Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
- Giacomo Puccini
- Giacomo Puccini
- Giacomo Puccini
- Giacomo Puccini
- Giacomo Puccini
Landzaat is op z'n sterkst in balbezit en voegt juist weinig toe bij balverlies. Bij Gabri is het precies andersom.Giacomo Puccini schreef:Wij hebben onze eigen Landzaat al in de persoon van Gabri. Ze spelen niet alleen op dezelfde positie, in hun spel zitten ook heel veel overeenkomsten. Daarom zie ik geen versterking in Landzaat; liever een linksbener of een controlerende centrale middenvelder erbij.
Grof gezegd natuurlijk. Het ligt wel iets genuanceerder.
- Alaindebanaan
- Giacomo Puccini
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Mij wel, want Van Geel wilde hem afgelopen zomer niet. Bij Ajax weet men best dat hij chronische knieproblemen heeft.Thomas schreef:Ik weet dat ik het al eerder gezegd heb, maar zou het meer AT'ers niets verbazen als Ajax na dit seizoen probeert een fitte Kluiver transfervrij op te pikken?
Het stinkt aan alle kanten!
Daar ben ik het verder mee eens. Ik gaf dan ook aan wat ik dacht en niet waar ik op hoopte.Jöhnk schreef:Dat vind ik ook, Doc. Ajax is geen charitatieve instelling voor voetballers op hun retour.
Het wordt komende zomer tijd voor weer wat echte aankopen met restwaarde.
Al is een fitte Kluivert wel een ideale spits voor Ajax.
Ik heb een vraagje voor Peter. Wij hebben het wel eens over David Suazo gehad en ik vroeg me af hoe de berichten in Italië over hem zijn. Lijkt er interesse te zijn van de grote clubs?
Ik vraag het omdat ik me kan voorstellen dat er dit seizoen vanuit de Serie A minder interesse is omdat hij niet al teveel minder scoort. Persoonlijk ben ik erg gecharmeerd van hem. Als Ajax Huntelaar komende zomer al verkoopt zou ik Suazo een uitstekende opvolger vinden.
Ik denk trouwens dat hij zeker niet zou misstaan bij een club als Milan of Juve, dus ik neem aan dat hij die clubs ook is opgevallen en hij niet haalbaar is. Ik wil het alleen even van iemand anders horen.
Ik vraag het omdat ik me kan voorstellen dat er dit seizoen vanuit de Serie A minder interesse is omdat hij niet al teveel minder scoort. Persoonlijk ben ik erg gecharmeerd van hem. Als Ajax Huntelaar komende zomer al verkoopt zou ik Suazo een uitstekende opvolger vinden.
Ik denk trouwens dat hij zeker niet zou misstaan bij een club als Milan of Juve, dus ik neem aan dat hij die clubs ook is opgevallen en hij niet haalbaar is. Ik wil het alleen even van iemand anders horen.
-
-
Ajax en PSV kunnen best het salaris van een speler van Cagliari betalen, Suazo verdient bijvoorbeeld rond de 6 ton, maar ze kunnen niet de afkoopsom van iemand met de status van Suazo ophoesten(de voorzitter van Cagliari wil 30 miljoen voor hem hebben). En Suazo zal ook niet voor Ajax tekenen als hij meer opties heeft.