Dankje.Raymon schreef:Leg eens uit wat je dat opportunistisch aan mijn post vindt? Oh, en welkom terug trouwens :xyxthumbs:Harm schreef:Ik schaar "die lui" in dezelfde categorie als die Ajax "supporters" die nu vergoeilijkend aan het spreken zijn over de toespraak van Jaakke en aan het terugkrabbelen zijn over dat aanvallende voetbal van jullie. Hier heb je er zo ééntje:
Veel opportunistischer krijg je ze niet hoor.Raymon schreef:Hoe je het ook went of keert, zonder resultaten heb je onrust. En zonder rust kun je niet werken aan een team dat aanvallend en dominant kan voetballen. Als Ajax 6de wordt met oogstrelend voetbal dan is ook niemand blij. Daarentegen, de resultaten van Koeman, ook in de CL, zijn voornamelijk gehaald dmv resultaat voetbal en ook daar was bijna iedereen het over eens dat dat niet de bedoeling was.
Maar het gaat mijn inziens ook om de realiteit. En de realiteit is dat dit Ajax nog niet in staat is om iedere wedstrijd oogstrelend en dominant te voetballen. Op het moment dat dat niet lukt, dan moet je kunnen omschakelen naar resultaat voetbal. Ajax dat dmv goed voetbal 1-0 voorkomt tegen AZ moet de 2de helft het mes erin gooien en gaan bikkelen. Dan maar even minder mooi maar soms is dat even nodig. En ook resultaat voetbal kan mooi zijn hoor. Het Gouden Ajax van 1995 kon een voorsprong vasthouden door gewoon de bal rond te tikken. En de tegenstander er maar achteraan hollen. Om gek van te worden. En dan weer 1 keer aanzetten, scoren en weer rondtikken. Wat een tijd.. maar we dwalen wat af ;)
Nou, een Ajacied die resultaatvoetbal predikt. Het is gewoon zo vreemd. Niet zo erg als PSV-supporters die Chelsea of Kluivert met open armen ontvangen. Dat kán gewoon niet.