Vitesse

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Wouter

Re: Vitesse

Bericht door Wouter » vr mei 23, 2025 10:14 pm

Een van die Amerikanen is een vriend van Parry, dus dat de KNVB alle details van die overeenkomst wil weten, lijkt me logisch. En blijkbaar hebben die vijf niet genoeg inzage gegeven.

Het stinkt allemaal wel. Ook dat Reijntjes decharge vroeg enige tijd geleden.

Yopii

Bericht door Yopii » za mei 24, 2025 9:10 am

Mijn indruk is dat de KNVB de club er juist met alle geweld bij probeert te houden want een 1e divisie met 19 clubs of 5 Jong teams wil niemand. Daardoor geeft de bond steeds weer nieuwe 'laatste' kansen aan Vitesse.
De mijne ook. Klopt dat, Wouter?

Wouter

Bericht door Wouter » za mei 24, 2025 9:31 am

Nee. Dat ze uitleg mogen komen geven, eventueel naar de beroepscommissie en de rechter kunnen is gewoon volgens de reglementen.

Vorig jaar was de KNVB coulant, maar die coulance is nu volgens mij "op".

Overigens is een ding opmerkelijk. De Gelderlander en de Telegraaf waren eerder op de hoogte dan Vitesse zelf. Een jurist op het Vitesseforum schrijft dat dat nog een rol zou kunnen gaan spelen, omdat het duidelijk is dat er een lek is bij de KNVB en dat de vijf een argument geeft om bepaalde informatie niet met de KNVB te willen delen.

Yopii

Bericht door Yopii » za mei 24, 2025 11:16 am

Is dat niet vergezocht? Vitesse moet toch de gevraagde info leveren, hoe dan ook?

De licensiecommissie zit vol juristen, heb ik begrepen. Juridisch zal het wel kloppen.

Plaats reactie