Voetske schreef:Dit was de eerste matige wedstrijd waarvan ik toch heb genoten ...
Het was van alle drie de kanten hemeltergend slecht 90% van de tijd.
Henk de Gier schreef:Heel slim van Huntelaar trouwens, dat geintje bij die Bahiahahahaha, mooi uitgelokt die 2de gele kaart. Ultra dom van Bahiahahahahaha.
En Henk zegt toevallig vlak voor jou reactie hetzelfde? ;)Dr. Living Stoned schreef:Een vriend van me, kwam op AM, en ik meen ook op ATThomas schreef:FP128?Dr. Living Stoned schreef: :drecul2:
ik heb een search gedaan, maar Doc lult uit z'n nek Thomas.Thomas schreef:Henk de Gier schreef:Heel slim van Huntelaar trouwens, dat geintje bij die Bahiahahahaha, mooi uitgelokt die 2de gele kaart. Ultra dom van Bahiahahahahaha.En Henk zegt toevallig vlak voor jou reactie hetzelfde? ;)Dr. Living Stoned schreef:Een vriend van me, kwam op AM, en ik meen ook op ATThomas schreef: FP128?
De fout lag bij de man in het midden. Die hefte (hief) buitenspel op.Rishi schreef:Greene was Heitinga vergeten hoor. Want Greene dekte niemand. Je gaat toch niet voor je man staan bij een vrije trap? Hij was echt gewoon Heitinga vergeten. Vlaar dekte Vermaelen, tot het laatst dan
maar ik heb wel genoten, en dat is een tijd geleden.Steef schreef:Ik vond Ajax ook geen lekkere pot ballen hoor. Ik vond Ajax goed staan en veel hulp geven aan de backs door de middenvelders.
Qua spelnivo vond ik het vrij bedroevend. Feyenoord nog een stukkie bedroevender dan Ajax.
Twee ploegen die aan elkaar gewaagt waren dus, en daarvan heeft de beste gewonnen.Steef schreef:Ik vond Ajax ook geen lekkere pot ballen hoor. Ik vond Ajax goed staan en veel hulp geven aan de backs door de middenvelders.
Qua spelnivo vond ik het vrij bedroevend. Feyenoord nog een stukkie bedroevender dan Ajax.
Milan en Barca vond ik aan elkaar gewaagd. Ditwas een wedstrijd waarin twee ploegen amper een aanval op konden zetten en het afgrijselijke persoonlijke fouten en stommiteiten waren die de wedstrijd (terecht) beslisten in het voordeel van Ajax.Voetske schreef:Twee ploegen die aan elkaar gewaagt waren dus, en daarvan heeft de beste gewonnen.Steef schreef:Ik vond Ajax ook geen lekkere pot ballen hoor. Ik vond Ajax goed staan en veel hulp geven aan de backs door de middenvelders.
Zeg ik toch twee ploegen die aan elkaar gewaagt waren, dan doet op welk nivo er niet toe.Steef schreef:Milan en Barca vond ik aan elkaar gewaagd. Ditwas een wedstrijd waarin twee ploegen amper een aanval op konden zetten en het afgrijselijke persoonlijke fouten en stommiteiten waren die de wedstrijd (terecht) beslisten in het voordeel van Ajax.Voetske schreef:Twee ploegen die aan elkaar gewaagt waren dus, en daarvan heeft de beste gewonnen.Steef schreef:Ik vond Ajax ook geen lekkere pot ballen hoor. Ik vond Ajax goed staan en veel hulp geven aan de backs door de middenvelders.