Ah, ik dacht dat je de schuld neerlegde bij de administratieve tak. Excuus!Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑ma feb 03, 2025 12:42 pmVoor zover dat niet duidelijk was: ik leg de schuld bij Kroes want hij is verantwoordelijk voor deze shitshow. Ik heb echt wel (en ook veel) begrip voor de financiële ramp die ongestoord door toezicht van de RVC door Mislintat werd aangericht, maar dat praat amateuristisch optreden bij het te laat aantrekken niet goed. Bovendien is het aan hem om een “transferteam” te hebben dat groot genoeg is om door te pakken en klein genoeg om dat snel te doen.Lionel schreef:Niet de schuld bij de verkeerde mensen leggen, Cees. De schuld ligt in deze toch echt bij Kroes die gewoon te laat tot een akkoord komt waardoor het niet denk ik niet meer dan logisch is dat er stukken te laat worden geüpload. Alles wijst op Kroes.
In de verte kan je de transferwindows vergelijken met een bandenwissel in de F1. Je hoeft maar een paar keer in actie te komen, maar dan moet je er wel staan met een ingewerkte en snel handelde organisatie. Ik heb bij ons vooral het idee dat ad hoc chaotisch handelen de norm is.
Alex Kroes, onze nieuwe Technisch Directeur
Moderator: mods
Re: Alex Kroes, onze nieuwe Technisch Directeur
IK GELOOF!!!!!!
Denk je dat wij lijsten hebben met potentiële vervangers of dat wij luisterend oor hebben bij de zaakwaarnemers.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Wij niet en Kroes ook niet.

Wolter Kroes zet Ajax keer op keer voor lul. Enkeltje naar z'n smurfin graag. En dan eindelijk eens een TD aanstellen i.p.v. een scout of zaakwaarnemer.
Ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan deze onbenul!
Eindelijk een TD die orde op zaken stelt. Tahirovic en Banel allebei verkocht.
Alleen Mike Alexander is nog positief 

IK GELOOF!!!!!!
Lionel schreef:Alleen Mike Alexander is nog positief

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Voor die prijs kan ik ze ook nog wel van de hand doen. Dat is geen orde op zaken stellen.Alexander schreef:Eindelijk een TD die orde op zaken stelt. Tahirovic en Banel allebei verkocht.

"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
-
Zou Tahirovic een Mislintat salaris hebben? Dan scheelt het nog wat.
Eindelijk gaat het goed, toptrainer en aanvoerder die beiden van buiten het Nederlandse voetbalcircus zijn gekomen.... en dan deze klote slangekuil onzin weer. Zouden de volgende Farioli of Henderson wel naar Ajax komen?
580.000 schijnbaar. Nee dus. Waardeloze deal dit en zeker in combinatie met verhuur van Mannsverk. Vos ook weggedaan en bijna Henderson. Geen liefhebber van 6'en deze vreselijke TD.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑ma feb 03, 2025 10:28 pmZou Tahirovic een Mislintat salaris hebben? Dan scheelt het nog wat.
Een Mislintat salaris is overigens een rare term. Hij had net als elke TD bij Ajax een paar (niet buitensporige) uitschieters (Akpom, Sutalo, Sosa), maar het gros zat op ongeveer een miljoen of ver daaronder. Kroes laat Rugani voor zo'n 4 miljoen op de bank komen zitten. Dat is een echte uitschieter.
Er komen meer waardeloze deals:
Kroes hoopt dan alsnog definitief schoon schip te maken. Volgens het AD hoeven de 'Mislintat-aankopen' niet te rekenen op een nieuwe kans onder Francesco Farioli. 'Nee, dan wil de directie de druk opvoeren. En dat de Italiaan (mits hij dan nog trainer is) ook niet meer zoveel 'liefde' geeft aan spelers van wie de club af wil', schrijft de krant. Meteen vanaf de voorbereiding zal geen plek meer zijn voor de 'dure miskopen', zodat ze hopelijk alsnog bereid zijn om hun biezen te pakken. De deur naar het eerste elftal blijft hoe dan ook gesloten.
Kroes hoopt dan alsnog definitief schoon schip te maken. Volgens het AD hoeven de 'Mislintat-aankopen' niet te rekenen op een nieuwe kans onder Francesco Farioli. 'Nee, dan wil de directie de druk opvoeren. En dat de Italiaan (mits hij dan nog trainer is) ook niet meer zoveel 'liefde' geeft aan spelers van wie de club af wil', schrijft de krant. Meteen vanaf de voorbereiding zal geen plek meer zijn voor de 'dure miskopen', zodat ze hopelijk alsnog bereid zijn om hun biezen te pakken. De deur naar het eerste elftal blijft hoe dan ook gesloten.
IK GELOOF!!!!!!
Wát een perfecte transferperiode!
De selectie behoorlijk opgeschoond, verlies genomen waar dat moest en hopelijk wat goed vers bloed binnen gehaald.
En tegelijkertijd ook financieel enorme stappen gezet richting break even.
Complimenten voor Kroes en zijn team.
De selectie behoorlijk opgeschoond, verlies genomen waar dat moest en hopelijk wat goed vers bloed binnen gehaald.
En tegelijkertijd ook financieel enorme stappen gezet richting break even.
Complimenten voor Kroes en zijn team.
- Liberty
- Contacteer:
Regeer is er natuurlijk bijgekomen. En Tahirovic werd toch al niet gebruikt, Mannsverk ook nauwelijks. Op zich is het niet heel raar. Maar doen moet Regeer wel een verbetering blijken te zijn. Daar was zondag nog weinig van te zien.T82 schreef: ↑di feb 04, 2025 7:33 am580.000 schijnbaar. Nee dus. Waardeloze deal dit en zeker in combinatie met verhuur van Mannsverk. Vos ook weggedaan en bijna Henderson. Geen liefhebber van 6'en deze vreselijke TD.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑ma feb 03, 2025 10:28 pmZou Tahirovic een Mislintat salaris hebben? Dan scheelt het nog wat.
Tijd voor iets nieuws.
Wat is waardeloos?Lionel schreef: ↑di feb 04, 2025 8:20 amEr komen meer waardeloze deals:
Soms is het beter om je verlies te nemen, dat “te betalen” uit je enorme vermogen en dan verder te kunnen met een lagere salarispost.
Eens. Maar door dit soort berichten worden de deals er niet beter op.Neefkens schreef: ↑di feb 04, 2025 8:35 amWat is waardeloos?Lionel schreef: ↑di feb 04, 2025 8:20 amEr komen meer waardeloze deals:
Soms is het beter om je verlies te nemen, dat “te betalen” uit je enorme vermogen en dan verder te kunnen met een lagere salarispost.
IK GELOOF!!!!!!
Belangrijkste is dat er überhaupt deals komen. Dan kun je verder.
Kan dat woord 'onze' in de topic-titel veranderd worden? Een TD die z'n trainer en aanvoerder voor de bus gooit, naar het riool lekt, de ene na de andere speler pimpt, met voorkennis handelt etc etc etc is niet 'onze' TD. De mijne niet i.i.g.
Ik hoop dat Ajax hem morgen met een mooie boog naar Smurfenland trapt.
-
Zijn jullie ook zo benieuwd of alles vandaag op tijd wordt geüpload?
Als FF het onmogelijke weet te bereiken en dit jaar eerste of 2de wordt, dan spelen we volgend jaar CL.
De CL gaan we dan in met Weghorst, Regeer, een overpriced verdediger uit italie en ons nationaal trots; adder Berghuis
Oh, FF, Sutalo. Hato en Henderson, coach/spelers die op dit moment echt kwaliteit laten zien, zullen het hazenpad kiezen.
En Kroes loopt dan als een kip zonder kop rond en gaat met namen komen als Kluivert of Ziyech om het volk brood en spelen te geven.
De CL gaan we dan in met Weghorst, Regeer, een overpriced verdediger uit italie en ons nationaal trots; adder Berghuis
Oh, FF, Sutalo. Hato en Henderson, coach/spelers die op dit moment echt kwaliteit laten zien, zullen het hazenpad kiezen.
En Kroes loopt dan als een kip zonder kop rond en gaat met namen komen als Kluivert of Ziyech om het volk brood en spelen te geven.
Och och, wat een niveau. Smurf dit en smurf dat.wimpey schreef: ↑di feb 04, 2025 8:54 amKan dat woord 'onze' in de topic-titel veranderd worden? Een TD die z'n trainer en aanvoerder voor de bus gooit, naar het riool lekt, de ene na de andere speler pimpt, met voorkennis handelt etc etc etc is niet 'onze' TD. De mijne niet i.i.g.

Is idd een hele klus met in totaal zo’n 8 transfers deze periode, in and out. Maar gisteren lukte dat prima.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑di feb 04, 2025 9:06 amZijn jullie ook zo benieuwd of alles vandaag op tijd wordt geüpload?
-
Zo is het. Gaan er hier een aantal miepen dat Tahirovic weinig opbrengt.... heb je die gast weleens zien voetballen? Iedere euro die we ervoor terug krijgen is winst (of minder verlies).Neefkens schreef: ↑di feb 04, 2025 9:20 amIs idd een hele klus met in totaal zo’n 8 transfers deze periode, in and out. Maar gisteren lukte dat prima.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑di feb 04, 2025 9:06 amZijn jullie ook zo benieuwd of alles vandaag op tijd wordt geüpload?

Maar nee, de toon is gezet. Kroes kan geen goed meer doen. Regeer speelt 5 minuten mee in een moeilijke wedstrijd, wordt ook gelijk maar als miskoop afgedaan.
Whitey on the moon.
Het zijn geen fantastische deals, zoals Alexander suggereert.
IK GELOOF!!!!!!
- Jinne
- Site Admin
Inderdaad. De keuze voor trainer is tot nu toe zijn beste actie. Voor de rest is het niet hoopgevend.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!