PSV deel 2
Hartstikke bedankt voor de felicitaties. Ik snap dat het erg lastig moet zijn om ze te geven (no offence, echt niet). Wat een vreemde ontknoping zeg...
Bij de 1-0 en 2-0 weigerde ik ook te juichen omdat ik echt niet geloofde dat er nog iets in zou zitten. Helemaal niet toen Gomes zo'n blunder maakte. Maar aan de andere kant was de ontlading vele malen groter dan de afgelopen jaren waarin we veel terechter kampioen werden.
Er was wel een enorme ontlading toen we uiteindelijk kampioen werden, maar trots is er niet ofzo, de kater is er op dit moment wel al. Hoewel ik helemaal geen gevoel bij Ajax heb hoop ik nu wel echt dat ze die kaasjes uit de playoffs flikkeren. Van Gaal liet zich weer erg kennen terwijl Ten Cate erg sportief reageerde. Dat had ik echt niet verwacht van zo'n gevoelsmens. Alle lof wat dat betreft!
PSV had volgens mij ook een penalty moeten hebben toen Farfan recht voor mijn ogen neergehaald werd in het 16 metergebied. En die keeper in de tweede helft van Vitesse vond ik trouwens veel beter dan die Serviër.
Bij de 1-0 en 2-0 weigerde ik ook te juichen omdat ik echt niet geloofde dat er nog iets in zou zitten. Helemaal niet toen Gomes zo'n blunder maakte. Maar aan de andere kant was de ontlading vele malen groter dan de afgelopen jaren waarin we veel terechter kampioen werden.
Er was wel een enorme ontlading toen we uiteindelijk kampioen werden, maar trots is er niet ofzo, de kater is er op dit moment wel al. Hoewel ik helemaal geen gevoel bij Ajax heb hoop ik nu wel echt dat ze die kaasjes uit de playoffs flikkeren. Van Gaal liet zich weer erg kennen terwijl Ten Cate erg sportief reageerde. Dat had ik echt niet verwacht van zo'n gevoelsmens. Alle lof wat dat betreft!

Ach, het veld was goed, scheidsrechter was goed, bal was goed en op zelfkritiek heb ik HtC nog niet kunnen betrappen ..Harm schreef:Hartstikke bedankt voor de felicitaties. Ik snap dat het erg lastig moet zijn om ze te geven (no offence, echt niet). Wat een vreemde ontknoping zeg...
PSV had volgens mij ook een penalty moeten hebben toen Farfan recht voor mijn ogen neergehaald werd in het 16 metergebied. En die keeper in de tweede helft van Vitesse vond ik trouwens veel beter dan die Serviër.
Blij met de punten ...
Jawel hoor. Het hele jaar komt er niets naar buiten, maar afgelopen week, opeens wel. Het is de gebruikelijke gang van zaken: een club wil een trainer kwijt en bereidt dat publicitair voor door rampverhalen over die trainer te laten lekken.Voetske schreef:Mwah, je bedoelt Omroep Brabant, dat neem je toch niet serieus ..
@Harm: dank voor je ingehouden reactie. Ik moet zeggen dat ik het jullie (PSV'ers van AT) best gun, maar het doet nog steeds zeer. Wat Ten Cate betreft, die heeft het spel met AZ knap gespeeld maar niet Ajax maar PSV heeft ervan weten te profiteren. Jullie mogen hem dus wel dankbaar zijn.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik weet niet of die psychologie van de koude grond werkt hoor. Het geeft leuke televisie, maar ik kan me niet voorstellen dat die woorden van Ten Cate nou echt voor het verschil hebben gezorgd.
Uit gisteren blijkt wel weer dat AZ een leuk team heeft, maar dat ze toch echt te weinig ervaring hebben om met deze situaties om te gaan. Ondanks dat Excelsior punten heeft gehaald tegen Ajax en PSV mag je een kampioensschap zo natuurlijk nooit weggeven.
Uit gisteren blijkt wel weer dat AZ een leuk team heeft, maar dat ze toch echt te weinig ervaring hebben om met deze situaties om te gaan. Ondanks dat Excelsior punten heeft gehaald tegen Ajax en PSV mag je een kampioensschap zo natuurlijk nooit weggeven.
Onzin, Omroep Brabant is vanaf uur u al aan het zeiken op Koeman ...joey schreef:Jawel hoor. Het hele jaar komt er niets naar buiten, maar afgelopen week, opeens wel. Het is de gebruikelijke gang van zaken: een club wil een trainer kwijt en bereidt dat publicitair voor door rampverhalen over die trainer te laten lekken.Voetske schreef:Mwah, je bedoelt Omroep Brabant, dat neem je toch niet serieus ..
@Harm: dank voor je ingehouden reactie. Ik moet zeggen dat ik het jullie (PSV'ers van AT) best gun, maar het doet nog steeds zeer. Wat Ten Cate betreft, die heeft het spel met AZ knap gespeeld maar niet Ajax maar PSV heeft ervan weten te profiteren. Jullie mogen hem dus wel dankbaar zijn.
Blij met de punten ...
Is dat zo? Ik kijk OB haast iedere dag maar heb weinig kritiek gehoord tot een paar weken terug.Voetske schreef:Onzin, Omroep Brabant is vanaf uur u al aan het zeiken op Koeman ...joey schreef:Jawel hoor. Het hele jaar komt er niets naar buiten, maar afgelopen week, opeens wel. Het is de gebruikelijke gang van zaken: een club wil een trainer kwijt en bereidt dat publicitair voor door rampverhalen over die trainer te laten lekken.Voetske schreef:Mwah, je bedoelt Omroep Brabant, dat neem je toch niet serieus ..
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Dank voor de felicitaties, echt grote klasse
Wat was gister een onwerkelijke dag zeg...mijn afscheid van het veldvoetbal, ons 1e dat matig speelde en op het laatst ingemaakt werd en langs de kant veel toeschouwers die ook de Eredivisie aan het volgen waren. Met constant gejuich en geroep als er iets gebeurde, waarna iedereen wilde weten wat er gebeurde. Je raakte er gestresst van, ook omdat de doelpunten en belangrijke gebeurtenissen elkaar snel opvolgde. Zelfs op het veld was dat belangrijker dan de wedstrijd die ze zelf aan het spelen waren. Ik heb nog nooit zoveel voetballers gezien die na een 3-8 nederlaag door het dolle heen waren van vreugde, heel apart.
Het feest was onverwacht, maar daardoor ook massaal en geweldig.
Het wordt een rustige Koninginnedag voor mij...
Ik sluit me verder aan bij Harm: Helemaal niets in Alkmaar !
Hup Ajax, win de beker en helemaal de play-offs :00000612.gif:
PS: Adriaanse naar PSV ?
Dubbel gevoel als dat waar blijkt te zijn. Een geweldige trainer, maar hij ontbeert dezelfde warmte die R. Koeman nu parten speelt. Hij is nog afstandelijker, maar goed. We zullen zien.

Wat was gister een onwerkelijke dag zeg...mijn afscheid van het veldvoetbal, ons 1e dat matig speelde en op het laatst ingemaakt werd en langs de kant veel toeschouwers die ook de Eredivisie aan het volgen waren. Met constant gejuich en geroep als er iets gebeurde, waarna iedereen wilde weten wat er gebeurde. Je raakte er gestresst van, ook omdat de doelpunten en belangrijke gebeurtenissen elkaar snel opvolgde. Zelfs op het veld was dat belangrijker dan de wedstrijd die ze zelf aan het spelen waren. Ik heb nog nooit zoveel voetballers gezien die na een 3-8 nederlaag door het dolle heen waren van vreugde, heel apart.
Het feest was onverwacht, maar daardoor ook massaal en geweldig.
Het wordt een rustige Koninginnedag voor mij...
Ik sluit me verder aan bij Harm: Helemaal niets in Alkmaar !
Hup Ajax, win de beker en helemaal de play-offs :00000612.gif:
PS: Adriaanse naar PSV ?
Dubbel gevoel als dat waar blijkt te zijn. Een geweldige trainer, maar hij ontbeert dezelfde warmte die R. Koeman nu parten speelt. Hij is nog afstandelijker, maar goed. We zullen zien.
Ja dat is zo ...Beloki schreef:Is dat zo? Ik kijk OB haast iedere dag maar heb weinig kritiek gehoord tot een paar weken terug.Voetske schreef:Onzin, Omroep Brabant is vanaf uur u al aan het zeiken op Koeman ...joey schreef: Jawel hoor. Het hele jaar komt er niets naar buiten, maar afgelopen week, opeens wel. Het is de gebruikelijke gang van zaken: een club wil een trainer kwijt en bereidt dat publicitair voor door rampverhalen over die trainer te laten lekken.
Blij met de punten ...
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Ik heb de naam hier eeder gezien en altijd gedacht "dat vraag ik niet, dat staat vrezelijk dom."joey schreef:Btw, op PN zijn ze al druk met Adriaanse bezig. Hij schijnt een telefoontje te hebben gehad van een club uit Nederland (Borst), volgens Radio Rijnmond gaat hij naar PSV en volgens NiNi (een van de zelfverklaarde insiders daar) ook.
Mag Farfan paaseieren zoeken.
Maar eh, Wie is NiNI eigenlijk?

I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Ik denk dat dit leed Luuk bespaard moet wordem, na louis bij az kan het toch niet dat dat er weer een ajax-coach in dienst treedt bij een Rivaal.Baseman schreef:PS: Adriaanse naar PSV ?
Ik denk ook dat Co niet bij de PSV cultuur past [zoals vab eaaij dat al eens gezegd heeft. Ik zie veel eerder Bert van Marwijk komen.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
ik denk dat je geen prutser kan zijn wanneer je met een club als feyenoord prijzen kan pakken. Bij Fortuna presteerde hij ook goed en zal psv bij het vertrek van Alex en Cocu [de laatste heeft dit al aangegeven] en het minder waarschijnlijke vertrek van Farfan een opbouwcoach nodig hebben.Bertje schreef:Bert van Marwijk zou een godsgeschenk zijn. Dan gaat PSV er zo mogelijk nog op achteruit.
Van Marwijk vind ik net zo'n afbreekcoach als Koe.Dr. Living Stoned schreef:ik denk dat je geen prutser kan zijn wanneer je met een club als feyenoord prijzen kan pakken. Bij Fortuna presteerde hij ook goed en zal psv bij het vertrek van Alex en Cocu [de laatste heeft dit al aangegeven] en het minder waarschijnlijke vertrek van Farfan een opbouwcoach nodig hebben.Bertje schreef:Bert van Marwijk zou een godsgeschenk zijn. Dan gaat PSV er zo mogelijk nog op achteruit.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father