PSV
Heb ik tegen Stan en Hans ge-smsd dat dat niet zo goed was voor mijn business. En of ze de volgende keer aub wel mijn naam wilden noemen. ;)Maartoe schreef: Kwam laatst een stukje tegen over de scouting van PSV. Stan Valckx is manager technische zaken met daaronder de scouts Klaas van Baalen, Willy van der Kuylen, Hans van der Zee, Luc Nilis en Adrie van Kraay. Deze scouts hebben met advies van Piet de Visser de spelers afgelopen periode gehaald. Piet de Visser gaf dat zelf ook al aan bij Voetbal Insite laatst. De naam Steven Aptroot/Steef/Steef NYC ben ik overigens nergens in combinatie met PSV tegen gekomen.
Maar anders bel je Hans of Stan zelf even om te informeren.
-
- AT Toto winner 15/16
Tjonge jonge, pass van Beerens op Kone door het midden, Postma komt uit en blijft rand zestien achter kone z'n been haken, die ligt dus geblesseerd te kreunen.Kone gaat door en presteert het om de bal tegen een speler te schieten die in het doel staat van Den Haag, bal caremboleerd terug links van de goal op kone die kopt hem naar Tardellie, en nu komt het, terwijl TWEE den haag pelers appeleren dat de bal buiten getrapt moet worden kopt kneus Tardelli ( waar je dus echt niks van ziet ) de 0 - 1 binnen.
Specialiteit :drecul2:
Specialiteit :drecul2:
Laatst gewijzigd door 999 op za sep 23, 2006 7:54 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Tja, misschien niet misschien wel .. laten we het maar op houden dat de hand van Koeman zichtbaar wordt ;)Ye' Mighty Oak schreef:Ik lees op PSV netwerk dat het de schuld van Postma zelf is dat hij geblesseerd is...
En in zo'n positie ga je de bal dus echt niet over de lijn trappen he. Dan kan iedere keeper die omspeelt is dus een blessure fingeren.
Blij met de punten ...
Beerens kreeg zonet van bakkatie een optater, das er een voor de aanklager .. en nu schoppen ze hem zowat in tweeën en Luinge ziet niks ..
Zou 2 * :redcard: voor Den Haag moeten zijn, hier is Huntelaar niks bij
Zou 2 * :redcard: voor Den Haag moeten zijn, hier is Huntelaar niks bij
Laatst gewijzigd door 999 op za sep 23, 2006 8:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...