Bankspelers kunnen toch ook een waanzinnige invloed op een team hebben. Role-players noemen we dat. Ik heb veel respect voor dit soort spelers en vind dat zij ook genomineerd zouden moeten kunnen worden!Thomas schreef:Nee.
Omdat hij bij lange na niet aan het aantal wedstrijden in de basis komt dat ik voorgeschreven heb. :bis:Kaboem! schreef:Waarom mag ik hem niet nomineren, Thomas?
Kunnen we Kaboem niet bannen uit deze topic? :D :hypocrite:
AT's voetballer van het seizoen 2006/2007
Moderator: mods
Bertje for President!
Daar heb je het zelf naar gemaakt, Thomas. Kijk gewoon naar het film/acteur-toernooi. Alles wat je kan bedenken komt voorbij, maar vliegt er ook in de eerste ronde uit. Doe toch niet zo moeilijk, dan krijg je alleen maar dit gezeik.Thomas schreef:Dus het gaat een aantal van jullie er alleen maar om dat je kan laten zien dat je de mazen in het net kunt vinden?
Misschien is serieus meedoen wel een beter idee. Het kan best leuk zijn, lijkt mij.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Dus omdat ik het niet op dezelfde manier wil doen als bij het film/acteur-toernooi is het mijn schuld dat een aantal mensen kinderachtig gaat lopen doen? Vast.Jesse schreef:Daar heb je het zelf naar gemaakt, Thomas. Kijk gewoon naar het film/acteur-toernooi. Alles wat je kan bedenken komt voorbij, maar vliegt er ook in de eerste ronde uit. Doe toch niet zo moeilijk, dan krijg je alleen maar dit gezeik.
Ik heb niet gezegd dat hij er niet op komt, Jöhnk.Jöhnk schreef:Als je een uitstekende spelers als Cannavaro al niet mag selecteren vraag ik me af wie hier nou kinderachtig doet. :neutral1:
En ja, Cannavaro is een uitstekende speler. Het lijkt er echter op dat hij totaal niet geschikt is voor Spaans voetbal.
Er zijn voorwaarden en daar houdt ik me aan. En als ik het idee heb dat iemand niet serieus is omdat z'n argumentatie van geen kant klopt dan zet ik die speler er ook niet op. Dat lijkt me geen onzin.Jesse schreef:Maar het is toch onzin dat jij mag bepalen wie er wel en wie er niet in het toernooi komen?
Laatst gewijzigd door FlaFlu op do feb 08, 2007 4:31 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Nee, maar je wekt wel (voor de tweede keer alweer) de indruk dat ik niet serieus meedoe. Terwijl het tegendeel het geval is.Thomas schreef:Ik heb niet gezegd dat hij er niet op komt, Jöhnk.
Daar verschillen de meningen dus over. Op AN zit bijvoorbeeld een schare Real-fans die prima over Cannavaro te spreken zijn.En ja, Cannavaro is een uitstekende speler. Het lijkt er echter op dat hij totaal niet geschikt is voor Spaans voetbal.
Daar heb je gelijk in, Jöhnk. Erg stom van me. Ik hoop dat je serieus blijft nomineren. De reden dat ik zo achterdochtig ben heeft meer met een aantal anderen te maken. My bad.Jöhnk schreef:Nee, maar je wekt wel (voor de tweede keer alweer) de indruk dat ik niet serieus meedoe. Terwijl het tegendeel het geval is.
Daar verschillen we dan inderdaad van mening over. Als jij hem regelmatig hebt zien spelen en vindt dat hij wel een sterk seizoen speelt vind ik het prima. Ik heb Cannavaro dit seizoen veel grote fouten zien maken, vanwege de snelheid en de ruimte in z'n rug. Daarbij maakt hij ook nog eens erg veel overtredingen. Hij doet me erg denken aan Walter Samuel.Jöhnk schreef:Daar verschillen de meningen dus over. Op AN zit bijvoorbeeld een schare Real-fans die prima over Cannavaro te spreken zijn.En ja, Cannavaro is een uitstekende speler. Het lijkt er echter op dat hij totaal niet geschikt is voor Spaans voetbal.
Ik ben benieuwd wat RGB van Cannavaro vindt, tot nu toe. Jammergenoeg is hij vaak alweer weg voordat je op hem gereageerd hebt. :D
Cannavaro is slechts een voorbeeld, Thomas. Waar het om gaat is dat als iemand een Cannavaro wil nomineren en daar een argumentatie voor geeft hij toch ook op de lijst hoort te komen, of jij het er nu mee eens bent of niet. Toch?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."