AZ
- Cluijffert
Jansma schreef:nee, wij niet nee. Het is in de afgelopen jaren duidelijk geworden dat we vooral teren op het verleden. De Nederlandse top is qua prestaties psv, het mooiste voetbal speelt AZ dat qua team ook het meeste groei perspectief toont.
Dus laten we vooral lachen om Scheringa en vooral niet beseffen dat Ajax structureel op het tweede plan staat, zelfs in Nederland.
Structureel op het tweede plan? Nee hoor. Ajax eindigt boven AZ en PSV is zo goed als bijgehaald. Volgend seizoen moet PSV het doen zonder Cocu (de Chivu van Eindhoven), ik zie de toekomst zonnig in.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
Jaja, dat roep jij nu alweer een jaar of 3-4 ........joey schreef:Jansma schreef:nee, wij niet nee. Het is in de afgelopen jaren duidelijk geworden dat we vooral teren op het verleden. De Nederlandse top is qua prestaties psv, het mooiste voetbal speelt AZ dat qua team ook het meeste groei perspectief toont.
Dus laten we vooral lachen om Scheringa en vooral niet beseffen dat Ajax structureel op het tweede plan staat, zelfs in Nederland.
Structureel op het tweede plan? Nee hoor. Ajax eindigt boven AZ en PSV is zo goed als bijgehaald. Volgend seizoen moet PSV het doen zonder Cocu (de Chivu van Eindhoven), ik zie de toekomst zonnig in.
Blij met de punten ...
- Cluijffert
- Cluijffert
je telt alleen mee door het winnen van titels.
dat is sport, plek 1 telt, de rest is voor de losers.
en Ajax heeft zich behalve een prima overwinning op psv helemaal niet omhooggeknokt, het was psv dat ineenstorte.
en Ajax heeft zich behalve een prima overwinning op psv helemaal niet omhooggeknokt, het was psv dat ineenstorte.
Laatst gewijzigd door Cluijffert op zo apr 29, 2007 10:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Joey, jij roept al een jaar of drie vier op rij dat Psv, na weer een handvol spelers die verkasten, dat ze zouden gaan instorten ... mag hoor .. alleen gebeurt dat steeds niet ...joey schreef:Nee hoor. Zag het totaal niet zitten met Blind. En ook niet met LVG als TD en Arie van Eijden.
Jansma zegt dat Ajax structureel op het tweede plan is beland, maar ik vind juist van niet. Ajax telt weer helemaal mee, ondanks het missen van de titel.
Blij met de punten ...
Dus Chelsea telt niet mee? Real Madrid telt niet mee? Bayern Munchen telt niet mee? De meeste voetballanden hebben meer topclubs dan de kampioen.Jansma schreef:je telt alleen mee door het winnen van titels.
Vorig seizoen eindigde Ajax op een kansloze achterstand. We verloren constant en iedereen lachte ons uit. Dat is nu wel anders. PSV heeft veel geluk gehad, voor hetzelfde geld was die Schaal mee naar Amsterdam gegaan.
- Cluijffert
- Cluijffert
Ach, drie dagen geleden was iedereen er nog van overtuigd dat PSV ver terug zou vallen. Nu opeens is het weer het Lyon van Nederland. Ik kan daar niets mee.
Ajax werd onder LVG een paar keer achter elkaar kampioen. Ajax had definitief een gat geslagen, zei men. Wat gebeurde er? Ajax viel ver terug en PSV pakte de koppositie over.
Ajax werd onder LVG een paar keer achter elkaar kampioen. Ajax had definitief een gat geslagen, zei men. Wat gebeurde er? Ajax viel ver terug en PSV pakte de koppositie over.
Valt niet te ontkennen, over tien jaar weet niemand meer hoe het is gegaan.Jansma schreef:1999/2000 - PSV
2000/2001 - PSV
2001/2002 - Ajax
2002/2003 - PSV
2003/2004 - Ajax
2004/2005 - PSV
2005/2006 - PSV
2006/2007 - PSV
lijkt me vrij duidelijk hoe de verhoudingen liggen.
Gisteren was de hoofdredacteur van het blad "Elf" op radio 1. Hij wist niet dat psv al een keer eerder op doelsaldo kampioen was geworden! Kennis vervaagt snel.
Gary Lineker zei eens iets als:"voetbal is twee keer 45 minuten en aan het eind wint Duitsland". Iedereen kan de variant voor Nederland wel bedenken.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Op de site van de VI, in de rubriek 't Wereldje

• Louis van Gaal: 'Dat Ajax wint van Willem II is niet knap. Dat PSV wint van Vitesse is niet knap. Dat wij het kampioenschap toch verspelen, dat is knap.'
Joeri Venekamp

Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Het scoreverloop was in het nadeel van AZ!Frank schreef:Op de site van de VI, in de rubriek 't Wereldje
• Louis van Gaal: 'Dat Ajax wint van Willem II is niet knap. Dat PSV wint van Vitesse is niet knap. Dat wij het kampioenschap toch verspelen, dat is knap.'
Joeri Venekamp
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!