AZ
Daarom wil Scheringa het stadion nu al gaan vergroten en komen er veel meer mensen naar AZ dan voorheen. :eusa_liar:Daniel_vT schreef:Ik heb gasten zien zeggen dat ze liever degraderen en een echte volksclub blijven dan dat ze groeien met Van Gaal en commercieler worden.Thomas schreef:En op AZFanpage.nl denkt men een betere trainer te kunnen vinden dan Van Gaal?
Misschien niet specifiek over die mensen. De anti-alles-wat-met-Ajax-te-maken-heeft-teneur bij AZ komt op mij alleen een beetje kolderiek over. Er zullen vast wel enkele personen zijn die menen dat ze liever een volksclub zijn dan dat ze groeien op de huidige wijze. Mijn voorzichtige inschatting is alleen dat het een hele kleinde minderheid is.
Weer een oudere speler. En dat terwijl LVG geen routiniers hoefde. :eusa_liar:Thomas schreef:AZ krijgt een Roemeens international op proef.
Bij de VI zijn ze een beetje verliefd. Op AZ. :D
Het stinkt aan alle kanten!
Ah, Az doet een Juanfrannetje.joey schreef:Weer een oudere speler. En dat terwijl LVG geen routiniers hoefde. :eusa_liar:
Bij de VI zijn ze een beetje verliefd. Op AZ. :D
Begrijp ik niet hoor. Wat heeft een speler die zwaar is mislukt bij Pana nou te zoeken bij Az? Het is geen talent meer, dus de kans dat hij inene het licht ziet is nihil.
- Alaindebanaan
Arveladze en Sinouh niet met AZ in Turkije
11/2/2007 22:01
AZ kan woensdag tijdens het UEFA Cup-treffen met Fenerbahçe geen beroep doen op zeven spelers. Shota Arveladze en Khalid Sinouh zijn de laatste twee spelers die dienden af te haken.
Arveladze kampt met griep en moest om die reden ook al verstek laten gaan bij de competitiewedstrijd tegen Willem II. Tijdens dat duel raakte Sinouh opnieuw geblesseerd aan zijn linkerdijbeen.
Eerder was al duidelijk dat de al langer geblesseerden Simon Cziommer, Joey Didulica en Stijn Schaars en de geschorsten Barry Opdam en David Mendes da Silva niet mee zouden afreizen naar Turkije.
VI
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
Ik zeg niet dat het zo is, maar wellicht is die jongen bij Pana mislukt omdat ze niet met buitenspelers spelen. Falen bij de ene club zegt nog niet alles over je kans om te slagen bij een andere club.Jöhnk schreef:Begrijp ik niet hoor. Wat heeft een speler die zwaar is mislukt bij Pana nou te zoeken bij Az? Het is geen talent meer, dus de kans dat hij inene het licht ziet is nihil.
Derksen kondigt net een interview met Marcel Brands aan. Die zal in de VI zeggen dat AZ de beste club van Nederland wil worden en daarom Nederlandse spelers wil weghalen bij de (echte) topclubs. AZ zal volgens Brands aankopen gaan doen waar iedereen van zal staan te kijken.
Weer die opschepperij. Hahaha.
Weer die opschepperij. Hahaha.
- Giacomo Puccini
Inderdaad lachwekkend, want zelfs Ajax met een omzet van ruim 75 miljoen euro kan geen spelers van PSV of Feyenoord wegkopen, terwijl deze clubs het met een stuk minder moeten doen. Feyenoord kan de afdankertjes van Ajax en PSV nét betalen.
De uitspraken van Brands lijken me eerder onderdeel van de strategie om PSV en Ajax af te schrikken, mochten deze clubs interesse hebben in enkele spelers van AZ. Ik denk dan aan Schaars, Dembele, Koevermans en Martens.
Maar ok, ik vind het leuk hoor. Hoe meer concurrentie, hoe beter. AZ-Ajax is dit seizoen een stuk leuker om naar uit te zien dan pakweg 5 jaar geleden. Ik had liever gezien dat Feyenoord het 11-tal van AZ kon opstellen, maar dat terzijde.
De uitspraken van Brands lijken me eerder onderdeel van de strategie om PSV en Ajax af te schrikken, mochten deze clubs interesse hebben in enkele spelers van AZ. Ik denk dan aan Schaars, Dembele, Koevermans en Martens.
Maar ok, ik vind het leuk hoor. Hoe meer concurrentie, hoe beter. AZ-Ajax is dit seizoen een stuk leuker om naar uit te zien dan pakweg 5 jaar geleden. Ik had liever gezien dat Feyenoord het 11-tal van AZ kon opstellen, maar dat terzijde.
Ajax!
- Giacomo Puccini
Maduro ruilen voor Schaars? :D
Daarmee zou AZ ons eerder een dienst bewijzen dan pijn doen. Wij gaan AZ toch ook niet van Sinouh verlossen?
Die Brands doet wel heel stoer met z'n uitspraken maar hij kan beter doorgaan op de huidige weg, daar oogst hij succes mee. AZ heeft zich genesteld tussen de topclubs door jonge spelers op te leiden, probeer die zo lang mogelijk te houden in plaats van Ajax of PSV een speler te ontfrutselen want A.) de toppers willen echt niet naar AZ, B.) het geld is er niet om Sneijder of Gomes te kopen en C.) met de categorie daaronder, Lucius-Charisteas wordt je niet kampioen.
Daarmee zou AZ ons eerder een dienst bewijzen dan pijn doen. Wij gaan AZ toch ook niet van Sinouh verlossen?
Die Brands doet wel heel stoer met z'n uitspraken maar hij kan beter doorgaan op de huidige weg, daar oogst hij succes mee. AZ heeft zich genesteld tussen de topclubs door jonge spelers op te leiden, probeer die zo lang mogelijk te houden in plaats van Ajax of PSV een speler te ontfrutselen want A.) de toppers willen echt niet naar AZ, B.) het geld is er niet om Sneijder of Gomes te kopen en C.) met de categorie daaronder, Lucius-Charisteas wordt je niet kampioen.
Ajax!
- Giacomo Puccini
De Guzman is geen Nederlander.
PSV heeft haast geen Nederlanders. Als Cocu doorgaat (wat we moeten afwachten), blijft hij denk ik bij PSV. Hij heeft Koeman zelf aanbevolen. Daarbij, om zo opschepperig te doen over het aantrekken van een speler van 37...
Aisatti of Afellay laat PSV nooit gaan. Andere kandidaten zie ik niet.
PSV zou Vincken kunnen kopen. Loopt zijn contract niet af? Verder zie ik bij Feyenoord geen Nederlandse kandidaten.
Basisspelers van Ajax hebben denk ik niet de ambitie om bij PSV te spelen. Misschien Maduro, want die zit op de bank. Bijna alle Nederlanders hebben nog lange contracten. Heitinga niet, maar die gaat nooit naar AZ, die tekent eerder bij.
Zo denkend begrijp ik niet wat Brands bedoelt.
PSV heeft haast geen Nederlanders. Als Cocu doorgaat (wat we moeten afwachten), blijft hij denk ik bij PSV. Hij heeft Koeman zelf aanbevolen. Daarbij, om zo opschepperig te doen over het aantrekken van een speler van 37...
Aisatti of Afellay laat PSV nooit gaan. Andere kandidaten zie ik niet.
PSV zou Vincken kunnen kopen. Loopt zijn contract niet af? Verder zie ik bij Feyenoord geen Nederlandse kandidaten.
Basisspelers van Ajax hebben denk ik niet de ambitie om bij PSV te spelen. Misschien Maduro, want die zit op de bank. Bijna alle Nederlanders hebben nog lange contracten. Heitinga niet, maar die gaat nooit naar AZ, die tekent eerder bij.
Zo denkend begrijp ik niet wat Brands bedoelt.
Cocu naar PSV zou wel een klap voor onze boertjes zijn. ;)
Maar waarom zou Cocu dat doen? Of hij moet zijn afgeknapt op Koeman. Een overstap zal hem niet in dank worden afgenomen. Bovendien is hij bij PSV zowat de trainer in het veld en zou hij bij AZ braaf naar LVG moeten luisteren. Nee, die blijft mooi. (Als hij doorgaat. Dat staat nog niet eens vast.)
Maar waarom zou Cocu dat doen? Of hij moet zijn afgeknapt op Koeman. Een overstap zal hem niet in dank worden afgenomen. Bovendien is hij bij PSV zowat de trainer in het veld en zou hij bij AZ braaf naar LVG moeten luisteren. Nee, die blijft mooi. (Als hij doorgaat. Dat staat nog niet eens vast.)
- Giacomo Puccini
Als hij gaat is er iig. weer een cirkel rond.
Joey, als je eenmaal veel geld hebt, wil je alleen nog maar meer. Cocu schijnt er behoorlijk op vooruitgegaan te zijn na zijn contractverlenging (Sportweek). Daardoor duurden de onderhandelingen ook zo lang.
Overigens vind ik het echt bizar dat LVG slechts 16 spelers meeneemt naar Istanbul. Az had toch de beste opleiding?
Joey, als je eenmaal veel geld hebt, wil je alleen nog maar meer. Cocu schijnt er behoorlijk op vooruitgegaan te zijn na zijn contractverlenging (Sportweek). Daardoor duurden de onderhandelingen ook zo lang.
Overigens vind ik het echt bizar dat LVG slechts 16 spelers meeneemt naar Istanbul. Az had toch de beste opleiding?