Ook een spits dus lees ik. Dan gaan we op die positie in twee lichtingen dus verversen.
Nu nog de invulling van die positie bij het eerste elftal.
Moderator: mods
Ook een spits dus lees ik. Dan gaan we op die positie in twee lichtingen dus verversen.
Sinds Kroes er zit weet de T. alles weer.Ook De Telegraaf dook al in de eventuele transfer van Tadic naar Ajax. Volgens clubwatcher Mike Verweij van De Telegraaf was er nog geen sprake van een akkoord. Er moesten een hoop puzzelstukjes samenvallen om de deal rond te krijgen.
Eens dat Kroes hier al mee bezig mee moet zijn.
Het is voor mij juist een coping mechanism.Ajax Rules schreef: ↑do mei 15, 2025 6:53 pmEens dat Kroes hier al mee bezig mee moet zijn.
Zelf ben ik hier echt nog niet mee bezig. Ik kan me echt nog niet opladen om met hiervoor te interesseren op dit moment.![]()
Kroes kennende komt ie pas eind augustus in actie. Volgend seizoen wordt een ramp vrees ik. Hato, Taylor, Hendo misschien weg. CL voetbal wat altijd ten koste van de eredivisie gaat. Kan je zomaar weer om plek 5 spelen. Kroes moet echt leveren nu.Lionel schreef:Veel clubs zijn nog bezig met de strijd om het kampioenschap, Europese tickets, degradatie etc.
Daarbij is het nog maar de vraag hoeveel geld Ajax wil gaan uitgeven zonder dat er eerst verkocht moet gaan worden.
Nou afgaande op afgelopen seizoen heel klein. Hij was 2x te laat met het halen van een linksbuiten. Mag hopen dat hij nu wat pro actiever is.Yopii schreef:Hoe groot schat jij die kans, Trab?
Lijkt me dat hij vertrekt.'De kans dat Farioli de conclusies van die zelfevaluatie nog bij Ajax zal toepassen, wordt steeds kleiner', gaat Het Parool verder. 'Zo heeft de 36-jarige Italiaan bedenkingen bij de wens vanuit de directie en de raad van commissarissen om volgend seizoen aanvallender te gaan spelen.'
Volgens de ochtendkrant verwacht Farioli dat de selectie van Ajax minder gaat worden door vertrekwensen van spelers als Kenneth Taylor, Jordan Henderson, Josip Sutalo en Brian Brobbey. 'De investeringsmogelijkheden in nieuwe spelers zijn door de bezuinigingen immers beperkt. Verder levert de jeugdopleiding volgend seizoen waarschijnlijk nog geen volwaardige eredivisiespelers af, laat staan voetballers voor de Champions League', zo valt er te lezen.
Er komen sowieso nieuwe spelers, want er gaan spelers vertrekken, ik houd het op Taylor, Hato, Brobbey, Henderson waarschijnlijk en hopelijk ook Pasveer. Die gaan geld opbrengen, dus er is best wat in kas.columbus schreef: ↑za mei 17, 2025 10:21 amOf gewoon behouden en hem spelers geven waarmee je ook aanvallender kan voetballen. Lijkt mee veel goedkopere oplossing. Uiteindelijk heeft hij de doelstelling, champions league voetbal halen, gewoon gehaald. Zonder kwaliteitsimpuls op sommige plekken kan je aanvallender willen gaan voetballen maar zal je een zelfde seizoen als vorig jaar krijgen
Dit stond in het Parool, wiens mening is dit? Die van de journalist of die van FF? In elk geval werkt het niet zo, we hebben JA niet voor niets.Verder levert de jeugdopleiding volgend seizoen waarschijnlijk nog geen volwaardige eredivisiespelers af
Dat. Net zoals sommigen hier leeft Kroes in la-la-la-wensdenken-land.columbus schreef: ↑za mei 17, 2025 10:21 amOf gewoon behouden en hem spelers geven waarmee je ook aanvallender kan voetballen. Lijkt mee veel goedkopere oplossing. Uiteindelijk heeft hij de doelstelling, champions league voetbal halen, gewoon gehaald. Zonder kwaliteitsimpuls op sommige plekken kan je aanvallender willen gaan voetballen maar zal je een zelfde seizoen als vorig jaar krijgen