SC Heerenveen-AJAX
SC Heerenveen-AJAX
Zaterdag 28 Oktober 19.30
Zeg het maar..
Zeg het maar..
Dit heeft joey gedaan!
Laatst gewijzigd door Bert op wo okt 25, 2006 11:54 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- Giacomo Puccini
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Ik heb hem al twee keer gemist vanwege die sneeuw, nu heb ik zaterdag alle weersberichten bekeken, nergens wordt sneeuw voorspeld dus dit jaar haal ik Heerenveen wel :D
Het zou overigens wel super zijn als we daar nu ook wisten te winnen. Na utrecht uit nu ook deze. Drie lastige uitwedstrijden op rij waar we het normaal nooit makkelijk tegen hebben :headbang: Ik houd het op een 1-3 :spijker:
Het zou overigens wel super zijn als we daar nu ook wisten te winnen. Na utrecht uit nu ook deze. Drie lastige uitwedstrijden op rij waar we het normaal nooit makkelijk tegen hebben :headbang: Ik houd het op een 1-3 :spijker:
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ik ga hier lekker in m'n eentje naartoe. M'n maat kon niet, dus ik neem wat papierwerk mee zodat ik wat kan leren in de trein, weekend-ov dus het kost me allemaal geen donder.
Ik neem aan dat dit in ieder geval een lekkere spannende pot wordt, ipv die oefenpartij zondag.
Ik hou het op een moeizame 1-2. Zo goed is Heerenveen de laatste tijd nu ook weer niet.
Ik neem aan dat dit in ieder geval een lekkere spannende pot wordt, ipv die oefenpartij zondag.
Ik hou het op een moeizame 1-2. Zo goed is Heerenveen de laatste tijd nu ook weer niet.
- RosenbergSpits
Ik denk dat Ajax het moeilijk gaat krijgen met de defensie van Heerenveen. Het middenveld en verdediging zitten kort op mekaar. Heerenveen laat zich terugzakken tot ongeveer 10 meter over de middellijn en 10 meter voor het eigen strafschopgebied. Ze vangen de tegenstander op om dan druk te zetten op de man met bal om zo de bal te veroveren. En er met de snelle mannen Alfes en Nillson eruit te komen, deze heren lopen constant van kalklijn tot kalkkant om zo verwarring te creeëren. Ik hoop dat de communicatie onderling in defensie van Ajax goed is.
Maar Ajax is in vorm en Heerenveen heeft moeite om gaten te vinden in elke defensie, dus ik denk een 0-2 voor de heren uit Amsterdam.
Maar Ajax is in vorm en Heerenveen heeft moeite om gaten te vinden in elke defensie, dus ik denk een 0-2 voor de heren uit Amsterdam.
Chris a.k.a Giiser
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Ik denk ook dat Ajax dit jaar wel gaat winnen. Ik verwacht een beetje een zelfde opstelling als tegen Utrecht ( :D ), dus 4-4-2.
Stekelenburg
Heitinga Stam Vermaelen Emanuelson
Gabri Perez Maduro Sneijder
Huntelaar De Mul/Rosenberg
We gaan al vrij vroeg rijden, dat centrum is altijd wel gezellig.
Stekelenburg
Heitinga Stam Vermaelen Emanuelson
Gabri Perez Maduro Sneijder
Huntelaar De Mul/Rosenberg
We gaan al vrij vroeg rijden, dat centrum is altijd wel gezellig.
Laatst gewijzigd door El Clavo op do okt 26, 2006 9:54 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Hij kan het F-woord niet uit zijn toetsenbord krijgen. :aai: :DNeefkens schreef:Uhhh, we móeten tegen Heerenveen. :DSpijker schreef:Ik denk ook dat Ajax dit jaar wel gaat winnen. Ik verwacht een beetje een zelfde opstelling als tegen Heerenveen, dus 4-4-2.
Bedoelde je Groningen of feyenoord ?
Het stinkt aan alle kanten!
Dit gaat een cruciale wedstrijd worden. We spelen nu eerst tegen Heerenveen, dan Heracles en vervolgens Psv. Na die wedstrijd moet Ajax nog aan kop staan. Eerder in het seizoen heeft Psv gelijk gespeeld in Heerenveen. Als Ajax hier nu weet te winnen dan pak je dus echt twee punten t.o.v. de concurrent.
Ik ben benieuwd wat Ten Cate gaat doen. Heerenveen heb ik eigenlijk nog nauwelijks zien spelen dit jaar maar ik begrijp uit de post van Chris dat ze vrij compact spelen en gokken op een uitbraak via de twee spitsen. Ik denk dat Ajax in staat moet zijn om Alves en Nilsson te bespelen, zeker als Stam weer fit is. Dan gaat het erom of Ajax het defensieve blok uit elkaar weet te spelen. Wellicht een goed moment om de vleugels aan beide kanten goed te bezetten. Door het speelveld groot te maken moet er ruimte ontstaan voor de creatieve mensen.
Ik ben benieuwd wat Ten Cate gaat doen. Heerenveen heb ik eigenlijk nog nauwelijks zien spelen dit jaar maar ik begrijp uit de post van Chris dat ze vrij compact spelen en gokken op een uitbraak via de twee spitsen. Ik denk dat Ajax in staat moet zijn om Alves en Nilsson te bespelen, zeker als Stam weer fit is. Dan gaat het erom of Ajax het defensieve blok uit elkaar weet te spelen. Wellicht een goed moment om de vleugels aan beide kanten goed te bezetten. Door het speelveld groot te maken moet er ruimte ontstaan voor de creatieve mensen.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Volgens mij is die Hansson(aanvoerdere) niet meer de snelste en als ik het goed heb is de linksback positie van hun niet hun sterkste kant.
Thuis winnen met 4-2 van Groningen terwijl je daarvoor nog 0-0 en ook nog met 10-man weet te spelen bij Osasuna dan doe je het niet verkeerd, tenminste dat is mijn mening.
Al jaren heeft Ajax het moeilijk daar.
Maar goed een gelijk spel moet erin zitten maar dan moeten er tussen nu en zaterdagavond geen blessures meer voorkomen.
de 11-tal en volgens mij in een 4-4-2 vorm
Stekelenburg
Heitinga
STam
Grygera
Urby/vermaelen
Gabri
Maduro
Sneijder
Perez/Urby
KjH
De mul? of haalt onze coach nog een leuke truc uit? zoals bij F. uit.
uitslag 1-1
Thuis winnen met 4-2 van Groningen terwijl je daarvoor nog 0-0 en ook nog met 10-man weet te spelen bij Osasuna dan doe je het niet verkeerd, tenminste dat is mijn mening.
Al jaren heeft Ajax het moeilijk daar.
Maar goed een gelijk spel moet erin zitten maar dan moeten er tussen nu en zaterdagavond geen blessures meer voorkomen.
de 11-tal en volgens mij in een 4-4-2 vorm
Stekelenburg
Heitinga
STam
Grygera
Urby/vermaelen
Gabri
Maduro
Sneijder
Perez/Urby
KjH
De mul? of haalt onze coach nog een leuke truc uit? zoals bij F. uit.
uitslag 1-1
Weer op zoek naar een Interim coach..
En mocht de wedstrijd tegenvallen kan je ook in het stadion nog wat gaan leren. ;)Thijs schreef:Ik ga hier lekker in m'n eentje naartoe. M'n maat kon niet, dus ik neem wat papierwerk mee zodat ik wat kan leren in de trein, weekend-ov dus het kost me allemaal geen donder.
Kan het aantal characters van een signature niet opgehoogd worden van 125 naar 175 ofzo?