Geldt dit niet voor iedere Nederlandse middenvelder ?joey schreef:Cocu is van een heel ander kaliber dan Theo Janssen.
Schaars zou ik heel graag zien komen, maar die zal erg duur zijn...helaas.
Dit is flink overdreven Joey, Simons staat hoog aangeschreven bij zowel de leiding als de spelers. Hij is op het veld een leider, maar daarbuiten ook. Hem braaf noemen begrijp ik niet zo, moet hij dan wekelijks een doodschop uitdelen ? Hij is stiller dan Cocu, maar wel degelijk aanwezig.Ik heb begrepen dat de brave Belg Simons de nieuwe leider van PSV moet worden. Dan sta ik er niet van te kijken als PSV volgend jaar een probleem heeft met de hiërarchie.
Cocu is belangrijk, maar andere spelers ook. Met een eventueel vertrek van Cocu stort de hiërarchie echt niet in. Hoe graag jullie dat ook zouden willen ;)
Ja, hij maakte eenzelfde sliding op Cocu als Afellay op Sneijder. Alleen dat deed hij al na een paar minuten en toen wilde de scheids nog geen geel geven, niet slim van hem.Thomas schreef:Ik kan oprecht vertellen dat ik die overtreding van Heitinga gemist heb. Had hij geel moeten krijgen?
Klopt en daar speelde PSV ook op.Het is niet voor het eerst dat de pijp op een gegeven moment leeg lijkt bij Ajax.
Dat bedoelde ik met Ajax het balbezit gunnen, PSV liet Ajax het spel maken, leunde achterover en had geduld. Zoals Milaan en Inter het ook deden tegen PSV en Ajax in de afgelopen jaren, men kan vertrouwen op de achterhoede en de spitsen zijn levensgevaarlijk als ze 1 op 1 komen.
Alleen leverde PSV bij balbezit de bal veel te snel weer in, waardoor men zelf geen aanval op kon zetten en zichzelf in de problemen werkte.