Feyenoord
Feyenoord én middelmaat, lijkt onlosmakelijk aan elkaar verbonden. Gaat het ooit nog goed komen? Er valt simpelweg geen enkele lijn of gedachte in het Feyenoord-spel te bespeuren, zelfs de wel bekende vechtlust lijkt Rotterdam te hebben verlaten. Je begint spontaan een vorm van medelijden te voelen voor 'de voetballer' De Guzman...
Ik vrees het ergste als Kuyt dit Feyenoord verlaat. Wie trekt zich dan nog aan wie op?
Ik vrees het ergste als Kuyt dit Feyenoord verlaat. Wie trekt zich dan nog aan wie op?
-
- AT Toto winner 15/16
Het verbaasde me noch Rijtsma, noch Egberts of Van Hanegem die overtreding van Robben op Drenthe zagen als een opzettelijke elleboog. Het leek me toch een vrij duidelijk geval van een elleboog om de tegenstander uit te schakelen nog voor het een duel om de bal was....Steef schreef:Drenthe moest er geblesseerd af.
Ik had ook het idee dat Drenthe iets te laat het duel in ging. De zorgen voor Koeman worden wel groter nu, helemaal met Bosschaart linksback.Steef schreef:Neuh, die Drenthe kopte gewoon met z'n ogen dicht en/of met z'n dreads voor z'n ogen.
Wat zag ik nou op het FN Steef , :redcard: ?
"If you're in the penalty area and don't know what to do, put the bal in the net and we'll discuss the options later."
Ik vond hem gister toch wel erg matig.Henk de Gier schreef:De Ceulaer is een veel betere voetballer, leuk spelertje vind ik dat.
FN9/8/2006 - Hendriks: ik kon Feyenoord kopen voor 2 miljoen gulden
Nol Hendriks liet in een soort afscheidsinterview in Voetbal International weten dat hij in 1991 van de toenmalig directeur van HCS kreeg aangeboden om Feyenoord te kopen voor een bedrag van 2 miljoen gulden. Zij zouden dan nog de exploitatie voor dat jaar voor hun rekening nemen. Hendriks gaf aan daar van af te zien omdat hij een echte Roda man is. Jorien van den Herik sprong er daarna in. Hendriks liet in VI weten dat hij in totaal zo´n 150 miljoen gulden heeft geinvesteerd in de Limburgse club.
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
Engelse clubs blijven twijfelen over Kuyt
De Engelse clubs blijven twijfelen over het aantrekken van Kuyt. Niet zozeer zijn kwaliteiten maar de vraag of hij het enorme transferbedrag wat Feyenoord vraagt waard is, doet de Engelse clubs aarzelen. Newcastle United manager Roeder liet weten dat de club hem blijft volgen. "We gaan hem zeker nog een keer bekijken, net als twee of drie andere spitsen. Dat betekent niet dat we hem gaan kopen." Ook Martins van Inter wordt nadrukkelijk in verband gebracht met Newcastle United.
Naast Newcastle United twijfelt ook Liverpool nog steeds. Die club lijkt meer overtuigd van Kuyt, maar kan simpelweg niet aan de vraagpijs voldoen, zo lijkt het. Hij blijft daar echter in de picture.
Manchester United lijkt inmiddels minder in de picture als gegadigde. Chelsea is dat in ieder geval niet meer. Ondanks de verkoop van Crespo heeft Mourinho laten weten geen extra spits meer aan zijn selectie toe te willen voegen.
FN
Dat zal Dirkje niet leuk vinden. ;)
Wat vragen ze voor de magiër uit Katwijk?
Het stinkt aan alle kanten!
FN'Tymoschuk mag na voorronde CL voor 6 miljoen naar Feyenoord'
Volgens Radio Rijnmond zou de Oekrainer Tymoschuk van Shakhtar Donetsk na de voorronde Champions League voor zes miljoen euro aan Feyenoord verkocht kunnen worden. Om zich te plaatsen voor de lucratieve Champions League zou de ploeg uit de Oekraine de transfer vertragen. Omdat hij gisteren al actief was in de derde voorronde voor Shakhtar zou hij pas na de winterstop actief mogen worden in de UEFA Cup voor Feyenoord.
Zes miljoen? Moet Kuijt eerst worden verkocht zeker?
Wat vreemd dat die speler wil komen. Ik dacht dat bij SD uitstekend betaald werd.
Het stinkt aan alle kanten!
- Cluijffert
Volgens mij net onder de 18 miljoen euri.joey schreef:Engelse clubs blijven twijfelen over Kuyt
De Engelse clubs blijven twijfelen over het aantrekken van Kuyt. Niet zozeer zijn kwaliteiten maar de vraag of hij het enorme transferbedrag wat Feyenoord vraagt waard is, doet de Engelse clubs aarzelen. Newcastle United manager Roeder liet weten dat de club hem blijft volgen. "We gaan hem zeker nog een keer bekijken, net als twee of drie andere spitsen. Dat betekent niet dat we hem gaan kopen." Ook Martins van Inter wordt nadrukkelijk in verband gebracht met Newcastle United.
Naast Newcastle United twijfelt ook Liverpool nog steeds. Die club lijkt meer overtuigd van Kuyt, maar kan simpelweg niet aan de vraagpijs voldoen, zo lijkt het. Hij blijft daar echter in de picture.
Manchester United lijkt inmiddels minder in de picture als gegadigde. Chelsea is dat in ieder geval niet meer. Ondanks de verkoop van Crespo heeft Mourinho laten weten geen extra spits meer aan zijn selectie toe te willen voegen.
FN
Dat zal Dirkje niet leuk vinden. ;)
Wat vragen ze voor de magiër uit Katwijk?
- Henk de Gier
- Contacteer:
Zes miljoen en dan mogen ze hem niet eens opstellen in de UEFA Cup. Ik vroeg tijdens het WK op een gegeven moment of die Tymoschuk iets was. Blijkbaar wel. ;)joey schreef:Zes miljoen? Moet Kuijt eerst worden verkocht zeker?
Wat vreemd dat die speler wil komen. Ik dacht dat bij SD uitstekend betaald werd.