Johan Cruyff Schaal en KNVB beker
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Ja dat begrijp ik, maar heb je ooit aan de optie gedacht dat AJAX naar PSV moet in de volgende ronde en eruit gaat en Fnoord gaat Go ahead eagles loten en daarna NAC en voor je het weet staan ze met die beker op de Coolsingel. :DNihad schreef:Jawel. Nederlaag van die homo's is altijd lekker. Maar ik wil zo vaak mogelijk van ze winnen. ;)
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Hehe, dan is dit toch een veel beter resultaat ja! Nog effe volhouden RKC! :xyxthumbs:brigade zuid schreef:Ja dat begrijp ik, maar heb je ooit aan de optie gedacht dat AJAX naar PSV moet in de volgende ronde en eruit gaat en Fnoord gaat Go ahead eagles loten en daarna NAC en voor je het weet staan ze met die beker op de Coolsingel. :DNihad schreef:Jawel. Nederlaag van die homo's is altijd lekker. Maar ik wil zo vaak mogelijk van ze winnen. ;)
vi.nlMachteloos Feyenoord ten onder bij RKC
8/11/2006 23:16
Feyenoord kan de KNVB Beker voor een jaar uit het hoofd zetten. De Rotterdammers lieten zich tegen RKC Waalwijk weer van een donkere kant zien. Pas na de verlengingen viel het zich al langer aangekondigde doek.
Dat trainer Erwin Koeman weigert te spreken van een wederopstanding, was helemaal begrijpelijk na het optreden in de KNVB Beker. Tegen RKC Waalwijk maakte Feyenoord een armoedige indruk en bevestigde daarmee dat het herstel gaat met vallen en opstaan.
In Waalwijk was er sprake van 'vallen'. Feyenoord, dat aantrad zonder de geblesseerde Jonathan De Guzman, mocht van geluk spreken dat het nog de verlenging haalde. De Rotterdammers maakten zeker in de eerste helft niets klaar. Na rust deed de ploeg van Koeman iets meer van zich spreken, maar de gelijkmaker van Theo Lucius zeven minuten voor het einde heette toch verrassend te zijn gezien het spelbeeld.
De aanvoerder had ook een belangrijk aandeel in de tweede onverwachte Rotterdamse revival. Lucius zag tot zijn genoegen hoe Stephan Keller zijn voorzet in het eigen doel werkte. Daarmee kwam Feyenoord in de eerste verlenging goedkoop langszij na de 2-1 van invaller Robert Fuchs.
Maar de Zwitserse verdediger revancheerde zich voor zijn ongelukkige moment. Keller maakte met een keiharde kopbal zijn slippertje meer dan goed. Het was een terechte uitkomst van het bekerduel, waarin RKC beter en gevaarlijker was geweest dan Feyenoord.
- Alaindebanaan
Jammer zeg, voor Feijenoord. Ze hebben het toch al niet zo makkelijk dit jaar. Al het gedoe omtrent het bestuur, tegenvallende resultaten en matige aankopen. Succes in het vaderlandsche bekertoernooi had de koppies in Rotterdam-Zuid weer wat vrolijker doen kijken. Toch zie ik nog voldoende perspectief in dit team. Erwin Koeman is een bewezen topper. Ik hoop dat het legioen hem blijft steunen. In de winterstop 1 of 2 gerichte versterkingen erbij en dan kunnen ze dit jaar nog volop meedoen om de titel.
:pinkelephant: :D
:pinkelephant: :D