Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
heel aardig van Clarence, maar voorlopig blijft ie nog even weg. Hij heeft toch echt zelf zijn contract met Milan onlangs verlengd. Ik neem toch niet aan dat hij Ajax ziet als club om rustig af te bouwen op zijn 38ejoey schreef::xyxthumbs:Ik heb altijd gezegd dat Ajax mijn club blijft. Daar is alles voor mij begonnen. Ajax zit in mijn hart. Ik zal de club ook altijd blijven volgen.
Over één of twee jaar?
I think I lost my fucking headache
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
deze sneijder kan nu nog in de topic onbetrouwbaar maar ik verwacht dat deze topic straks verhuist naar betrouwbaar. Daarnaast stond er vandaag ook weer het nieuws dat Arsenal een bod gaat uitbrengen van de zomer op Babel. Dus straks vele miljoenen rijker maar 2 toppers minder X'C
Weer op zoek naar een Interim coach..
tkriek van AN schreef:De opvolger van Sneijder heeft ajax al lang en breed op haar lijstje staan hor, de naam is Defour, die heeft toendertijd in goed overleg met van Geel getekend bij die belgische club, maar met de afspraak dat als sneijder wegging dat defour zou komen, in belgië schijnen ze zelfs te zeggen dat hij een gelimiteerde transfersom heeft voor als ajax zich meldt!
Babel een topper?mattie schreef:deze sneijder kan nu nog in de topic onbetrouwbaar maar ik verwacht dat deze topic straks verhuist naar betrouwbaar. Daarnaast stond er vandaag ook weer het nieuws dat Arsenal een bod gaat uitbrengen van de zomer op Babel. Dus straks vele miljoenen rijker maar 2 toppers minder X'C
Nu snap ik waarom het al tijden prut is met Ajax.
Derksen: 'AZ wil Stekelenburg die het niet (meer) naar zijn zin heeft bij Ajax'
Johan Derksen meldt in het programma Voetbal Insite dat Maarten Stekelenburg in de belangstelling staat van AZ. De Alkmaarders kampen nog altijd met keepersproblemen en zouden graag een topkeeper aan de selectie toevoegen.
Derksen zegt niet uit te sluiten dat AZ gaat shoppen bij de concurrentie, zoals de club eerder al aankondigde, en zodoende uitkomt bij Stekelenburg. Opmerkelijk is dat Derksen ook weet te melden dat Stekelenburg het in Amsterdam niet langer naar zijn zin zou hebben omdat hij geen waardering voelt.
(RTL-Voetbal Insite)
Johan Derksen meldt in het programma Voetbal Insite dat Maarten Stekelenburg in de belangstelling staat van AZ. De Alkmaarders kampen nog altijd met keepersproblemen en zouden graag een topkeeper aan de selectie toevoegen.
Derksen zegt niet uit te sluiten dat AZ gaat shoppen bij de concurrentie, zoals de club eerder al aankondigde, en zodoende uitkomt bij Stekelenburg. Opmerkelijk is dat Derksen ook weet te melden dat Stekelenburg het in Amsterdam niet langer naar zijn zin zou hebben omdat hij geen waardering voelt.
(RTL-Voetbal Insite)
Face your fears and live your dreams, No Fear
Je let niet goed op. Ik vind het schande dat the Creep Stekelenburg wel opstelt. Stekelenburg is niveautje feyenoordThomas schreef:[Lucas & Wimpey-mode/on]Hoe durft Henk the Creep niet genoeg waardering te tonen voor deze geweldenaar. Het mag duidelijk zijn waarom Stekelenburg dit seizoen zoveel fouten maakt bij hoge ballen en zich als een bang schoothondje gedraagt in z'n eigen strafschopgebied.[Lucas & Wimpey-mode/off]
I think I lost my fucking headache