Scouting, financiele zaken en toekomst

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Yopii

Re: Scouting, financiele zaken en toekomst

Bericht door Yopii »

Tja, Ajax TV...

Het is niet zo ingewikkeld: je kijkt of iets werkt of niet. Blijkbaar zijn spelers niet onder de indruk van gezwets over jungletijgers.

https://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuw ... uit-spanje
Toch benadrukt directeur voetbal Marijn Beuker dat Ajax niet alles kan herstellen tijdens deze transferperiode. 'Er zijn misschien wel idealiter zes of zeven rollen of spelers die je zou willen toevoegen. De realiteit zou ook zijn dat je er in deze transferwindow maar twee of drie kunt invullen', tempert Beuker de verwachtingen.
Niet te veel verwachten, mensen. Dit is pas hun derde transferwindow. :hypocrite.gif:
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Ja ik ben benieuwd wat hij daar nou mee bedoelt. Keeper, rechtsbuiten en dan nog een creatieve middenvelder? :blush.gif:
Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne »

Dan hebben we nog maar 1 transfer te gaan. Er nog steeds vanuit gaande dat Moro komt.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax »

Vooral die Beuker gebruikt een hoop woorden om eigenlijk heel weinig te zeggen. Ik ben vooralsnog geen fan. Of ie goed bezig is of dat het vooral hete lucht is weten we in principe pas over een paar jaar
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab »

Kroes is wel erg optimistisch met z’n ‘plek bij de eerste twee is een must’. Vorig seizoen was hij nog een stuk voorzichtiger.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Lionel

Bericht door Lionel »

Kudus levert ons waarschijnlijk ook een bedrag tussen de 4 en 5 miljoen op.
IK GELOOF!!!!!!
Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax »

Trab schreef: wo jul 09, 2025 9:17 pm Kroes is wel erg optimistisch met z’n ‘plek bij de eerste twee is een must’. Vorig seizoen was hij nog een stuk voorzichtiger.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja, beiden lijken er vanuit te gaan dat afgelopen seizoen een structurele stap opwaarts was voor heel de organisatie, terwijl het naar mijn mening eerder een sterke prestatie was van Farioli en zijn staf, die nu allemaal weg zijn. Oftewel - komend seizoen kunnen we net zo makkelijk weer tussen plekken 3 en 6 eindigen. Ondanks het gebrabbel van beide heren, die dus van mening lijken te zijn dat de prestatie van afgelopen seizoen voornamelijk het resultaat is van hun werk en er vanuit gaan dat de opstijgende lijn automatisch wordt doorgetrokken naar volgend seizoen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Plaats reactie