Sport is vooral een mentaal spelletje. Dezelfde speler met - dan wel zonder vertrouwen zijn 2 compleet verschillende spelers. Ook mbesv heeft momenteel geen ploeg die overloopt van vertrouwen.
Moderator: mods
Haha, precies.
Psychologie van de koude grond, joey. Horses for courses, met 5 wissels heb je starters en finishers. Rouleren is volledig normaal (Ajax speelde gister z'n 32e competitieve wedstrijd van het seizoen), maar media en fans menen het als excuus voor niet-presterende spelers te kunnen ge-/misbruiken. Omdat ze er i.t.t. fans van rugby, Am. football, ijshockey, baseball en bball niet aan gewend zijn.
32e??? Tjonge. Dus ongeveer een seizoen aan wedstrijden inmiddels in de benen. Ajax moest natuurlijk al vroeg aan de bak vorig jaar zomer en zo'n lange reeks wedstrijden kan je aan het eind lelijk opbreken. Maar deze dip komt toch wel wat vroeg.
Kan ook. Mijn geheugen is slecht geworden. Leverkusen staat mij ook iets van bij, ja.
Volgens mij ging het erom dat die spits hinderlijk voor de keeper stond. Belachelijk, maar goed. Gelukkig hebben ze toch nog gewonnenJinne schreef:https://twitter.com/RenseBeerepoot/stat ... 05/photo/1
Typisch dat Lang niet meegenomen werd in de beelden.