Al is de dip nog zo diep, een blik op Rotterdam-Zuid helpt je er zo weer bovenop.Een directe schorsing dreigt voor het reddeloos verloren Feyenoord.
http://www.telesport.nl/voetbal/article891203.ece
Al is de dip nog zo diep, een blik op Rotterdam-Zuid helpt je er zo weer bovenop.Een directe schorsing dreigt voor het reddeloos verloren Feyenoord.
Ik denk niet dat dit de Uefa veel zal uitmaken, die popelen om weer eens een voorbeeld te stellen: een club met een (recente) hooligangeschiedenis uit een klein land: ideaal!Spijker schreef:Hier kan feyenoord zelf weinig aan doen.
Maar we gaan ondertussen wel vrolijk te stad slopen en als we toch het stadion in mogen slopen we die ook nog even! Die gasten zijn rijp voor het gesticht.Lucas schreef:Ik heb begrepen dat er 'supporters' van Feyenoord met een stadionverbod gewoon naar deze wedstrijd zijn geweest. Nancy is verantwoordelijk voor die verkoop, niet Feyenoord
Ja echt vreselijk. :DSpijker schreef:Ben ik met je eens hoor, maar het is wel zuur voor feyenoord iig.
Lucas schreef:Eens met Marillion. Nancy is de ploeg die straf verdient
bezopen idee! te bizar voor woorden wat je hier stelt. Wanneer deze wedstrijd geen historie heeft is het geen risico wedstrijd dus is vrije verkoop niet goed. Moet je bij een wedstrijd van Ajax tegen espanyol ook maar geen vrije verkoop houden voor het geval er espanyol supporters mee komen? Wanneer Ajax verantwoordelijk gehouden kan worden voor het gedrag van een supporter die een staaf gooit of wanneer dh verantwoordelijk gehouden kan worden voor het gedrag van de supporters die het veld op komen dan kunnen die kakkerlakken verantwoordelijk worden gehouden van het gedrag van de supporters die een stad en een deel van het stadion slopen.Lucas schreef:Ik heb begrepen dat er 'supporters' van Feyenoord met een stadionverbod gewoon naar deze wedstrijd zijn geweest. Nancy is verantwoordelijk voor die verkoop, niet Feyenoord
Vind ik onzin, die kakkerlakken slopen ongevraagd hun stad en van wat ik op tv hoorde zijn er gisteren geen kaarten verkocht maar was er een grote groep die buiten het stadion voor grote onrust zorgde en toen hebben ze ze met zn allen maar in 1 vak gegooid onder het mom van dat ze daar wellicht minder tot last waren dan in de stad.Lucas schreef:Eens met Marillion. Nancy is de ploeg die straf verdient
Maar wat heeft de club die straks met een fikse straf achterblijft nou verkeerd gedaan? Volgens mij niet zoveel.Spijker schreef:Onzin. Trouwens, dat verhaaltje van je over Zulte kon misschien nog best wel eens gaan kloppen. Je denkt toch niet dat er niemand 'los' heen gaat he? De schuld ligt allereerst bij de feyenoordsupporters natuurlijk. Daarnaast had de gemeente van Nancy beter voorbereid moeten zijn. Ajax en feyenoord hebben toch een naam in Europa wat hooliganisme betreft. Ook utrecht laat Europees nog wel eens van zich horen. Waarom houd je stadionverkoop op de dag zelf? Beetje vreemd