De meeste Nederlandse spelers zijn gewoon (nog) niet goed genoeg. Dan kun je ervoor kiezen om die jongens beter te maken en speeltijd te geven en daarmee de competitie oninteressanter te maken. Je kunt ook de jeugdopleidingen verbeteren en ervoor kiezen om de Nederlandse jeugd beter te maken, zodat ze over enkele jaren in de competiite op hun plek zijn. Je hoeft niet per se beter te worden door minuten te krijgen op het hoogste niveau.MvBH schreef:Oke, eenieder heeft natuurlijk recht op zijn mening ;) Ben het niet met je eens dat een jonge speler er zo maar ineens moet staan ongeacht zijn leeftijd! Misschien gaat dit in Amerika op waar jonge spelers veel beter opgeleid worden en ook veel eerder wedstrijden op niveau en onder druk spelen (zie NCAA) maar in Nederland gaat die vlieger niet op vind ik. Daar is het niveau waarop spelers in eerste instantie spelen niet te vergelijken met het niveau van de eredivisie. Natuurlijk heeft een speler de tijd nodig om zich hieraan aan te passen. Overigens ben ik het wel met je eens dat het bij Marcel redelijk traag gaat. :DKaboem! schreef:Overigens is Marcel Aarts geen 22 maar 23. En over 4 maanden alweer 24.
Ik zou in ieder geval niet gaan morrelen aan de Eredivisie.