:xyxthumbs: :applaus: voor diegenen die dat allemaal bijhouden?Raymon schreef:De normale competitie wedstrijden worden volgens het toto systeem gespeeld. Echter, om extra punten te verdienen, kunnen de Europese wedstrijden van Ajax ook voorspeld worden. Hier gaat het wel om de UITSLAG. Deze wedstrijden zullen, zodra bekend, in de wedstrijden lijst worden opgenomen.asr_430 schreef:Ik ga ook een poging wagen. Ik snap de uitleg niet geheel, want daarin wordt gesproken over de uitslag, maar hier zie ik alleen maar winnaar (op de welbekende toto wijze). Gaat het alleen bij de Europacup wedstrijden om de daadwerkelijke UITSLAG?
Wat gebeurt er bij stakingen, enkele inhaalwedstrijden op doordeweekse dagen, ingrepen van KNVB bij het niet kunnen vinden van een speelveld?
Bij stakingenen zal de reeds ingevulde uitslag mee worden genomen. Bij wedstrijden die voor wat voor reden dan ook uitgesteld worden mag je weer een nieuwe uitslag doorgeven.
De uitslag blijft echter geldig voor de originele week waarin deze wedstrijd gespeeld zou worden.
Via een excell sheetje??? Hoeveel deelnemers waren er vorig jaar?