Wat dát betreft heeft Leo wel wat weg van Vanenburg vind ik. Vanenburg was ook altijd een beetje "het eeuwige talent" en wist zijn belofte nooit in te lossen.joey schreef: Maar Leonardo is inmiddels een eeuwig talent, hij is de fase 'jong maar veelbelovend' allang voorbij, vind ik.
Betrouwbaar Transfernieuws
Moderator: mods
Mwah, Vanenburg was op de leeftijd van Leo al international. Misschien overschatte Vanenburg zichzelf enigszins, maar hij heeft een aardige erelijst, hoor.
Ik had graag een type-Finidi gezien, een rechtsbuiten met loopvermogen, inzicht en een goede voorzet. In plaats daarvan krijgen we een enfant terrible met een rendement van niets. Ik vind het jammer.
Ik had graag een type-Finidi gezien, een rechtsbuiten met loopvermogen, inzicht en een goede voorzet. In plaats daarvan krijgen we een enfant terrible met een rendement van niets. Ik vind het jammer.
Het stinkt aan alle kanten!
Zullen we eens afwachten voordat ie al afgefikt is ?
Natuurlijk kennen HtC en MvG zijn reputatie, ze weten ook dat AJAX op de centjes wil passen en tóch doen ze het. Waarom ? Omdat HtC hem weet te raken en hem duidelijk kan maken wat er komt kijken om een echt goede voetballer te worden.
Daarnaast hebben we Jaap Stam nog op de trainingen, om een en ander te corrigeren.
Natuurlijk kennen HtC en MvG zijn reputatie, ze weten ook dat AJAX op de centjes wil passen en tóch doen ze het. Waarom ? Omdat HtC hem weet te raken en hem duidelijk kan maken wat er komt kijken om een echt goede voetballer te worden.
Daarnaast hebben we Jaap Stam nog op de trainingen, om een en ander te corrigeren.
Wil je daar metéén mee ophouden ? :D
Er zit natuurlijk een behoorlijk risico in, maar tóch heb ik er wel vertrouwen in. Hij IS erg onberekenbaar en kán iedereen uitspelen, dus 1op1 is niet aan te raden voor de tegenpartij. KJH krijgt ook al dubbele dekking, dus dat gaat ruimte opleveren voor anderen. :eusa_pray: :yes:
Er zit natuurlijk een behoorlijk risico in, maar tóch heb ik er wel vertrouwen in. Hij IS erg onberekenbaar en kán iedereen uitspelen, dus 1op1 is niet aan te raden voor de tegenpartij. KJH krijgt ook al dubbele dekking, dus dat gaat ruimte opleveren voor anderen. :eusa_pray: :yes:
Vi.nl
Clarence Seedorf gaat bijtekenen bij AC Milan
16/12/2006 19:03
Clarence Seedorf keert voorlopig niet terug naar Nederland. De 78-voudig international, die nog tot de zomer van 2009 onder contract staat bij AC Milan, staat op het punt om zijn verblijf bij de Rossoneri nog eens te verlengen, mogelijk tot 2011, zo meldde hij in Eén Vandaag.
Seedorf speelt al sinds 1995 in het buitenland. Na het winnen van de Champions League met Ajax verkaste hij naar Sampdoria. Om vervolgens via Real Madrid en Internazionale in 2002 bij Milan te belanden.
- Giacomo Puccini
- RosenbergSpits
- RosenbergSpits
Met alle respect thomas, maar tottenham is niet meer dan een sub-topper, en daarom geloof ik nooit dat een speler die bij een sub-topper op de tribune zit grote veranderingen binnen Ajax kan aanbrengen, zelfs als je het alleen voor zijn ervaring doet.Ach, het Premiership is dan ook even van een iets hoger niveau dan de Eredivisie. Er wordt daar op het hoogste tempo gevoetbald.
Davids begint een beetje de 2de Bogarde te worden.
- RosenbergSpits
- RosenbergSpits
ASBoukhari bezoekt oude bekenden
Maandag 18 december, door AFCAH, AFCA, 13.08u GMT+01.00, ajaxonline
Nourdin Boukhari bekeek zondag in Rotterdam de wedstrijd Excelsior - Ajax en praatte na afloop uitgebreid bij met zijn voormalige ploeggenoten. De oud-Ajacied verkaste afgelopen zomer naar het Franse FC Nantes, maar komt daar na een trainerswissel weinig aan spelen toe. Er bestaat belangstelling uit Spanje voor de aanvallende middenvelder, onder meer van Real Betis Sevilla.
In de catacomben sprak Boukhari uitvoerig met de spelers waarmee hij vorig seizoen de Gatorade Cup veroverde. De Marokkaan heeft het niet naar zijn zin bij Nantes. "Ik sta open voor een terugkeer naar Nederland", zegt hij in het Algemeen Dagblad. Boukhari was afgelopen zomer nog transfervrij. Op het laatste moment wilde Ajax zijn aflopende contract alsnog verlengen, maar de Rotterdammer koos voor een avontuur in Frankrijk.
Het lijkt me heel sterk dat Tottenham van Feyenoord verliest en zodra Henry er weer bij is bij Arsenal geef ik PSV ook niet zo heel veel kans meer.Lucas schreef:Denk je dat? Het zou mij niet verbazen als PSV van Arsenal wint en Feyenoord van Tottenham
Maar het gaat sowieso niet alleen om de vergelijking tussen een aantal grote clubs. Het algehele niveau is in Engeland gewoon veel hoger. Het tempo van het Engelse voetbal is sowieso ongeëvenaard.
Wat wordt de Eredivisie hier de laatste tijd schromelijk overschat zeg. Het is echt matig allemaal hoor. Of dacht je dat je in de Premier League teams van het niveau tegenkomt van onze subtoppers?
Dus nee, dat Davids het moeilijk heeft in het Premiership zegt me nog niet zoveel. Ik denk dat Cocu het de laatste 2 jaar ook moeilijk had gehad in La Liga.
- RosenbergSpits
- RosenbergSpits
Omdat we (in Nederland, dus niet alleen op AT), oh en ah roepen over de competities in het buitenland. Doet me denken aan de opstelling die de Belgen al eeuwen hebben. Nederland staat 7e op de europese ranglijst en is dus een subtopper. Alleen Italie, Spanje en Frankrijk zijn op het moment echt grote landen, verder is de Nederlandse top niet kansloos. Chelsea is wellicht nog een uitzondering in Engeland. Twee of drie jaar geleden schakelde Ajax Arsenal nog uit in de tweede ronde CL (toen die nog in poulevorm ging), PSV wipte laatst bijna Milan (iets dat Ajax twee seizoenen daarvoor ook nog bijna deed), AZ bereikt door pech de UEFAcup finale niet, Feyenoord wint het ding niet zo lang geleden. 'We' zijn niet het Europese topland, maar de Calimerorol past Nederlandse topclubs ook niet
I think I lost my fucking headache
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Mwoch... Zodra een Nederlandse club een Russische, Griekse, Portugese of Roemeense club loot, kun je ook weer moeilijk volhouden dat de Nederlandse club zich zonder problemen voor de volgende ronde plaatst. Nederland is een middenmoter, die moet oppassen dat de 2e CL plek niet verloren gaat, de komende jaren.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Nederland is een subtopper die omhoog kijkt de komende jaren.
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uef ... k2007.html
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uef ... k2007.html
I think I lost my fucking headache