Ziggo

Staat het in de krant, op TT, in de bladen of op internet? Post het HIER!

Moderator: mods

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59096
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ziggo

Bericht door 999 » di mar 05, 2024 11:21 am

Viel wel mee, Steijn is/was niet de geschikte trainer voor AJAX ( wie wel met dit zoo8tje ) , maar verder was het gewoon logisch wat ie vertelde

Maar blijkbaar hebben sommige nog steeds het idee dat SM de ultieme verlosser was/is, en dat ie top kwaliteit heeft gekocht .

Yopii
Berichten: 18801
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Ziggo

Bericht door Yopii » di mei 21, 2024 9:35 am

“Ik vind het jammer. John had het naar zijn zin als hoofdtrainer en hij had denk ik graag door willen gaan. Ik had John laten zitten zolang ze geen andere goede trainer hadden gevonden, maar ze hebben al gelijk gezegd: hij gaat terug in zijn positie. Nu zijn ze op zoek naar een andere trainer. Je hoort wel namen over de nieuwe trainer, maar ik vind het een vreemde gang van zaken”, vertelt Van Basten, die in het seizoen 2008-2009 samenwerkte met Van ‘t Schip bij Ajax, bij Rondo.
Aparte mening. :excited.gif:

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33904
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Ziggo

Bericht door Duke » di mei 21, 2024 10:28 am

Haha, volgens mij kiest Marco regelmatig voor een mening die ingaat tegen de heersende opinie. Alsof een trainer zelf mag bepalen of hij blijft of niet. En hij zal toch ook gezien hebben dat Van 't Schip niets wezenlijks toe heeft gevoegd aan deze selectie?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12978
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Ziggo

Bericht door Liberty » di mei 21, 2024 11:36 am

Bizar eigenlijk maar niet heel verrassend. Van Basten en Van 't Schip zijn goede vrienden en Schip heeft eerder al laten weten wel door te willen gaan. Totaal niet realistisch maar daar hebben wel meer (oud-)voetballers last van.
Tijd voor iets nieuws.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59096
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ziggo

Bericht door 999 » di mei 21, 2024 11:49 am

Yopii schreef:
di mei 21, 2024 9:35 am
“Ik vind het jammer. John had het naar zijn zin als hoofdtrainer en hij had denk ik graag door willen gaan. Ik had John laten zitten zolang ze geen andere goede trainer hadden gevonden, maar ze hebben al gelijk gezegd: hij gaat terug in zijn positie. Nu zijn ze op zoek naar een andere trainer. Je hoort wel namen over de nieuwe trainer, maar ik vind het een vreemde gang van zaken”, vertelt Van Basten, die in het seizoen 2008-2009 samenwerkte met Van ‘t Schip bij Ajax, bij Rondo.
Aparte mening. :excited.gif:
Dit klopt ook niet helemaal wat van Basten zei in Rondo .. ( zeker niet als je zijn houding er bij ziet als ie zijn mening verteld ) ..

Yopii
Berichten: 18801
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Ziggo

Bericht door Yopii » di mei 21, 2024 1:10 pm

Duke schreef:
di mei 21, 2024 10:28 am
Haha, volgens mij kiest Marco regelmatig voor een mening die ingaat tegen de heersende opinie. Alsof een trainer zelf mag bepalen of hij blijft of niet. En hij zal toch ook gezien hebben dat Van 't Schip niets wezenlijks toe heeft gevoegd aan deze selectie?
Zou het? :confused.gif:

Maar ik wacht tot Voetske een nuancering aanbrengt, dat is blijkbaar nodig.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59096
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Ziggo

Bericht door 999 » di mei 21, 2024 1:36 pm

Het gesprek ging er in eerste instantie over of dat AJAX de middelen heeft om al die, laat ik ze maar de verkeerde aankopen noemen te kunnen lozen. Men kwam aan de tafel tot de conclusie dat er eigenlijk maar 1 aankoop voldoet : Ramaj, vervolgens gaat het gesprek verder , en op een gegeven moment zegt van Basten over van het Schip : Hou hem in dan ieder geval daar ( bij het eerste ) en kijk wat je nog kan doen tot dat er een nieuwe trainer is ( assistent b.v. ) maar die keuze is al gemaakt dus. Van het Schip moet weg er zal hoe dan ook een nieuwe trainer moeten komen.

Maar die nieuwe trainer, en dit haal ik er dus uit, is er nog niet en heeft dus blijkbaar weinig zin in deze gammele selectie ... Vragen jullie je nooit af dat als dit b.v. dezelfde selectie was die met Ten Hag zoveel succes haalde, zou het dan echt zo lang duren voordat we een nieuwe trainer zouden hebben ?.

Als trainer kon je altijd veel winnen bij AJAX, maar niet met deze selectie. Ook van het Schip niet, dat is dus ook de teneur aan die tafel elke keer als AJAX ter sprake komt, ook van Gullit enz. , je kan willekeurig welke trainer voor deze groep zetten maar die gaan met dit materiaal allemaal 4 of 5 worden. Kortom AJAX onwaardig, zeker zoals Gullit ook aangeeft gezien de kwaliteit van de NLD competitie ..

Vond trouwens, ondanks af en toe onsamenhangend , wat Davids zei over dat stampen stampen stampen ( dus constant herhalen van dingen/patronen wat die Italiaan dus zou zijn ) dat je daar wel de spelers voor moet hebben ook logisch: Als je als spelers dat niet in je hebt, om dat te begrijpen, kun je stampen stampen wat je wilt maar gaat het niet lukken.

Plaats reactie