Nog steeds niet?

Moderator: mods
Alles waar de Ajax organisatie niet voor staat.
Ik weet het niet, maar wellicht dat Valente niet uit het bekende netwerkje van Kroes komt?Mr. Ajax schreef: ↑di mei 20, 2025 11:18 amValente schijnt naar de kakkies te gaan. Voor wat het waard is.
Lijkt mij dat wij toch echt de betere kaarten hebben op dit moment. Als Kroes weer gaat wachten tot er een nieuw trainer wordt aangesteld en/of tot we eerst verkopen gaan we weer van alles mislopen.
Zo’n Valente lijkt mij een relatief goedkope en bruikbare aanvulling aan de selectie - zeker als Taylor nog verkocht wordt. Maar Kroes treuzelt weer eens.
Zou niet moeten uitmaken. Ik kan die jongen nog vastleggen.Cluijffert schreef: ↑di mei 20, 2025 11:27 amIk weet het niet, maar wellicht dat Valente niet uit het bekende netwerkje van Kroes komt?Mr. Ajax schreef: ↑di mei 20, 2025 11:18 amValente schijnt naar de kakkies te gaan. Voor wat het waard is.
Lijkt mij dat wij toch echt de betere kaarten hebben op dit moment. Als Kroes weer gaat wachten tot er een nieuw trainer wordt aangesteld en/of tot we eerst verkopen gaan we weer van alles mislopen.
Zo’n Valente lijkt mij een relatief goedkope en bruikbare aanvulling aan de selectie - zeker als Taylor nog verkocht wordt. Maar Kroes treuzelt weer eens.
Nou, ik twijfel er niet aan dat dit niet gaat of dit moeilijk of makkelijk is... maar wel door wie de speler wordt aangeboden en wie hier mee eet uit de ruif.Mr. Ajax schreef: ↑di mei 20, 2025 11:48 amZou niet moeten uitmaken. Ik kan die jongen nog vastleggen.Cluijffert schreef: ↑di mei 20, 2025 11:27 amIk weet het niet, maar wellicht dat Valente niet uit het bekende netwerkje van Kroes komt?Mr. Ajax schreef: ↑di mei 20, 2025 11:18 amValente schijnt naar de kakkies te gaan. Voor wat het waard is.
Nou precies, maar volgens mij hadden we in een andere context al geconcludeerd dat competentie niet een eerste voorwaarde is voor een aanstelling bij Ajax. En hoe hoger in de hierarchie, hoe minder dat lijkt uit te maken.peter schreef: ↑di mei 20, 2025 7:01 pmDie Rosa ligt nog vast tot de zomer van 2029, maar misschien dat we hem deze zomer gewoon weer terug kunnen sturen. Al zie ik in Nederland ook niet zo echt een verbetering. Rensch was met kop en schouders de beste rechtsback die we hadden.
Je ergert je soms echt kapot he. Weet nog goed dat we AZ 'verlosten' van Wijndal en dat we hier al zeiden dat de opvolger Kerkez nu al beter was. En dan lees je vandaag dat de gesprekken tussen Bournemouth en Liverpool gaande zijn voor een overgang van die jongen. Soms vraag ik me echt af hoe onze beleidsmakers uit komen bij al die jongens. Los even van Dwaallicht Mislintat, maar het is eigenlijk al 4 jaar kommer en kwel met af en toe een toevallige voltreffer.
Maar waar en wanneer is dat misgegaan dan, met de scouting? Onder het bewind van Overmars werden er nog best regelmatig goede spelers gescout en gehaald. Vooral uit Zuid Amerika.Cluijffert schreef: ↑di mei 20, 2025 8:22 pmNou precies, maar volgens mij hadden we in een andere context al geconcludeerd dat competentie niet een eerste voorwaarde is voor een aanstelling bij Ajax. En hoe hoger in de hierarchie, hoe minder dat lijkt uit te maken.peter schreef: ↑di mei 20, 2025 7:01 pmDie Rosa ligt nog vast tot de zomer van 2029, maar misschien dat we hem deze zomer gewoon weer terug kunnen sturen. Al zie ik in Nederland ook niet zo echt een verbetering. Rensch was met kop en schouders de beste rechtsback die we hadden.
Je ergert je soms echt kapot he. Weet nog goed dat we AZ 'verlosten' van Wijndal en dat we hier al zeiden dat de opvolger Kerkez nu al beter was. En dan lees je vandaag dat de gesprekken tussen Bournemouth en Liverpool gaande zijn voor een overgang van die jongen. Soms vraag ik me echt af hoe onze beleidsmakers uit komen bij al die jongens. Los even van Dwaallicht Mislintat, maar het is eigenlijk al 4 jaar kommer en kwel met af en toe een toevallige voltreffer.
Ja, dat zou ik ook wel eens willen weten, zelfs Go Ahead scout beter dan Ajax...
Klopt, de lat ligt hoger bij Ajax, maar een goede scout houdt daar rekening mee. Ajax vist natuurlijk in een veel grotere vijver dan een club als Go Ahead.
Denk het ook niet, nee. Ik stel me voor dat ze voor Moro kwamen op het moment dat ze wanhopig zochten naar een back, en dat ze Rosa toen blind genomen hebben.WP_Legend schreef: ↑di mei 20, 2025 11:50 pmMwah Rensch was ook zooo matig, als hij niet uit de eigen jeugd was gekomen dan hadden we hem nooit bij de selectie gehad.
Ben blij dat we Gaaei en Regeer hebben, daar zit veel meer voetbal in. Rosa begrijp ik niks van, was een van de mindere bij een Spaanse degradatie kandidaat. Ik zou dat scouting report wel eens willen zien, maar ik denk dat we die niet hebben....
Dat lijkt me logisch, helaas. Kroes moet dus opschieten. Het is al eind mei. We moeten binnen een week een nieuwe trainer hebben, en dan a.u.b. iemand die iets kan, geen Steijn of Schip of zo.