PSV deel 2

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di apr 24, 2007 12:12 pm

PSV is met technisch manager Stan Valckx in gesprek over een contractverlenging. De verbintenis van Valckx loopt deze zomer af.
Hoelang heeft Valckx dan een contract gehad?

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 24, 2007 1:15 pm

banjavi schreef:Ach.. hij heeft het prima naar zijn zin in Eindhoven hoor... lees maar.. :)
Kluivert: 'Het begint genânt te worden'
Patrick Kluivert is verre van gelukkig met zijn huidige rol binnen de selectie van PSV. De routinier wordt de laatste weken veelvuldig genegeerd door de technische staf op momenten dat het er echt om gaat.

Het meest sprekende voorbeeld was de wissel van Jefferson Farfan tegen FC Utrecht. Niet de ervaren Kluivert kwam het veld in als vervanger, maar de pas 17-jarige Génerlo Zeefuik. "Die wissel sloeg helemaal nergens op. Het was gewoon diep triest", bijt Kluivert van zich af in De Telegraaf.

"Zo'n jonge jongen moet je inbrengen wanneer je met 2-0 of 3-0 voor staat, maar niet als het kampioenschap op het spel staat", gaat hij verder. Zo langzamerhand begint de maat vol te raken voor Kluivert: "Het is nu al de tweede keer dat dit gebeurt. Er wordt net gedaan of ik niet meer kan voetballen, of ik nooit iets gepresteerd heb. Het begint gênant te worden. Dat is ook wat ik hoor in mijn omgeving. Ook van medespelers hoor ik in de wandelgangen dat ze het vreemd vonden."
voetbalprimeur.nl
Zelfkritiek is nooit het sterkste punt van Vetje geweest. :X :aai:
Het stinkt aan alle kanten!

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » di apr 24, 2007 1:17 pm

Nou ja.. ik vind het ten eerste een soort bescherming voor Zeefuik. Zeefuik zal niet de eerste zijn die in het diepte gegooit wordt door Koeman bij een kansloze wedstrijd.

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 24, 2007 1:21 pm

Ach kom nou! Vetje klaagt dat hij wordt miskend. Het is zelfs gênant, zegt hij. Zo ken ik er nog wel een paar. Wat hij dit seizoen heeft laten zien, dat is pas écht gênant. :X :aai:

Hij moet nodig zeuren dat een jeugdspeler de kans krijgt. Zo is hij zelf ook doorgebroken.

Harm

Bericht door Harm » di apr 24, 2007 1:22 pm

Het was echt geen kansloze wedstrijd.

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 24, 2007 1:27 pm

Nee, maar je merkt wel dat de boel uit elkaar begint te vallen. PSV moet zich zien op te laden voor de plee-offs, maar ik moet nog zien of dat lukt.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » di apr 24, 2007 1:29 pm

Harm schreef:Het was echt geen kansloze wedstrijd.
Nou ja.. de belangen waren groot en psv kwam aardig onder de verdrukking toch? Farfan eruit halen voor Zeefuik lijkt me toch moeilijk te verkopen. Farfan wil nog wel eens rond de 16 meter gaan liggen... Van dat soort slimmigheden/naaiacties moet je het toch hebben als het niet draait. Niks ten nadele van Zeefuik, maar de kwaliteiten van Farfan heeft ie (nog) niet.

Harm

Bericht door Harm » di apr 24, 2007 1:58 pm

Farfan was/ is licht geblesseerd

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 24, 2007 2:01 pm

Juist niet, zeggen ze op PN. Volgens ooggetuigen was hij kwaad en rende hij meteen de catacomben in.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » di apr 24, 2007 2:06 pm

Harm schreef:Farfan was/ is licht geblesseerd
Farfan zei zelf: "Ik voelde wel iets, maar ik kon makkelijk de wedstrijd uitspelen."

Harm

Bericht door Harm » di apr 24, 2007 2:31 pm

En wat is het verschil tussen iets voelen en licht geblesseerd zijn?

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 24, 2007 2:35 pm

Waarom is hij gewisseld, Harm?

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » di apr 24, 2007 2:37 pm

Harm schreef:En wat is het verschil tussen iets voelen en licht geblesseerd zijn?
Ik denk dat Farfan ook wel begrijpt wanneer hij wel of niet van waarde is voor psv? Als hij denkt dat hij nog moeiteloos verder kan, waarom grijpt Koetje dan in?

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » di apr 24, 2007 2:42 pm

Was Alex nou ook geblesseerd geraakt?

Harm

Bericht door Harm » di apr 24, 2007 2:49 pm

Meer uit voorzorg. het was zijn kuit.

Hij zal wel op een andere manier hebben gelopen om zijn hamstring te ontzien

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di apr 24, 2007 4:30 pm

joey schreef:Ach kom nou! Vetje klaagt dat hij wordt miskend. Het is zelfs gênant, zegt hij. Zo ken ik er nog wel een paar. Wat hij dit seizoen heeft laten zien, dat is pas écht gênant. :X :aai:
Ik heb het gevoel dat Kluivert een Nederlandse club nog best iets te bieden heeft. Maar dan wel bij een club waar hij wat regelmatiger speelt en waar hij tot op het bot gemotiveerd is.

Grappig trouwens dat de Zuid-Amerikanen niet genoeg warmte voelen van Koeman. Het lijkt mij dat Hiddink jongens als Alex, Gomes en Farfan juist een bijzondere status gaf. Koeman kan dat niet, een speler de ultieme vorm van vertrouwen geven. Net zoals hij z'n spelers zowel collectief als individueel maar zelden echt op kan beuren. Een dramatische mental coach, daar waar Hiddink een mastermind was in dit soort dingen.

Maar waarom loopt Valckx z'n contract nu alweer af?

Baseman

Bericht door Baseman » di apr 24, 2007 4:34 pm

Misschien omdat hij eerst een proefperiode kreeg / wilde hebben ?
Maar dat is een gok...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di apr 24, 2007 4:47 pm

Dus PSV was niet overtuigd van zijn kwaliteiten? De aanstelling van een (grote) gok als TD, om wat voor reden dan ook, is een blunder. Wij kunnen het weten. Wij hebben Van Gaal aangesteld als TD.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di apr 24, 2007 6:36 pm

24/4/2007 - Onrust over transfer van Edison Mendez
(Gepost door RvN)

BRON: El Commercio

Het tot standkomen van de huur van Edison Mendez leek destijds wel een soap, de definitieve transfer lijkt dezelfde kant op te gaan. Al dagen wordt er in media in Ecuador gesproken over problemen rond de transfer. Die lijken zich toe te spinnen op problemen tussen de zaakwaarnemers en de voormalige club van Mendez, LDU. Die club zegt een deel van het geld nog niet ontvangen te hebben van de zaakwaarnemers. Die zouden al wel betaald zijn door PSV.

LDU eist nu dat PSV en de zaakwaarnemers de officiële contracten tonen aan de club. Indien dat niet gebeurt dreigt de club Mendez aan het einde van de huurperiode, komende zomer, op te eisen bij de FIFA.

PSV zou volgens de berichten een bedrag van 3 miljoen dollar hebben betaald voor de middenvelder.
PN

3 Miljoen euro. Da's geen misselijk bedrag. :aai:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di apr 24, 2007 6:38 pm

Dollar, staat er.

Ik ben niet onder de indruk van deze speler. Hoop van harte dat Psv hem kan overnemen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di apr 24, 2007 6:43 pm

Dollar dan. :xyxthumbs:

Ik ook niet. Als het loopt, draait hij wel aardig mee en doet hij wel z'n best. Maar die jongen heeft niets exceptioneels. Ik vind het een veel mindere versie van Seedorf, eigenlijk.

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 24, 2007 7:06 pm

Wil PSV van de deal af?

Beloki

Bericht door Beloki » di apr 24, 2007 7:16 pm

´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Harm

Bericht door Harm » di apr 24, 2007 8:30 pm

Thomas schreef:
joey schreef:Ach kom nou! Vetje klaagt dat hij wordt miskend. Het is zelfs gênant, zegt hij. Zo ken ik er nog wel een paar. Wat hij dit seizoen heeft laten zien, dat is pas écht gênant. :X :aai:
Ik heb het gevoel dat Kluivert een Nederlandse club nog best iets te bieden heeft. Maar dan wel bij een club waar hij wat regelmatiger speelt en waar hij tot op het bot gemotiveerd is.
Bullshit Thomas. Kluivert was echt wel gemotiveerd om iets te laten zien bij PSV. Je kunt het Koeman echt niet verwijten dat hij Kluivert amper op durfde te stellen. Je hebt zelf gezien wat er in Den Haag gebeurde.

En als het niet zijn knie was, dan had hij ineens bijna een half jaar last van zijn rug.

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 24, 2007 8:34 pm

Kluivert wil niet accepteren dat het over is. Waarom zou Koe hem opstellen? Hij heeft dit seizoen nog niet één keer het verschil kunnen maken. Hij zal zelf op de bank hebben zitten dromen van een heldenrol, maar das war einmal.... Nee, dat begrijp ik juist heel goed van Koe, die Zeefuik heeft een betere indruk gemaakt dan Kluivert.
Iets anders is dat hij Farfan wisselde. Die had ik laten staan.

Gesloten