Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Onbetrouwbaar transfernieuws
Ik zie de naam van Mike Tresor ook weer voorbij komen als kandidaat voor Ajax. Bepaald niet voor het eerst. Komt niet aan spelen toe bij Burnley.
Is volgens mij toch eerder een middenvelder dan een klassieke buitenspeler dus ik heb mijn twijfels over de betrouwbaarheid.
Is volgens mij toch eerder een middenvelder dan een klassieke buitenspeler dus ik heb mijn twijfels over de betrouwbaarheid.
Nil volentibus arduum
Is dit de nummer 10 van Willem 2 die een paar jaar geleden ons middenveld aan gort speelde in de Arena? Hij had toen krullen? Weet dat ik van die speler wel gecharmeerd was. Geen idee hoe hij het doet/deed qua rendement en andere zaken maar als pleintjes voetballer vond ik hem wel leuk om naar te kijken.
IK GELOOF!!!!!!
- Jinne
- Site Admin
Ja. In het 1e corona seizoen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- Jinne
- Site Admin
Die Griekse back kost 8 miljoen. Veel poen.
Beetje overdreven inderdaad, gemeten naar de huidige mogelijkheden. Dan moet hij wel een topper zijn, anders is het waanzin.
Leuke speler was dat.
8 miljoen voor een rechtsback die niet eens past in ons systeem vind ik ook wat overdreven. Gaaei hebben we al met zijn profiel.
IK GELOOF!!!!!!
Ik heb het niet op de bankrekening staan maar 8 miljoen in het huidige voetbal landschap is niet bijzonder veel. De winter transfer window werkt ook niet mee, dan zijn volgens mij de spelers sowieso een stuk duurder.
Wat mij betreft mag die hele transfer window in de winter afgeschaft worden. Het draagt niet bij aan een eerlijke competitie
Wat mij betreft mag die hele transfer window in de winter afgeschaft worden. Het draagt niet bij aan een eerlijke competitie
Gaaei is ook nog pas 22 en wordt steeds nuttiger! Ik vraag me af of deze Griek zover beter is?
Net even gecheckt. Met een transfer van 8 miljoen sta je in de transferlijst van 24/25 bij transfermarkt.nl rond de 288ste plaats. :-)columbus schreef: ↑ma jan 20, 2025 11:25 amIk heb het niet op de bankrekening staan maar 8 miljoen in het huidige voetbal landschap is niet bijzonder veel. De winter transfer window werkt ook niet mee, dan zijn volgens mij de spelers sowieso een stuk duurder.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- Liberty
- Contacteer:
Het kan verkeren. Er was een tijd dat we niet opkeken van een transfer van 8 miljoen. Dat was wisselgeld. Een risico die Ajax prima kon nemen.
En nu? Is wel heel erg pijnlijk. Logisch, maar pijnlijk.
En nu? Is wel heel erg pijnlijk. Logisch, maar pijnlijk.
Tijd voor iets nieuws.
- Jinne
- Site Admin
Als je filtert op rechtsback dan zit je met 8 miljoen wel bijna in de top 10 voor 24/25. Alleen Spurs heeft flink betaald voor een talent. Daarna gaat het naar 20 of minder.
Voor al uw onbetrouwbaar Ajaxtransfernieuws: https://www.transferfeed.com/clubs/ajax/475
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Grealish naar Ajax, jazeker!

- Jinne
- Site Admin
Qua persoonlijkheid nog wel geinig geweest.
Wel handig overzichtje. Kayode nog niet eerder gezien. Lijkt qua transferwaarde wel out of reach.
Wel handig overzichtje. Kayode nog niet eerder gezien. Lijkt qua transferwaarde wel out of reach.
Buchanan, lees ik net. Weer een middenvelder. 

- Jinne
- Site Admin
Soort handyman op de vleugel als je kijkt naar vorige posities. Vooral bij Club nog wel tijdje rechtsback gespeeld.
Bryan Reynolds (yank van Westerlo) kwam ook voorbij als Rensch-opvolger. Hij is een rechtsback.
Ik las op AS dat het plan was om Regeer komende zomer te halen (al vraag ik me af hoe het dan zit met die optie die deze week zou verlopen).
Waarschijnlijk is dan het plan dat we tegen die tijd van wat spelers uit de categorie Tahirovic af zijn en dat er dus wel ruimte is voor een multifunctionele middenvelder. Nu halen ze deze transfer dus naar voren. Maar wellicht dat er nog een huurconstructie komt voor een echte back?
Waarschijnlijk is dan het plan dat we tegen die tijd van wat spelers uit de categorie Tahirovic af zijn en dat er dus wel ruimte is voor een multifunctionele middenvelder. Nu halen ze deze transfer dus naar voren. Maar wellicht dat er nog een huurconstructie komt voor een echte back?
Nil volentibus arduum
IK GELOOF!!!!!!
Ik neem aan dat Regeer Taylor moet gaan vervangen.Marillion schreef: ↑do jan 23, 2025 9:15 amIk las op AS dat het plan was om Regeer komende zomer te halen (al vraag ik me af hoe het dan zit met die optie die deze week zou verlopen).
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Dat is me wat te scherp. Ik denk dat hij echt wel aan het proberen is om naar een betere samenstelling van de selectie toe te werken. Vraag is of zijn werkwijze de juiste is.
Wat we hierbij wel moeten meewegen is dat Ajax terug moet in de begroting. Als je moet bezuinigen is het bijna onvermijdelijk dat je hier of daar een paar pijnlijke keuzes moet maken. Volgens mij is de meerderheid op AT wel voorstander van op z'n minst enige vorm van risicobeperking. Het model waar we naar toe zijn gegaan met CL inkomsten en grofweg 50 miljoen aan transferinkomsten is te risicovol. Da moet je ook accepteren dat daar gevolgen aan vast zitten.
Zorg is nu natuurlijk wel dat keuzes die vanuit bezuiniging worden gemaakt het sportieve succes in de weg zitten. Als de verkoop van Rensch en het niet halen van goede vervanger of een buitenspeler ervoor zorgt dat je die CL plek mist ben je per saldo slechter af. De andere kant is dat de club all in gaat en speculeert op plek 1 of 2 met tussentijdse aankopen. Gaat dat goed ben je een held. Gaat het mis ben je ineens nog verder van huis.
Wat we hierbij wel moeten meewegen is dat Ajax terug moet in de begroting. Als je moet bezuinigen is het bijna onvermijdelijk dat je hier of daar een paar pijnlijke keuzes moet maken. Volgens mij is de meerderheid op AT wel voorstander van op z'n minst enige vorm van risicobeperking. Het model waar we naar toe zijn gegaan met CL inkomsten en grofweg 50 miljoen aan transferinkomsten is te risicovol. Da moet je ook accepteren dat daar gevolgen aan vast zitten.
Zorg is nu natuurlijk wel dat keuzes die vanuit bezuiniging worden gemaakt het sportieve succes in de weg zitten. Als de verkoop van Rensch en het niet halen van goede vervanger of een buitenspeler ervoor zorgt dat je die CL plek mist ben je per saldo slechter af. De andere kant is dat de club all in gaat en speculeert op plek 1 of 2 met tussentijdse aankopen. Gaat dat goed ben je een held. Gaat het mis ben je ineens nog verder van huis.
Nil volentibus arduum
Eerder klaasenMr. Ajax schreef: ↑do jan 23, 2025 12:25 pmIk neem aan dat Regeer Taylor moet gaan vervangen.Marillion schreef: ↑do jan 23, 2025 9:15 amIk las op AS dat het plan was om Regeer komende zomer te halen (al vraag ik me af hoe het dan zit met die optie die deze week zou verlopen).
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-e ... oes-vragen
ik plaats dit gerucht hier, hopelijk is het onzin.
ik plaats dit gerucht hier, hopelijk is het onzin.