PSV deel 2

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di apr 24, 2007 8:36 pm

Harm schreef:Bullshit Thomas. Kluivert was echt wel gemotiveerd om iets te laten zien bij PSV. Je kunt het Koeman echt niet verwijten dat hij Kluivert amper op durfde te stellen. Je hebt zelf gezien wat er in Den Haag gebeurde.

En als het niet zijn knie was, dan had hij ineens bijna een half jaar last van zijn rug.
Ik verwijt Koeman niets, maar PSV is niets voor Kluivert. Dat shirt staat hem nog steeds afgrijselijk. Ik hoop dat Kluivert bij een andere club nog de kans krijgt om iets te laten zien.

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 24, 2007 8:38 pm

Hij kan beter stoppen, Thomas. :yes:

Kluivert heeft roofbouw gepleegd op zijn lichaam.
Het stinkt aan alle kanten!

Harm

Bericht door Harm » di apr 24, 2007 8:38 pm

Oh, I could hide neath the wings
Of the bluebird as she sings.
The six oclock alarm would never ring.
Whoops its ringing and I rise,
Wipe the sleep out of my eyes.
My shavin razors cold and it stings.

Cheer up, sleepy jean.
Oh, what can it mean.
To a daydream believer
And a homecoming queen.

You once thought of me
As a white knight on a steed.
Now you know how happy I can be.
Oh, and our good times starts and end
Without dollar one to spend.
But how much, baby, do we really need.

Cheer up, sleepy jean.
Oh, what can it mean.
To a daydream believer
And a homecoming queen.
Cheer up, sleepy jean.
Oh, what can it mean.
To a daydream believer
And a homecoming queen.

[instrumental interlude]

Cheer up, sleepy jean.
Oh, what can it mean.
To a daydream believer
And a homecoming queen.
[repeat and fade]

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 24, 2007 8:39 pm

BTW, heeft Scheringa zich al gemeld voor die winterbanden, Harm?

Harm

Bericht door Harm » di apr 24, 2007 9:09 pm

Nee. Maar die moet dan ook winterbanden voor een vuilniswagen hebben.

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 24, 2007 9:19 pm

:D

Is Alex trouwens al weer fit?

Wil jij Bertje van Steef zien komen, Harm?

Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab » di apr 24, 2007 10:01 pm

joey schreef:Waarom is hij gewisseld, Harm?
Ik vond de wissel volledig terecht. Farfan speelde zwak. Van Kone ging meer dreiging uit, alleen presteert hij telkens weer om 6 man uit te spelen om vervolgens voor een leeg doel te missen.
Wissel van Zeefuik was niet onlogisch. Tegen NAC sterk ingevallen, dus why not. Kluivert had ook gekund. Ik geloof niet dat hij versleten is. Hij mist wedstrijdritme en heeft aan snelheid ingeboet, maar zijn techniek en balaanname zijn nog dik in orde.

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 24, 2007 10:07 pm

Kluivert heeft een Van Basten-blessure, het kraakbeen in zijn knie is versleten. Heb ik begrepen. Het kan een tijdje goed gaan met hem, maar dan raakt hij weer geblesseerd. Een betrouwbare kracht wordt hij niet meer, voor geen enkele club.
En dan is er nog die startsnelheid. Of liever: het gebrek eraan. Op buitenspel spelen kan hij niet meer, want hij moet eerst met sleepkabels op gang worden gebracht. Technisch is hij nog OK, maar fysiek zit de sleet er goed op.

Nihad

Bericht door Nihad » di apr 24, 2007 10:18 pm

Toch bizar, want die jongen is pas 30 ofzo.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di apr 24, 2007 10:33 pm

joey schreef:Technisch is hij nog OK, maar fysiek zit de sleet er goed op.
Technisch heeft hij weinig tot niets ingeboet, dus is hij in dat opzicht nog ijzersterk.

Tegen Ajax vond ik hem destijds ook uitstekend invallen. Zo zou ik een nummer 9 bij Ajax graag zien spelen.
Alleen jammer dat ze vrijwel alleen maar de verkeerde mensen hebben aangesproken. Zo'n gast die dan reageert van 'kut, daar gaat het feest'. Tsja, als dat het eerste is dat in je opkomt. :aai:

999

Bericht door 999 » wo apr 25, 2007 7:27 am

Positie Koeman ondermijnd door kritische geluiden van binnenuit

ONRUST BIJ PSV

EINDHOVEN, woensdag
Het rommelt bij PSV. Nadat eerder al de achterban morde over Ronald Koeman, wordt de positie van de trainer nu ondermijnd door kritiek van binnenuit. Zo uitte Patrick Kluivert openlijk zijn onvrede over de bijrol die hij vervult en is het gebrek aan chemie tussen trainer en spelersgroep aan de oppervlakte gekomen.

De huidige ontwikkelingen onderschrijven nog maar eens de vluchtigheid van de voetbalwereld. Wanneer FC Utrecht-verdediger Alje Schut de bal zondag niet tegen het net, maar tegen de lat had gekopt en PSV die vier laatste minuten goed was doorgekomen, zou Koeman deze week overal zijn opgevoerd als de resultaatcoach, die alweer zijn derde landstitel als trainer in zicht had.

De eerlijkheid gebiedt echter te zeggen dat de twijfels over Koeman al een tijd leven binnen PSV. Zowel in de spelersgroep als bij de leiding van de club. Alleen doordat het perspectief op titelprolongatie tot afgelopen zondag reëel bleef, kwam de geest niet uit de fles.

Ondanks het nog een jaar doorlopende contract van Koeman, lijkt een trainerswissel in de zomer niet langer uitgesloten. Het is een teken aan de wand dat de naam van Bert van Marwijk rondzingt in Eindhoven.

Op het eerste oog is het een surrealistische situatie, dat een trainer die met een beperkt budget de achtste finales van de Champions League haalt en nog altijd met zijn ploeg via de play-offs een ticket voor het kampioenenbal kan verdienen en in theorie zelfs nog kampioen kan worden, onder vuur komt te liggen.

Anderzijds heeft het verspelen van een voorsprong van elf punten de reputatie van Koeman als resultaattrainer geen goed gedaan. Bovendien heeft PSV sinds de winterstop, met uitzondering van de tweestrijd met Arsenal en de thuiswedstrijd tegen FC Twente, geen overtuigende prestatie meer geleverd en is het voetbal achteruit gehold. Er is nauwelijks een speler te noemen die zich dit seizoen in positieve zin heeft ontwikkeld. Dit alles kan niet los worden gezien van het gebrek aan chemie tussen spelersgroep en trainer. Ook de verstandhouding binnen de technische staf tussen enerzijds Koeman en Tonny Bruins Slot en anderzijds Jan Wouters is moeizaam.

Daar komt bij dat PSV feitelijk weer voor een grote renovatie staat deze zomer. Dat is saillant, omdat Koeman zich tot op heden in zijn trainersloopbaan niet als een typische opbouwtrainer of groot aankoopmanager heeft laten zien. Het vertrek van Phillip Cocu en Alex moet worden opgevangen en er zal volop belangstelling zijn voor spelers als Jefferson Farfán, Arouna Koné en doelman Gomes. Omdat PSV mogelijk de miljoenen van het kampioenenbal misloopt, is een verkoop van een of meerdere van deze spelers een reële optie om geld binnen te krijgen.

Ook in de breedte moet de selectie fors worden aangevuld. Michael Lamey en Eric Addo, voor wie FC Twente in de markt is, vertrekken sowieso. In principe komt ook voor Patrick Kluivert, Michael Reiziger, Diego Tardelli en Xiang Sun een einde aan het PSV-avontuur. Daarnaast leeft bij Mika Väyrynen, Jason Culina en Csaba Fehér de wens om een transfer te maken. Of Koeman na de huidige ontwikkelingen de juiste man is om de renovatie van de selectie te begeleiden, is een vraag die PSV de komende periode moet gaan beantwoorden.
De T.
Blij met de punten ...

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo apr 25, 2007 8:03 am

Onrust bij PSV
Door PETER VAN DUYL

Nu de titel bijna uit het zicht is verdwenen, komt de onrust bij PSV niet meer alleen van buitenaf. Patrick Kluivert beklaagde zich in De Telegraaf over de wissel die trainer Ronald Koeman zondag in Utrecht doorvoerde. De oefenmeester sloeg hem over en bracht junior Género Zeefuik in het veld voor Jefferson Farfán.

Kluivert noemde de wissel van zondag ‘dieptriest’ en ‘typeerde’ zijn eigen situatie als ‘gênant’. Ronald Koeman: ,,Daar ga ik verder niet op in, dat wil ik eerst met Patrick persoonlijk bespreken.
De teleurstelling is heel groot, bij iedereen. Blijkbaar wordt dan dit soort dingen gezegd. Ik vind dat je dit altijd intern moet bespreken. Daar wil ik me zelf dan in elk geval aan houden.’’

Een paar weken geleden zat u bij Studio Voetbal. Op de vraag ‘Is Patrick Kluivert een aanwinst gebleken?’, antwoordde u met: Laat ik maar een slokje water nemen. Heeft dat hier iets mee te maken?

,,In die uitzending heb ik dingen volgens mij op een respectvolle manier gezegd. Ik heb een reëel beeld van Patrick geschetst dat overeen komt met de manier waarop ik Patrick dit seizoen heb gebruikt.’’

Er is meer onvrede bij PSV. De spelers met een Latijnse achtergrond zouden moeite hebben met uw zakelijke manier van werken.

,,Ik heb zoiets op het internet gelezen. Ook daarvan zeg ik: Dat wil ik eerst intern bespreken. Het is wel zo dat dit soort geluiden me verbaast. Als je daar nooit direct iets van hoort, dan word je er wel door verrast.’’

Maar kunt u zich er iets bij voorstellen?

,,Dat kun je wel vragen, maar nogmaals: Ik wil dat eerst intern bespreken. Het is té belangrijk. We kunnen het seizoen nog altijd positief afsluiten als we ons via de play-offs plaatsen voor de Champions League.’’

Het wordt er op deze manier allemaal niet leuker op bij PSV.

,,Zo zie je maar weer eens in wat voor wereld we leven. Als we het bij FC Utrecht vijf minuten langer hadden volgehouden, hadden we zondag kampioen kunnen worden. Dan word je toegejuicht.’’

U heeft het al vaker betoogd: roem en sportieve ellende liggen dicht bij elkaar.

,,Ik ben met Barcelona drie keer kampioen geworden op de laatste speeldag. De mensen hebben het nu nóg over het dreamteam. Maar als de concurrenten hun wedstrijden gewoon hadden gewonnen, waren al die spelers van toen nu een stuk minder groot geweest.’’

U bent ooit opgestapt bij Ajax. Lijkt deze situatie daarop?

,,Nee, ik vind dat die situaties totaal niet te vergelijken zijn. Ik weet dat ik iemand ben tegen wie wordt aangeschopt. Daarvoor was ik als voetballer te groot. Ik ben blijkbaar iemand die extra in de gaten wordt gehouden, dat merk ik als trainer ook. Ik heb ermee leren leven. Ik heb zondag een slechte avond gehad, maar we moeten door. Ik wil er weer tegenaan.’’
www.ad.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid

Bericht door joey » wo apr 25, 2007 8:23 am

Slecht nieuws voor Luuk. Hij zal waarschijnlijk niet veel langer Koe bij PSV aan het werk kunnen zien. ;)

PSV=slangentuin

LucaS

Bericht door LucaS » wo apr 25, 2007 8:25 am

Koe heeft zijn werk al grotendeels gedaan. Ik wil wel eens zien wat er gebeurt als de club geen CL haalt! :cheer: :cheer:

joey
Erelid

Bericht door joey » wo apr 25, 2007 8:27 am

Moet Koe wel de plee-offs mogen doen. :eusa_pray:

LucaS

Bericht door LucaS » wo apr 25, 2007 8:30 am

Dat zou fijn zijn; geef die man een contract voor het leven!

joey
Erelid

Bericht door joey » wo apr 25, 2007 8:44 am

Ze zullen bij PSV wel hopen dat hij opstapt.

Ze moeten bij PSV nooit meer luisteren naar Phillip Cocu. Koe en Kluivert halen, poeh.... :X

Goed nieuws! :cheer:

Harm

Bericht door Harm » wo apr 25, 2007 9:17 am

Als supporterscoördinator dan toch wel hoop ik? :eusa_pray:

Ik zou Van Marwijk helemaal niet zo slecht vinden. Maar zoals ik eerder gezegd heb zou ik als directie mijn verlies nemen. Ga even door het slijk en geef aan dat je het verkeerd gezien hebt (ik ook overigens). Maar ja, die ego's hè....

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » wo apr 25, 2007 9:22 am

Die heb je toch niet in Eindhoven? :X

joey
Erelid

Bericht door joey » wo apr 25, 2007 9:37 am

Zodra het slecht gaat wordt er bij PSV net zo geroddeld en gekonkeld als bij Ajax. Punt is dat PSV lang een betere organisatie had. Inmiddels twijfel ik daar aan.

Valckx is jullie TD, Harm. :yes: :aai:

Baseman

Bericht door Baseman » wo apr 25, 2007 9:56 am

Och gut, nu heeft Vlackx het weer gedaan :roll:
Vermoeiend zeg...gelukkig kent Joey alles en iedereen bij PSV en weet hij precies hoe iedereen functioneert...

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » wo apr 25, 2007 10:41 am

Jeoy en consorten kijken zonder oogkleppen naar psv, dat wil wel eens helpen.

Baseman

Bericht door Baseman » wo apr 25, 2007 11:03 am

Oh ja, tuurlijk...jullie zijn echt enorm objectief :D

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo apr 25, 2007 12:20 pm

Ik kan dat wel redelijk (al ben ik niet bepaald fan van PSV ;) ), maar ik vind ook dat PSV na jaren uitstekend beleid hele vreemde beslissingen maakt. Voor het eerst in jaren is de (nabije) toekomst even onzeker.

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » wo apr 25, 2007 12:31 pm

Baseman schreef:Oh ja, tuurlijk...jullie zijn echt enorm objectief :D
Ff zonder dollen, ik geloof gewoon niet alles wat er gezegd wordt, ook van Ajax niet. Kijk naar Alex, nu is ie weer geblesseerd. Hij was dus gewoon niet fit en dat is precies wat we hier hebben aangegeven.

Gesloten