PSV deel 2

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Liberty
Contacteer:

Bericht door Liberty » wo apr 25, 2007 12:37 pm

Ik ben het met Spijker eens. Kijk maar eens naar hoe PSV ineens is ingestort. Totaal onverklaarbaar. En dat ligt echt niet alleen aan Koeman (het Koeman-effect is iets wat op langere termijn zijn sporen nalaat). Valckx is de TD, en dus verantwoordelijk voor het aankoopbeleid. Als op dat punt gefaald is, heeft hij schuld.
En dan is het flauw om alle schuld alleen in de schoenen van Koeman te schuiven om zo Valckx vrij te pleiten. Ze hebben beiden gefaald en moeten dus beiden weg.
Tijd voor iets nieuws.

Baseman

Bericht door Baseman » wo apr 25, 2007 12:58 pm

Sinds wanneer heeft het aankoopbeleid gefaald dit seizoen ?
Er is maar 1 fout gemaakt en dat is het niet kopen van een aanvaller in de winterstop en daarvoor heeft Schuitema het boetekleed aangetrokken.

En fouten maken is nog altijd heel wat anders dan falen...iedereen maakt namelijk fouten, daar ben je mens voor.

Dus waarom Valckx zou moeten opstappen is mij een raadsel, evenals dat hij niet goed zou functioneren. Daar valt namelijk nog erg weinig over te zeggen, de kwaliteit van zijn functioneren gaat komend seizoen pas uitwijzen.

Roepen dat Valckx er niets van kan en juichen omdat hij heeft bijgetekend vind ik dan ook vrij irritant en triest.
Laatst gewijzigd door Baseman op wo apr 25, 2007 1:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo apr 25, 2007 1:02 pm

Je bent toch wel met me eens dat de aankopen van dit seizoen niets toevoegen? Of ze stuk voor stuk mislukken weet ik niet, maar feit blijft wel dat er geen nieuwe Alex, Farfan of Gomes bij zit.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo apr 25, 2007 1:02 pm

Ik snap die kritiek op Valckx ook niet zo. Hij lijkt me inderdaad geen hoogvlieger en is natuurlijk nog nieuw in het vak, maar om nu te stellen dat ie gefaald heeft, gaat me te ver.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Baseman

Bericht door Baseman » wo apr 25, 2007 1:04 pm

Hoe kom je daar in hemelsnaam bij Peter ?
Alsof Salcido geen goede aankoop is en alsof Mendez geen wedstrijden heeft beslist voor PSV...

Liberty
Contacteer:

Bericht door Liberty » wo apr 25, 2007 1:08 pm

Baseman schreef:Sinds wanneer heeft het aankoopbeleid gefaald dit seizoen ?
Er is maar 1 fout gemaakt en dat is het niet kopen van een aanvaller in de winterstop en daarvoor heeft Schuitema het boetekleed aangetrokken.
Alle aankopen waren toppers? Daarom staat PSV nog steeds 11 punten voor op de concurrentie en was men al in februari kampioen.
En fouten maken is nog altijd heel wat anders dan falen...iedereen maakt namelijk fouten, daar ben je mens voor.

Dus waarom Valckx zou moeten opstappen is mij een raadsel, evenals dat hij niet goed zou functioneren. Daar valt namelijk nog erg weinig over te zeggen, de kwaliteit van zijn functioneren gaat komend seizoen pas uitwijzen.
Tuurlijk. En daarom kent het voetbal hele goede oprot-premies.
En je weet hoe het gaat in het voetbal, wanneer het team faalt, dan krijgt eerst de trainer en daarna de TD de schuld.
Roepen dat Valckx er niets van kan en juichen omdat hij heeft bijgetekend vind ik dan ook vrij irritant en triest.
Echt sterk is hij nog niet op mij overgekomen.
Tijd voor iets nieuws.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » wo apr 25, 2007 1:09 pm

Een andere fout is toch wel het wegsturen van Aisatti. En dan Culina de voorkeur geven :nooo:

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo apr 25, 2007 1:14 pm

Daar kun je moeilijk alleen Valckx de schuld van geven, het lijkt me dat Koeman daar ook een belangrijke (zo niet doorslaggevende) stem in zal hebben.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo apr 25, 2007 1:30 pm

Baseman schreef:Hoe kom je daar in hemelsnaam bij Peter ?
Alsof Salcido geen goede aankoop is en alsof Mendez geen wedstrijden heeft beslist voor PSV...
Salcido is een goeie aankoop en ik ben geen grote fan van Mendez (nooit geweest ook). Voor de rest is het toch armoe troef?

Jesse

Bericht door Jesse » wo apr 25, 2007 1:35 pm

PSV twijfelt aan Koeman: 'In voetbal is niets zeker'

25/4/2007 12:08

Ronald Koeman is allerminst zeker van zijn toekomst bij PSV. Voorzitter Frits Schuitema weigert zijn trainer onvoorwaardelijk te steunen, terwijl de naam Bert van Marwijk al rondzingt.
Koeman zit op de wip ondanks een tot medio 2008 doorlopend contract. Ten eerste zijn de prestaties van zijn ploeg in 2007 zeer mager. De Eindhovenaren verspeelden zelfs hun onaantastbaar geachte koppositie in de Eredivisie en dreigen komend weekeinde hun landstitel kwijt te raken. Bovendien zou een flink aantal spelers niet meer achter de coach staan.

Voorzitter Schuitema weigerde in het Eindhovens Dagblad te bevestigen dat Koeman het seizoen afmaakt als coach. 'Ik ga daar wel vanuit, we kunnen nog steeds kampioen worden. Maar in voetbal is niets zeker, er kan van alles gebeuren. Je weet bijvoorbeeld niet hoe de wedstrijd tegen Vitesse zondag verloopt.' En: 'We weten wat er leeft bij de spelers. Daar zijn we alert op.'

Patrick Kluivert liet zich na het 1-1 gelijkspel tegen FC Utrecht van afgelopen zondag als eerste kritisch uit in het openbaar. Hij noemde het wisselbeleid van zijn trainer 'gênant'. Voorts meldde VI deze week dat enkele Latijnse spelers zich storen aan de directe aanpak van hun coach én dat Van Marwijk al als eventuele opvolger van Koeman is genoemd. En De Telegraaf bericht dat de verstandhouding tussen de technische staf en de spelersgroep 'moeizaam' is.
vi.nl
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

jabu

Bericht door jabu » wo apr 25, 2007 1:40 pm

VI schreef:Voorzitter Schuitema weigerde in het Eindhovens Dagblad te bevestigen dat Koeman het seizoen afmaakt als coach. 'Ik ga daar wel vanuit, we kunnen nog steeds kampioen worden. Maar in voetbal is niets zeker, er kan van alles gebeuren. Je weet bijvoorbeeld niet hoe de wedstrijd tegen Vitesse zondag verloopt.'
Kan je hieruit opmaken dat PSV met iemand anders de play-offs in wil gaan? Is dit de angst voor het mislopen van de CL-miljoenen?

Jesse

Bericht door Jesse » wo apr 25, 2007 1:42 pm

Hopen op het schokeffect, blijkbaar.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » wo apr 25, 2007 1:52 pm

Lijkt me geen gekke gedachte, want de sfeer is tot onder het vriespunt gezakt in Eindhoven. No way dat Koeman de volledige steun van zijn spelersgroep krijgt in de PO.

Jesse

Bericht door Jesse » wo apr 25, 2007 2:13 pm

Welke coach zouden ze binnen 2 weken kunnen krijgen? Wordt dat dan ook gelijk de coach voor volgend seizoen?

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » wo apr 25, 2007 2:16 pm

Jesse schreef:Welke coach zouden ze binnen 2 weken kunnen krijgen? Wordt dat dan ook gelijk de coach voor volgend seizoen?
De naam Van Marwijk zingt rond.

jabu

Bericht door jabu » wo apr 25, 2007 2:24 pm

Jan Wouters hebben ze al. :headbang:

Aristides

Bericht door Aristides » wo apr 25, 2007 2:38 pm

Wat een humor.

Stel dat psv ruim wint van vitesse (waarom zou vitesse zich inspannen, ze krijgen veel geld van psv voor lazovic?) en dat az bezwijkt, dan is koeman weer de gevierde held.

Ik denk dat ze dit seizoen meer mazzel hebben gehad dan pech (puur mijn gevoel, in thuiswedstrijden een penalty mee als het moeilijk gaat, ook tegen bijvoorbeeld Go Ahead), ergens zal wel te vinden zijn hoeveel strafschoppen bij welke stand ze hebben meegekegen.

koeman is in mijn ogen geen Ajaxtrainer, ik was blij dat hij vertrok, niet wetende dat hij een jaar weer op de Nederlandse velden "te bewonderen" was. Hij mag voor mij een contract voor het leven tekenen bij psv of anders bij feyenoord.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo apr 25, 2007 2:40 pm

Hij heeft natuurlijk wel het voordeel dat hij overal kan verkondigen dat hij thuiskomt. ;)

Aristides

Bericht door Aristides » wo apr 25, 2007 2:42 pm

Bertje schreef:Hij heeft natuurlijk wel het voordeel dat hij overal kan verkondigen dat hij thuiskomt. ;)
Ja, hij zal in Rotterdam net zo worden ontvangen als "verloren zoon Gullit!"

Nihad

Bericht door Nihad » wo apr 25, 2007 3:19 pm

Stel dat psv ruim wint van vitesse (waarom zou vitesse zich inspannen, ze krijgen veel geld van psv voor lazovic?) en dat az bezwijkt, dan is koeman weer de gevierde held.
Dan wordt Ajax kampioen.

PSV wint echt niet met 5-0 van Vitesse.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

gaizka

Bericht door gaizka » wo apr 25, 2007 5:12 pm

Als Koeman mocht weggaan, zien jullie dan in van Marwijk wel een trainer die goed met die Zuid-Amerikaanse jongens kan omgaan? Als je bijvoorbeeld nagaat hoe het toen met van Persie is gegaan onder van Marwijk...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo apr 25, 2007 5:43 pm

Baseman schreef:Hoe kom je daar in hemelsnaam bij Peter ?
Van Salcido ben ik wel gecharmeerd, maar Mendez en Da Costa hebben zich zelden staande gehouden wanneer het team niet goed draaide. Bij Da Costa kan dat net zoals Vermaelen aan de leeftijd liggen, maar Mendez vind ik zwaar overschat. Qua speelstijl en mindere trekjes een soort Seedorf, maar dan een stuk minder goed.

Kromkamp is beter dan Lameij maar is verder ook geen hoogvlieger. Bij AZ leek iedere speler op een gegeven moment wel wat te hebben maar PSV had van z'n tijd bij Liverpool en Villarreal kunnen leren dat Kromkamp ook redelijk overschat is. Tardelli en Kluivert hebben ook weinig tot niets toegevoegd aan PSV.

Tel daarbij op de verhuur van Aissati, het niet aantrekken van een spits in de winter en het hele gedoe rond de inschrijving van De Jong in de CL en Valckx maakt niet bepaald een sterke indruk.

Aristides

Bericht door Aristides » wo apr 25, 2007 6:19 pm

gaizka schreef:Als Koeman mocht weggaan, zien jullie dan in van Marwijk wel een trainer die goed met die Zuid-Amerikaanse jongens kan omgaan? Als je bijvoorbeeld nagaat hoe het toen met van Persie is gegaan onder van Marwijk...
Kwam van persie eigenlijk van Rotterdam-Zuid?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo apr 25, 2007 6:29 pm

Vers van de pers:
25/4/2007 - Alex wil binnen een maand duidelijkheid
(Gepost door RvN)

In Voetbal International liet Alex weten binnen een maand duidelijkheid te willen hebben over zijn toekomst. Hij is in afwachting van een gesprek met Mourinho en Chelsea over de plannen die de Engelse club met hem heeft. Daarna zal hij een beslissing nemen over een overgang naar Chelsea, een transfer naar een andere club of nog een jaar PSV. Dat laatste is voor hem ook nog steeds een optie. Al zal plaatsing voor de Champions League daarbij wel een belangrijke rol spelen.

Ik zie Alex niet nog een jaar blijven. Er zal CL gespeeld moeten worden en hij wil waarschijnlijk ook dat jongens als Gomes en Farfan blijven. Ik denk niet dat zo'n topper op nog zo'n tobjaar zit te wachten als deze.

25/4/2007 - Zaakwaarnemer: Cocu heeft wel 20 opties
(Gepost door RvN)

In Voetbal International reageerde zaakwaarnemer Rob Jansen op de berichten dat Sydney FC interesse heeft in een overgang van Phillip Cocu. 'Cocu heeft wel 20 opties, want er zijn zoveel clubs die hem nog een jaartje willen hebben. Hij moet eerst een ei leggen over zijn toekomst. Zover is hij nog niet.'

joey
Erelid

Bericht door joey » wo apr 25, 2007 8:42 pm

Baseman schreef:Sinds wanneer heeft het aankoopbeleid gefaald dit seizoen ?
De zeperds met Kluivert en Luque, het huren van Mendez en Tardelli, nee, het aankoopbeleid was matig. Twee keer op de laatste dag zaken (willen) doen getuigt bovendien niet van overzicht.
Zo kun je alles goedpraten.

Roepen dat Valckx er niets van kan en juichen omdat hij heeft bijgetekend vind ik dan ook vrij irritant en triest.[/quote]

PSV en Valckx zijn blij dat Stannie bij PSV blijft, maar ik mag dat niet zijn? :hypocrite: ;)

EDIT:

Koe morgen al weg?

Daar kun je dus je T-shirt krijgen, Banjavi. Voor een dumpprijs nog wel. :yes:
Het stinkt aan alle kanten!

Gesloten