Je beledigt voelen en toch hier blijven plakken?Frank schreef:En jij kunt blijkbaar niet anders dan andere supporters beledigen en maar blijven proberen ons hier weg te jagen.... :aai:
Heb je niet eens eigenwaarde en trots? :sad:
Naar mijn mening is er toch wel een verschil tussen iemand die uit Amsterdam komt en de gehele Ajax-opleiding heeft doorlopen en een speler die aangetrokken is en slechts een korte periode aktief voor de club is geweest.Frank schreef:Of Van Bommel.... ;)
Dat wil ik dus juist duidelijk maken: dat zijn ze tegenwoordig allemaal. Ik zou zo snel niet een uitzondering weten, en ik neem het ze niet kwalijk.Nihad schreef:Stam was een passant
Zouden al die andere mensen ook eens moeten doen, scheelt ze een hoop ergernis.... ;)
Jij bent ook geen enkele toevoeging op dit forum he. :nooo:Ye' Mighty Oak schreef:Correctie:
Ajax WAS groot. Nu is het een grauwe Europese middenmoter, die één of andere vage UEFA regel en hulp uit Portugal nodig heeft om zich misschien via de achterdeur te kwalificeren.
Wees er maar trots op :worshippy: :worshippy: :worshippy: :worshippy:
Beetje jaloers dat jij Kluijvert binnenkort niet kunt bewonderen in wat voor een voetbalstadion door moet gaan en ik wel?Laudrup schreef:Jij bent ook geen enkele toevoeging op dit forum he. :nooo:Ye' Mighty Oak schreef:Correctie:
Ajax WAS groot. Nu is het een grauwe Europese middenmoter, die één of andere vage UEFA regel en hulp uit Portugal nodig heeft om zich misschien via de achterdeur te kwalificeren.
Jaloers op jullie stadion? Neuh, sorry. Jaloers op het feit dat Kluivert bij jullie voetbalt en niet bij ons? Wederom nee. Ik weet toch wel dat wanneer Ajax ook belangstelling had getoond Kluivert zeker voor Ajax had gekozen. Toch wel aandoenlijk dat jullie het voor de zoveelste keer met een ex-ajacied moeten doen, en daarnaast ook de enige EC 1 die jullie ooit hebben gewonnen voor het grootste gedeelte aan ex-ajacieden te danken had. :aai:Ye' Mighty Oak schreef:Beetje jaloers dat jij Kluijvert binnenkort niet kunt bewonderen in wat voor een voetbalstadion door moet gaan en ik wel?Laudrup schreef:Jij bent ook geen enkele toevoeging op dit forum he. :nooo:Ye' Mighty Oak schreef:Correctie:
Hahaha, er zat er eentje bij mij in het voetbalteam. Buitenbeentje en ook de enige zonder techniek. Helaas was hij ook een echte boer.Steef schreef:Ben ik nou de enige die nog nooit een PSV-supporter is tegengekomen?