NEC

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » ma feb 12, 2007 10:02 am

Alaindebanaan schreef:Ik zag dat de door mij zo geliefde Paul Jans ook weer eens een mooie kans verprutste.... :blush:

Dat wordt dus weer een paar weekjes bankzitten. :cheer:

Misschien krijgt-ie tegen de 'degradatiekandidaat' van aankomende zaterdag wel meer kans? :cheer: ;)

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » di feb 13, 2007 6:43 am

banjavi schreef:En voorin is het niets zonder Denneboom, nee. Er is geen man geweest die een normale kans heeft afgemaakt... ze hadden dan natuurlijk wel een beetje pech, maar al die ballen maar op de keeper schieten... ja, daar schiet je niet veel mee op...
Hoe zit het met Romano? Een paar jaar terug gaf hij in VI aan dat ie graag naar Ajax wil en komende zomer loopt z'n contract in Nijmegen af. De vraag is of hij het niveau aankan en in het systeem past. Wat denken jullie, speelt ie volgend seizoen bij Ajax?

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » di feb 13, 2007 9:54 am

Dubbel schreef:
banjavi schreef:En voorin is het niets zonder Denneboom, nee. Er is geen man geweest die een normale kans heeft afgemaakt... ze hadden dan natuurlijk wel een beetje pech, maar al die ballen maar op de keeper schieten... ja, daar schiet je niet veel mee op...
Hoe zit het met Romano? Een paar jaar terug gaf hij in VI aan dat ie graag naar Ajax wil en komende zomer loopt z'n contract in Nijmegen af. De vraag is of hij het niveau aankan en in het systeem past. Wat denken jullie, speelt ie volgend seizoen bij Ajax?
Neej... ABSOLUUT NIET... bij Romano is het een beetje te hoog naar zijn bol gestegen. Twente heeft van ham afgezien omdat hij te hoge loon eisen stelde. PSV wilde hem niet hebben omdat hij te duur was... als Twente hem niet kan (nou ja... wil) betalen, dan zit er voor hem denk ik niets anders op dan zijn belachelijke loon eisen bij te stellen of hij heeft volgend jaar helemaal geen club meer...

Ik geloof er niets van dat Ajax interesse in hem zou hebben...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Kaboem

Bericht door Kaboem » di feb 13, 2007 10:56 am

Dubbel schreef:Hoe zit het met Romano? Een paar jaar terug gaf hij in VI aan dat ie graag naar Ajax wil en komende zomer loopt z'n contract in Nijmegen af. De vraag is of hij het niveau aankan en in het systeem past. Wat denken jullie, speelt ie volgend seizoen bij Ajax?
Denneboom? :shock:

Doe eens normaal, Dubbel!
Bertje for President!

cHr

Bericht door cHr » di feb 13, 2007 2:35 pm

Thomas schreef:Hij staat al onder contract bij Feyenoord, cHr.
Afbeelding

Beste Thomas,

Dat is me bekend, maar zoals u misschien ook bekend is loopt zijn contract aan het eind van het lopende seizoen af. Een ideaal moment om toe te slaan om deze 'keizer van Brakkenstein' te contracteren dus. We hoeven niet bang te zijn dat Feyenoord haar grootste groeibriljant een contract aanbiedt, want ze houden bij de havenarbeiders niet zo van megatalenten. Hun goed recht natuurlijk, maar aan de andere clubs is nu de taak om van deze vrijgevigheid van onze Rotterdamse vrienden te profiteren.
Een ding is in ieder geval zeken, Feyenoord is en blijft een club van tradities en dat verdient respect. Na slechts sporadisch een landstitel in ontvangst te willen nemen, gaan ze nu ook met hun toptalenten langs de deuren van de concurrenten om ze aan te bevelen. Aardige boys die noeste werkers uit het zuiden.

Enfin, genoeg over Feyenoord, het draait hier om de kleine leider die nu furore maakt in de keizerstad. Ik kan me zo voorstellen dat er wat weinig bekend is over deze jongeman en ik zal daarom zo vrijgevig zijn om het profiel van Mark Otten te schetsen:

Laat ik gelijk beginnen met de kritische kant van zijn spel, want ik vind niet dat die uit het oog verloren moeten worden. Men heeft er nog wel eens de neiging om louter positief te zijn over zijn of haar favoriet en daarbij alle negatieve aspecten opbergen in een doos. Zo steken Mark en ik niet in elkaar, kritische punten zijn er om belicht te worden en daar zal men van moeten leren. Zo is de Nederlandse Aristoteles met voetbalschoenen aan helaas niet al te snel. Hiervan is hij zich terdege bewust en door middel van perfect positiespel weet hij dit probleem aardig te camoufleren. Daarnaast rijkt zijn lengte ook niet boven de 1 meter en 80 centimeter, maar zijn evenknie Fabio Cannavaro heeft bewezen dat dit ook op internationaal topniveau geen hindernis hoeft te zijn.

Zijn zwakke kanten hebben we nu wel gehad, laten we nog even kort zijn sterke kanten belichten. Ruud Krol, Paolo Maldini, Cris Chivu en Frank Rijkaard verstonden of verstaan het vak allemaal, stijlvol verdedigen. Deze raspasser uit Nijmegen hoeft niets onder te doen voor deze boys in balbezit. Met zijn zelfverzekerde blik omhoog gericht, terwijl hij sierlijke passen neemt met de bal aan de voet en daarnaast nog Cruyffiaans aanwijzingen geeft, paradeert Otten als een ware keizer over de Nederlandse velden. Zijn natuurlijke charisma straalt een overtuigingskracht en een geloof in eigen kunnen uit die menig tegenstander al doet huiveren.
Niedzielan en andere luilakken binnen de selectie van NEC, waanden zich in een paradijs tot aan het begin van het nieuwe seizoen. Elke dag konden ze op hun gemakje tegen een bal trappen, niet meeverdedigen en dan weer even uitrusten. De onverzettelijke Otten, met een mentaliteit die geen gemakzucht duldt, heeft deze boys hard aangepakt. Geen gemaar, geen gemor, nee werken moesten ze. Door deze instelling verdiende Otten veel respect bij zijn collega's, vooral Brett Holman (al een vriend van hem tijdens zijn Excelsior tijd) is onder de indruk van de leidinggevende kwaliteiten van de geboren Nijmegenaar.
Laatste wat ik nog wil opmerken, en waar menigeen van jullie zeer geinteresseerd in zal zijn, is antwoord geven op de vraag of Otten wel een snoeiharde verdediger is. Die vraag kan ik positief beantwoorden, maar wel met een aantal aantekeningen. Otten beseft als geen ander, dat verdedigen niet gepaard hoeft te gaan met pogingen tot moord. Meestentijds lost hij de situaties dan ook stijlvol op met zijn goede gevoel voor positie. Mochten de andere verdedigers er echter met de pet naar gooien, dan is deze geweldenaar niet te beroerd om de gevaarlijke speler van de tegenpartij op een faire maar harde manier tegen de grond te werken, het teambelang gaat immers voor!

Ik hoop jullie allen hierbij een goed beeld te hebben gegeven van de keizer van Brakkenstein.

Groet.

cHr
Laatst gewijzigd door cHr op di feb 13, 2007 8:18 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
"Not even fire can stop us"

Was getekend: Zlatan Ibrahimovic

joey
Erelid

Bericht door joey » di feb 13, 2007 2:37 pm

Dubbel schreef: Hoe zit het met Romano? Een paar jaar terug gaf hij in VI aan dat ie graag naar Ajax wil en komende zomer loopt z'n contract in Nijmegen af. De vraag is of hij het niveau aankan en in het systeem past. Wat denken jullie, speelt ie volgend seizoen bij Ajax?
Nee, is meer iets voor PSV, hahaha. :D
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di feb 13, 2007 2:37 pm

't Is wat. Waarom speelt die jongen eigenlijk niet bij Feyenoord?

:eusa_doh:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

cHr

Bericht door cHr » di feb 13, 2007 2:41 pm

Bertje schreef:'t Is wat. Waarom speelt die jongen eigenlijk niet bij Feyenoord?

:eusa_doh:
Bert,
cHr schreef:We hoeven niet bang te zijn dat Feyenoord haar grootste groeibriljant een contract aanbiedt, want ze houden bij de havenarbeiders niet zo van megatalenten.
Groet.

cHr

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di feb 13, 2007 2:43 pm

Poep je zelf nu niet in je broek van het lachen om wat je allemaal weet te verzinnen?

En met niemand anders!

Ramona

Bericht door Ramona » di feb 13, 2007 3:28 pm

Mooi stuk, cHr! :D Thnx! :xyxthumbs:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di feb 13, 2007 3:40 pm

Bertje schreef:Poep je zelf nu niet in je broek van het lachen om wat je allemaal weet te verzinnen?
Ik in ieder geval wel, Bertje.

Ik heb Banjavi of Ramona nog nooit iets bijzonder positiefs over die jongen horen zeggen. Niet dat dat alles zegt, maar volgens mij speelt hij vrij onopvallend bij NEC. Ik neem aan dat Feyenoord ook wel een poging had gedaan om deze topper terug te halen als hij het inderdaad zo goed zou doen.

Ramona

Bericht door Ramona » di feb 13, 2007 3:44 pm

Er zit wel degelijk waarheid in zijn verhaal...ik moet zeggen dat ik de laatste tijd 'gecharmeerd' ben van de inzet van Otten...hij werkt als een paard en ook voor 2...heeft al heel wat foutjes van Wisgerhof dichtgelopen bijvoorbeeld...houdt goed overzicht...mooi blievuh dus! :yes:

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di feb 13, 2007 3:47 pm

Hij zegt dat hij aan de bal niet onderdoet voor Maldini en Rijkaard, Moon. Sorry, maar ik heb er nu drie inmiddels bruine boxers doorheen gewerkt.

En met niemand anders!

Ramona

Bericht door Ramona » di feb 13, 2007 3:50 pm

Ik zeg dat er waarheid zit in zijn verhaal, Bertje...niet meer...niet minder... ;)

Heerlijk om te lezen vond ik 't... :rofl:

cHr

Bericht door cHr » di feb 13, 2007 6:31 pm

Bertje schreef:Hij zegt dat hij aan de bal niet onderdoet voor Maldini en Rijkaard, Moon. Sorry, maar ik heb er nu drie inmiddels bruine boxers doorheen gewerkt.
Dan wordt het tijd voor een kurk snotaap.
thomas schreef:Ik heb Banjavi of Ramona nog nooit iets bijzonder positiefs over die jongen horen zeggen. Niet dat dat alles zegt, maar volgens mij speelt hij vrij onopvallend bij NEC. Ik neem aan dat Feyenoord ook wel een poging had gedaan om deze topper terug te halen als hij het inderdaad zo goed zou doen.
Misschien moet jij zelf wat vaker naar de eredivisie kijken ipv wedstrijden uit de Liga Costarricense de Primera División (of ander onbeduidend Zuid-Amerikaans land). Je lijkt niet helemaal te beseffen dat jij, in tegen stelling tot een handvol anderen op dit forum, (nog, ik zal coulant zijn) geen geld verdiend met het ontdekken van voetbaltalenten. Echter je kan het niet laten om wie dan ook op de vingers te tikken zou deze (kleine) fouten maken omtrent een positie van een speler, benaming van type speler, aflopen (of onder) contract (staan) enz...

Jammer, al die 'voetbalkennis' maar geen greintje literaire ruggengraat. (gevoel voor humor)
Laatst gewijzigd door cHr op di feb 13, 2007 6:44 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di feb 13, 2007 6:33 pm

Snotaap? Jij bent dus ouder dan Bertje? Ben je de vader van Mark Otten? :shock:

Maar even serieus cHr. Dacht je nou echt dat iedereen hier jouw rijkelijk overdreven schets van Otten maar voor waarheid zou aannemen, zonder de spot met je te drijven?

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di feb 13, 2007 6:36 pm

cHr schreef:
Bertje schreef:Hij zegt dat hij aan de bal niet onderdoet voor Maldini en Rijkaard, Moon. Sorry, maar ik heb er nu drie inmiddels bruine boxers doorheen gewerkt.
Dan wordt het tijd voor een kurk snotaap.
:D

En met niemand anders!

Marijn

Bericht door Marijn » di feb 13, 2007 6:37 pm

cHr schreef:Ik hoop jullie allen hierbij een goed beeld te hebben gegeven van de keizer van Brakkenstein.

Groet.

cHr
:worshippy:

Ik ben geheel overtuigd, cHr
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di feb 13, 2007 6:38 pm

:D

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di feb 13, 2007 6:39 pm

cHr schreef:Misschien moet jij zelf wat vaker naar de eredivisie kijken ipv wedstrijden uit de Liga Costarricense de Primera División (of ander onbeduidend Zuid-Amerikaans land). Je lijkt niet helemaal te beseffen dat jij, in tegen stelling tot een handvol anderen op dit forum, (nog, ik zal coulant zijn) geen geld verdiend met het ontdekken van voetbaltalenten. Echter je kan het niet laten om wie dan ook op de vingers te tikken zou deze (kleine) fouten maakt omtrent een positie van een speler, benaming van type speler, aflopen (of onder) contract (staan) enz...

Jammer, al die 'voetbalkennis' maar geen greintje literaire ruggengraat. (gevoel voor humor)
Kom je ook met zo'n verhaal aanzetten als je er je geld mee probeert te verdienen? :worshippy:

En met niemand anders!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di feb 13, 2007 6:44 pm

cHr schreef:
thomas schreef:Ik heb Banjavi of Ramona nog nooit iets bijzonder positiefs over die jongen horen zeggen. Niet dat dat alles zegt, maar volgens mij speelt hij vrij onopvallend bij NEC. Ik neem aan dat Feyenoord ook wel een poging had gedaan om deze topper terug te halen als hij het inderdaad zo goed zou doen.
Misschien moet jij zelf wat vaker naar de eredivisie kijken ipv wedstrijden uit de Liga Costarricense de Primera División (of ander onbeduidend Zuid-Amerikaans land). Je lijkt niet helemaal te beseffen dat jij, in tegen stelling tot een handvol anderen op dit forum, (nog, ik zal coulant zijn) geen geld verdiend met het ontdekken van voetbaltalenten. Echter je kan het niet laten om wie dan ook op de vingers te tikken zou deze (kleine) fouten maakt omtrent een positie van een speler, benaming van type speler, aflopen (of onder) contract (staan) enz...

Ik geef mijn mening en visie over voetbal en spelers (waar ik vrij zelfverzekerd van ben maar waarmee ik niet alleen maar de wijsneus wil uithangen) en sta open voor discussie. Waarom jij eens in de zoveel tijd met een of ander kwijlverhaal over Mark Otten komt weet ik niet, maar als het als grapje is bedoeld dan ben je erin geslaagd. Ik heb me rot gelachen.

Verder ken je mijn persoontje en mijn ambities en talenten niet, dus wil ik je vragen mij niet persoonlijk 'aan te vallen'. Over snotapen gesproken.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op di feb 13, 2007 6:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

cHr

Bericht door cHr » di feb 13, 2007 6:56 pm

Thomas schreef:Hij staat al onder contract bij Feyenoord, cHr. was getekend: Tue 6 17:04:55 GMT 2007
Thomas schreef:Ik geef mijn mening over voetbal en spelers en sta open voor discussie.
Dit is één voorbeeld (waar er talloze van zijn) van niet je mening geven, maar pure betweterigheid. Iets wat in mijn boekje onvermijdelijk verbonden is aan snobbisme en arrogantie. En, zie dit vooral niet als een 'persoonlijke aanval' want ik geef alleen mijn mening hieromtrent, is iets waar jij je keer op keer schuldig aan maakt. Ik neem ook aan dat ik niet de eerste ben die jou daar op attendeerd vriendje.
Thomas schreef:Verder ken je mijn persoontje en mijn ambities en talenten niet, dus wil ik je vragen mij niet persoonlijk 'aan te vallen'.
Zie het niet als een aanval, ik wilde alleen de feiten belichten. En spreek me eens tegen als ik verklaar dat je nu nog geen geld verdiend met het ontdekken van toptallenten uit bijvoorbeeld de Liga Nacional de Honduras (etc).

Nogmaals, dit is geen aanval op jou 'persoontje' ... alleen mij mening

Thomas schreef:Over snotapen gesproken.
Laatst gewijzigd door cHr op di feb 13, 2007 7:21 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

cHr

Bericht door cHr » di feb 13, 2007 7:01 pm

Thomas schreef: Waarom jij eens in de zoveel tijd met een of ander kwijlverhaal???? over Mark Otten komt weet ik niet, maar als het als grapje is bedoeld dan ben je erin geslaagd. Ik heb me rot gelachen.
Ik steek de loftrompet op als dat geoorloofd is. Otten maakt waar wat ik van hem verwachtte, dan deel ik dit graag met anderen, in een literair tintje.

Lachen mag natuurlijk.
"Lachen is gezond" (Bassie)

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di feb 13, 2007 7:20 pm

cHr schreef:Dit is een voorbeeld (waar er talloze van zijn) van niet je mening geven, maar pure betweterigheid. Iets wat in mijn boekje onvermijdelijk verbonden is aan snobbisme en arrogantie. En, zie dit vooral niet als een 'persoonlijke aanval' want ik geef alleen mijn mening hieromtrent, is iets waar jij je keer op keer schuldig aan maakt. Ik neem ook aan dat ik niet de eerste ben die jou daar op attendeerd vriendje.
Ik zou iemand niet te snel beoordelen door wat je op internet van hem leest. Uit je post blijkt namelijk dat je me totaal niet kent. In het normale leven ben ik namelijk een vrij rustig, sociaal en allerminst arrogant iemand. Hoe ik over kom op het forum vind ik moeilijk te beoordelen, maar wat jij interpreteert als arrogantie is gewoon zelfverzekerdheid. Maargoed, dat doet er ook niet zoveel toe. Ik kan het met een aantal mensen goed vinden en dat is leuk, maar ik zit hier niet primair om vrienden te maken.

cHr schreef:Zie het niet als een aanval, ik wilde alleen de feiten belichten. En spreek me eens tegen als ik verklaar dat je nu nog geen geld verdiend met het ontdekken van toptallenten uit bijvoorbeeld de Liga Nacional de Honduras (etc).

Nogmaals, dit is geen aanval op jou 'persoontje' ... alleen mij mening
Nu (nog) niet inderdaad, maar betekent dat dat ik mijn mening niet mag geven over alles wat met voetbal te maken heeft? Het is hier een discussieforum. Ik post omdat ik mijn mening over -en visie op het spel graag met anderen deel, maar ook juist (en dat is niet onbelangrijker) omdat ik graag uitnodig tot discussie. Ik hoor ook graag anderen uit. Let maar eens op hoe vaak ik vragen stel aan mensen. En dat doe ik om mezelf op voetbalgebied te ontwikkelen.

Ja, ik hoop dat er een toekomst in de voetbalwereld voor mij is weggelegd. Dat mogen jij en anderen best weten.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di feb 13, 2007 7:36 pm

Ramona schreef:Heerlijk om te lezen vond ik 't... :rofl:
Ik vond het ook mooi om te lezen. :xyxthumbs: Ik vind er absoluut niets mis mee om af en toe wat te overdrijven. Of misschien heeft Mark Otten wel een fan. ;) Geen schande.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op di feb 13, 2007 7:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten