Ik wil niet met de eer strijken hoor. :D Wome is jouw vriend. Ik vind het maar een prutser.wimpey schreef:Dat vermoeden had ik al. Wat valt er over die wedstrijd te zeggen? Een half uur lang walste Barca volledig over Bremen heen. Jouw vriend Wome kwam tekort, maar toppers als Frings, Klose, Diego en Mertesacker waren in die fase ook nergens. Daarna kreeg Werder een schijnoverwicht, maar Barca is beter dan Bremen. Dat lijkt me geen nieuws. Dus ik snap eigenlijk waarom je je zo op mijn reactie hebt verheugd. Het was een abc-tje.
Zeker weten. Bremen hoort bij de beste 16 van Europa. Veel meer dan Porto, Lille en Milan bijvoorbeeld.wimpey schreef:Bremen won wel ff met 2-6 bij Frankfurt vandaag trouwens. Ze zijn niet zo goed als Barca, maar in een 'normale' poule waren ze zeker bij de bovenste 2 geeindigd.
Ik gok op 0-1 voor Real. Zonder groots voetbal natuurlijk.wimpey schreef:Barca met een beetje mazzel (kans laatste minuut voor Sociedad knap gered door Valdez), nu eens kijken wat Sevilla - Real wordt.