Wat een onzin. Wanneer Ajax tegen Perez zegt dat hij op de bank moet zitten moet hij dat doen. Wanneer het waar is wat er allemaal geschreven wordt dan is er maar één oplossing en dat is een mooie strik om Perez binden en hem naar Haarlem sturen ofzo. Ook Perez is niet groter dan de club.brigade zuid schreef:Als Perez een beetje normaal behandeld was het afgelopen jaar dan was er nu niks aan de hand geweest. Zo'n jongen moet toch gewoon altijd spelen.
Perez
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Perez is een prof en moet gewoon zijn muil houden. Daarbij heeft ie vaak genoeg onder HtC gespeeld.
Leuk dat we Perez altijd moeten opstellen, maar wat dan met Sneijder? Je kan pas echt lachen als die elke week op de bank moet beginnen.
Leuk dat we Perez altijd moeten opstellen, maar wat dan met Sneijder? Je kan pas echt lachen als die elke week op de bank moet beginnen.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Morren is ook niets mis mee Kaboem, wanneer hij dit gewoon onder 4 ogen tegen de trainer doet... maar de manier waarop (dat wil zeggen: als dit allemaal klopt) het nu allemaal lijkt te gaan.. dan houdt het voor mij op.
Maar goed.. laat ik er voor het gemak even vanuit gaan dat ze elkaar nu even de waarheid hebben verteld en er een cuub zand overheen is gestort en iedereen zich weer focuses op psv
Maar goed.. laat ik er voor het gemak even vanuit gaan dat ze elkaar nu even de waarheid hebben verteld en er een cuub zand overheen is gestort en iedereen zich weer focuses op psv
Sneijder is ook een prof, maar die strooit bij het minste of geringste ook met z'n vingers. Snertjong met z'n misplaatste arrogantie!Nihad schreef:Perez is een prof en moet gewoon zijn muil houden. Daarbij heeft ie vaak genoeg onder HtC gespeeld.
Bertje for President!
Als dit allemaal klopt, ja. Maar wat weten we nu eigenlijk van die manier? Alleen maar dat hij chagrijnig en cynisch rondloopt, toch?Maarten127 schreef:Morren is ook niets mis mee Kaboem, wanneer hij dit gewoon onder 4 ogen tegen de trainer doet... maar de manier waarop (dat wil zeggen: als dit allemaal klopt) het nu allemaal lijkt te gaan.. dan houdt het voor mij op.
Bertje for President!
Kaboem! schreef:Als dit allemaal klopt, ja. Maar wat weten we nu eigenlijk van die manier? Alleen maar dat hij chagrijnig en cynisch rondloopt, toch?Maarten127 schreef:Morren is ook niets mis mee Kaboem, wanneer hij dit gewoon onder 4 ogen tegen de trainer doet... maar de manier waarop (dat wil zeggen: als dit allemaal klopt) het nu allemaal lijkt te gaan.. dan houdt het voor mij op.
Perez Zondag opstellen, die is erg geprikkeld en die wil wel wat laten zien behalve dat die chagarijnig en cynisch is kan dit ook een teken zijn om aan te geven dat die er klaar voor is.
Dat klinkt niet best. Ik vermoed einde carriere voor Perez bij Ajax na dit seizoen.Perez weer ter discussie bij Ajax
Uitgegeven: 16 maart 2007 14:22
Laatst gewijzigd: 16 maart 2007 14:23
AMSTERDAM - Kenneth Perez staat voor de tweede keer dit seizoen ter discussie bij Ajax. Spelers van de Amsterdamse club ergeren zich de laatste maanden aan de negatieve houding van de Deen die niet op een basisplaats kan rekenen.
Perez raakte voor de winterstop in opspraak toen hij een grensrechter voor "kankerneger" uitmaakte.
Trainer Henk ten Cate van Ajax wilde vrijdag niet bevestigen dat Perez bij veel medespelers kwaad bloed zet. "Maar ik kan ook niet ontkennen dat er iets speelt", aldus de oefenmeester die vrijdag vlak voor de training met Perez, Jaap Stam, Edgar Davids en Wesley Sneijder sprak. "We houden de inhoud van dat samenzijn intern", aldus Ten Cate.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Klote, was de ideale opvolger voor Sneijder volgend seizoen. Snap niet dat hij dat zelf niet ziet, nog paar maandjes op je lip bijten en volgend jaar een basisplaats.
Jammert, maar helaas. Als het waar is uiteraard. Vooralsnog denk ik dat er zeker een kern van waarheid in zit, maar dat de media het bijzonder opblazen, VI (AZ fankrant) voorop.
Jammert, maar helaas. Als het waar is uiteraard. Vooralsnog denk ik dat er zeker een kern van waarheid in zit, maar dat de media het bijzonder opblazen, VI (AZ fankrant) voorop.
Face your fears and live your dreams, No Fear
NovumAanvoerder Stam betreurt ophef rond Perez
Uitgegeven op vrijdag 16 maart 2007 om 14:40:38, bijgewerkt om 15:07:27
(Novum) - Ajax-aanvoerder Jaap Stam betreurt het dat zijn naam wordt genoemd in de ophef over zijn ploeggenoot Kenneth Perez. De Deen zou momenteel zeer slecht liggen bij enkele van zijn medespelers. Behalve met Stam zou hij problemen hebben met zijn prominente ploeggenoten Wesley Sneijder en Edgar Davids.
Aanvoerder Stam betreurt ophef rond Perez
Stam neemt afstand van dergelijke berichten. "Ik vind Kenneth een goede jongen", zei de aanvoerder vrijdag na de training. Hij ontkent ook dat hij de oud-speler van AZ tot de orde heeft geroepen vanwege onprofessioneel gedrag. "Dat is nooit gebeurd. Daarom hebben we de kwestie vanochtend besproken", refereerde hij aan een onderhoud dat hij had met Sneijder, Davids, Perez en trainer Henk ten Cate.
Perez zou het flink bij zijn collega's hebben verbruid. Door zijn rol van wisselspeler zou hij tot stoorzender binnen de groep zijn verworden. De coach maakte weinig woorden vuil aan de onrust in zijn selectie. "Er speelt iets, dat is duidelijk", zei Ten Cate vrijdag. "We hebben erover gesproken en daar laat ik het bij."
De hoofdrolspelers betraden vrijdag een halfuur later dan de rest van de spelersgroep het trainingsveld in de Amsterdam ArenA. Ook Ten Cate liet het eerste deel van de training verstek gaan.
Henk ten Cate wilde vanmiddag op de persbijeenkomst niet al teveel ingaan op alle onrust bij Ajax rond Perez. Bevestigde wilde hij de verhalen niet. "Maar ik kan ook niet ontkennen dat er iets speelt", aldus de oefenmeester die vrijdag apart met Perez, Jaap Stam, Edgar Davids en Wesley Sneijder sprak. "We houden de inhoud van dat samenzijn intern", aldus Ten Cate tegenover persbureau Novum (zie Trouw.nl)
Ajax Netwerk
Als aanvoerder sprak alleen Jaap Stam kort over de situatie. Hij verbaast zich dat sommige dingen naar buiten zijn gekomen. "Zoiets gebeurt in Nederland alleen bij Ajax. Ik ben benieuwd wie wat heeft gezegd. Ik vind dat we sommige dingen binnen de kleedkamer moeten houden."
Ajax Netwerk
Meer: Trouw.nl
Ajax Netwerk
Stam betreurt verder dat hij genoemd wordt in het verhaal. Hij neemt daar afstand van en zegt er geen rol in te hebben.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Stam neemt afstand van dergelijke berichten. "Ik vind Kenneth een goede jongen", zei de aanvoerder vrijdag na de training. Hij ontkent ook dat hij de oud-speler van AZ tot de orde heeft geroepen vanwege onprofessioneel gedrag. "Dat is nooit gebeurd."
De coach maakte weinig woorden vuil aan de onrust in zijn selectie. "Er speelt iets, dat is duidelijk", zei Ten Cate vrijdag.
De coach maakte weinig woorden vuil aan de onrust in zijn selectie. "Er speelt iets, dat is duidelijk", zei Ten Cate vrijdag.