PSV

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
joey
Erelid

Bericht door joey » wo jan 17, 2007 10:44 am

VI: Operatie ´Niemand mag weg´ lijkt te gaan slagen, miljoenen voor Farfan afgeslagen

Voetbal International meldt dat de technische staf erin lijkt te gaan slagen om de selectie bijeen te houden in de winterstop. Onder het motto ´Niemand mag weg´ wil Koeman de selectie bijeen houden tot het einde van het seizoen en hij krijgt daarvoor steun van de leiding van de club.
Er zou onder andere interesse zijn voor Jefferson Farfan. Zowel PSV als de spits zelf zouden echter een miljoenenbod van het Russische Zenith van Spartak Moskou hebben weerstaan. Farfan geeft in een reactie zelf aan niet tussentijds te willen vertrekken en pas in de zomer te willen kijken naar een eventuele transfer.
PN

Van Spartak Moskou of van Zenith Leningrad? Hoe dan ook, dit is niet het soort club waar Farfan op wacht, lijkt me.
Het stinkt aan alle kanten!

Harm

Bericht door Harm » do jan 18, 2007 8:40 pm

Sjevtsjenko is boos: 'Ze maken mij zondebok'

18/1/2007 17:24

Andrei Sjevtsjenko is weinig gelukkig sinds hij AC Milan verruilde voor Chelsea. Op het veld is hij met drie doelpunten in twintig duels nog geen schim van de Sheva die excelleerde bij AC Milan. Daarbuiten pakken de Engelse media hem genadeloos aan. Donderdag besloot hij in de tegenaanval te gaan.

'Ik ben de zondebok van dingen waar ik niets mee van doen heb', verdedigt Sjevtsjenko zich in een interview met The Times. De Oekraïnse spits is niet alleen uitgemaakt voor miskoop, maar ook voor verklikker en stoorzender in de selectie van Chelsea. Hij zou ongelukkig zijn en terug willen naar de Serie A. Het zijn vooral de laatste beschuldigingen die hem irriteren.

'Mijn contract loopt nog vier jaar door en ik ben van plan te blijven', ruimde hij het eerste gerucht uit de weg. 'Ik ben van alle kanten aangevallen maar ik zal blijven werken om in de groep te passen. Ik ben geen quitter. Ik zal mijn tanden laten zien.'

Ook de suggesties dat hij een spion is in de kleedkamer en eigenaar Roman Abramovich op de hoogte houdt én dat hij de aanleiding is voor de vermeende ruzie tussen Abramovich en coach José Mourinho, verwijst hij naar de prullenbak. 'Die geruchten zijn leugens. En ze doen pijn. Het is bullshit. Ik ben een voetballer, geen politicus. Het is mijn werk om te spelen, meer niet. Dat is het enige wat ik heb gedaan sinds ik negen ben.'

'Er zijn dingen geschreven over mijn relatie met Roman Abramovich die flink overdreven zijn. Mijn relatie met hem is hetzelfde als van elke andere speler: puur professioneel. Ik zie hem af en toe in de kleedkamer of tijdens de training. Dan praten we kort met elkaar en dan is het heel normaal dat we Russisch spreken. Misschien zou ik niet in het Russisch moeten praten, dat kan mensen een verkeerd idee geven.'

Afgelopen weekeinde liet Mourinho Sjevtsjenjko zeer verrassend buiten de selectie voor het duel met Wigan Athletic. Ook al weet Sheva niet of hij komend weekend zal spelen tegen Liverpool, toch klinkt hij vastberaden. 'Als hij (Mourinho, red.) besluit dat ik niet capabel ben, dan zal ik gewoon nog harder werken.'

Jammer dat spelers niet twee keer in een seizoen getransfereerd mogen worden. Of tellen Chelsea en PSV al als één club? :hypocrite:

999

Bericht door 999 » za jan 20, 2007 7:47 pm

En weer een winstpartij voor psv, weer tegen 10 man.Het lijkt bijna afgesproken werk ..
Blij met de punten ...

Beloki

Bericht door Beloki » za jan 20, 2007 8:38 pm

En 3-1 bij rust.

Simons en Farfan uit pingels, en Kone met een schot. Alves maakte nog wel 1-1.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » za jan 20, 2007 11:18 pm

Wat een duikelaar die Farfan. :pukey:

Frank

Bericht door Frank » za jan 20, 2007 11:32 pm

Het is toch voetbal? De verdedigers waren meer bezig hem vast te houden dan iets anders... :nooo:

Baseman

Bericht door Baseman » zo jan 21, 2007 12:55 am

Inderdaad Frank, op het laatst ook weer. Als hij zich had laten vallen was het de 3e penalty geweest...

PS: Het was weer een makkie vanavond en PSV speelde de 1e heflt echt ontzettend goed :xyxthumbs:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo jan 21, 2007 12:57 am

Dan is het alleen maar positief dat hij gewoon op z'n benen is blijven staan in die laatste situatie. Duels horen er bij. Als het niet te ernstig is hoor je gewoon te op twee benen door te voetballen.

Baseman

Bericht door Baseman » zo jan 21, 2007 12:59 am

Het probleem is vaak dat als spelers niet vallen de scheidsrechters er niet voor fluiten, redelijk irritant...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo jan 21, 2007 1:12 am

Huntelaar weet er alles van.

Misschien ben ik een romanticus, maar het blijft voor mij een sport voor kerels. Dat geduik na het minste of geringste vind ik maar niets.

Kaboem

Bericht door Kaboem » zo jan 21, 2007 9:24 am

Thomas schreef:

Misschien ben ik een romanticus...
Een romanticus? Als ik mij niet vergis wil jij met z'n allen voor het hok hangen. Romantisch.
Bertje for President!

Laudrup

Bericht door Laudrup » zo jan 21, 2007 9:50 am

Falvan :pukey:

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo jan 21, 2007 10:09 am

Thomas schreef:Huntelaar weet er alles van.

Misschien ben ik een romanticus, maar het blijft voor mij een sport voor kerels. Dat geduik na het minste of geringste vind ik maar niets.
Ik kan me er nooit zo druk om maken. Een normaal duel hoort er bij, maar de grove charges die je regelmatig ziet horen er ook niet bij. Dit is de enige manier waarop een aanvaller zich daartegen kan wapenen.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

LucaS

Bericht door LucaS » zo jan 21, 2007 10:28 am

En ook weer zo heerlijk consequent allemaal. De heerenveenspeler krijgt rood, de speler van Twente die tegen RKC de doogebroken jansen neertrekt geel. :nooo:
I think I lost my fucking headache

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo jan 21, 2007 12:29 pm

Kaboem! schreef:
Thomas schreef:

Misschien ben ik een romanticus...
Een romanticus? Als ik mij niet vergis wil jij met z'n allen voor het hok hangen. Romantisch.
Ik heb pas een stuk of 6 keer uitgelegd hoe het echt zit. Maar als je niet wilt lezen wat ik post, houdt het op.

Harm

Bericht door Harm » zo jan 21, 2007 1:16 pm

Lucas schreef:En ook weer zo heerlijk consequent allemaal. De heerenveenspeler krijgt rood, de speler van Twente die tegen RKC de doogebroken jansen neertrekt geel. :nooo:
Dan had die speler van Twente geluk, volgens de regels deed Luinge het deze keer gewoon goed.

PSV speelde de eerste helft gewoon goed en de overwinning was meer dan verdiend. De tweede helft was zeer matig, maar je zag wel dat wanneer PSV even aanzette dat Heerenveen nergens meer was.

Wat is die Alves trouwens een geweldenaar zeg :shock:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Harm op zo jan 21, 2007 1:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Harm

Bericht door Harm » zo jan 21, 2007 1:17 pm

Voetske schreef:En weer een winstpartij voor psv, weer tegen 10 man.Het lijkt bijna afgesproken werk ..
Denk je dat Philips tv's uitdeelt aan spelers van de tegenpartij?

Baseman

Bericht door Baseman » zo jan 21, 2007 1:44 pm

De sfeeractie voor Gomes was geweldig:
'Het duel begon met een indrukwekkend eerbetoon aan doelman Gomes. De Eindhovense aanhang had voor de gelegenheid een heel stadionvak versierd met kleuren van de Braziliaanse vlag. Bovendien hing er een enorm spandoek met daarop een lovende tekst over de keeper.

Gomes dankte het aanwezige publiek met tranen in de ogen. Hij was zichtbaar aangedaan door de steunbetuiging.'

Bron : nu.nl
:worshippy:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo jan 21, 2007 1:46 pm

Ik heb niets met Tifo's. geforceerd gemaakte sfeer.

Jesse

Bericht door Jesse » zo jan 21, 2007 1:53 pm

Soms ziet het er wel erg indrukwekkend uit, vind ik.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo jan 21, 2007 1:53 pm

Wat?! Italiaanse Tifo's zijn veelal ge-wel-dig. Deze is trouwens ook niet gek gedaan, hoor. Complimenten.

goodfella

Bericht door goodfella » zo jan 21, 2007 8:50 pm

Frank schreef:Het is toch voetbal? De verdedigers waren meer bezig hem vast te houden dan iets anders... :nooo:
Lul niet.

Farfan mag best een keer zijn poot breken. Graag zelfs. :yes:

Dat gun ik zo'n verrader wel. :D

Laudrup

Bericht door Laudrup » zo jan 21, 2007 9:16 pm

Lucas schreef:En ook weer zo heerlijk consequent allemaal. De heerenveenspeler krijgt rood, de speler van Twente die tegen RKC de doogebroken jansen neertrekt geel. :nooo:
Tsja, lekker psv he....

Harm

Bericht door Harm » zo jan 21, 2007 9:50 pm

goodfella schreef:
Frank schreef:Het is toch voetbal? De verdedigers waren meer bezig hem vast te houden dan iets anders... :nooo:
Lul niet.

Farfan mag best een keer zijn poot breken. Graag zelfs. :yes:

Dat gun ik zo'n verrader wel. :D
Jammergenoeg zijn je gebeden niet verhoord, maar hebben ze Van Persie geraakt.

Harm

Bericht door Harm » zo jan 21, 2007 9:51 pm

Laudrup schreef:
Tsja, lekker psv he....
Volgens mij wordt Twente hier bevoordeeld, RKC benadeeld en werden de regels bij PSV gewoon goed toegepast.

Gesloten