Feyenoord
Zelfs een koekwaus kan zien dat Harry twee keer beter is dan Rosenberg, waarom HtC en het Ajax bestuur dan niet ...31/8/2006 - [Update] AD: 'Charisteas naar Feyenoord'
(Gepost door HT)
BRON: AD.nl
Het AD heeft zojuist de overgang van Angelos Charisteas naar Feyenoord gemeld. Ajax en Feyenoord hebben hierover donderdagavond een akkoord bereikt. Over de transfersom en inhoudelijk zaken van zijn contract zijn nog geen berichten over naar buiten gebracht.
Charisteas meldt vanuit Moldavië, waar het Griekse nationale team verblijft, blij te zijn met de overgang: "Feyenoord is een prachtige club. Dit wordt een nieuw hoofdstuk in mijn carrière en ik heb een erg goed gevoel bij deze stap."
Tegenover RTV Noord-Holland heeft Charisteas juist laten weten Feyenoord geen optie te vinden. Er zouden geruchten de ronde doen dat Feyenoord in hem een optie ziet om Dirk Kuyt te vervangen. "Ik ga zeker niet naar Feyenoord, want ik wil niet meer in Nederland voetballen als ik hier weg moet. Met mijn spel kom ik beter terecht in Duitsland of Engeland."
Laatst gewijzigd door 999 op do aug 31, 2006 7:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Koeman dolblij, Griek tekent contract voor 3 seizoenen
(Gepost door K)
De Griek Charisteas tekende een contract voor drie seizoenen, zo bevestigt Feyenoord.nl. Hij zal pas op zijn vroegst op 7 september bij de selectie aansluiten vanwege interlandverplichtingen.
Erwin Koeman reageerde dolblij op het rondkomen. "Ik heb altijd aangedrongen op de komst van een spits, dat was belangrijk voor mij omdat we door het vertrek van Dirk en Salomon en de blessure van Romeo veel goals en assists hebben ingeleverd. Wij hebben een erg jonge ploeg zonder al te veel ervaring en hadden behoefte aan spelers met body en wél de nodige ervaring. Met de komst van Danny en Angelos en ook Philippe is dat nu goed ingevuld. Ik ben er erg blij mee."
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16