er niet bij was.