Niet , niet, dat vraag ik niet. Ik vraag wie had je dan in gedachten ?. Zoals ik al schreef dan worden er namen genoemd hier op dit forum en die zijn gewoon NU niet haalbaar voor AJAX.Ach, Wout Weghorst, laten we het even afwachten, jij vond Haller ook ruk .. En die had toch een heel groot aandeel in centjes verdienen in Europa .. En daar gaat het nu eigenlijk toch om ... Met de ( noodgedwongen ) minimale middelen die we nu hebben hopelijk plaatsing voor CL afdwingen dit seizoen .. En verder kun je er toch niks mee dat x-speler bij AJAX volgens personen hier een x bedrag minimaal had moeten op brengen.Of dat een Misehouy had MOETEN bijtekenen bij AJAX , jaja, als of Misehouy daar geen stem in heeft .. Volgens mij ( waar is die trouwens ) had de Dominee uit gerekend dat als we die zooi van Mislintat zouden verkopen we zelfs een kleine winst zouden kunnen boeken ... Hoe dan ..wimpey schreef: ↑zo sep 01, 2024 12:20 pmHenderson dus alvast niet. Want topverdiener. En Weghorst dus ook niet, zeker niet gezien de aanwezigheid van 2 dure spitsen. Bovendien: die spelers verkoop je niet meer.
Ik snap trouwens dat ze iets moeten doen aan het topsportklimaat en dat deze mannen daaraan bijdragen...
Kroes heeft veel verhalen, maar ook onder hem is rechtsbuiten onvoldoende bezet. Amper creativiteit op middenveld. 3 dure spitsen, veel spelers voor CV. Hij heeft alle tijd van de wereld gehad om er iets beters van te maken dan dit, vind ik.
En wordt ik warm of koud van wat ik nu op het veld zie gebeuren, nee nog niet echt, maar dat heeft dus wel een reden, en die reden is Mislintat ( zoals jij ook steeds aangeeft ) die er voor gezorgd heeft dat we in deze financiële Shit zitten waar door we met Traore en WW aan moet komen zetten. Hopelijk en met een beetje geluk dwingen we dus plaatsing af voor CL, en anders gaat deze shit nog wel effe wat langer duren .. ( wat jij ook al aangaf in eerdere postings )