(schakel net pas in, wat een klote aanvangstijd)
Moderator: mods
Afspiegeling van eerste half uur of een 'ongelukje'?
Ongelukje..
Alles over rechts, ja, en bij de zestien lopen ze elkaar in de weg. Het heeft de intensiteit van een training.Trab schreef: ↑do nov 09, 2023 7:42 pmAch ja, ik zie liever dit dan het catennacio van de uitwedstrijd. We zetten zowaar met 5 man druk en ook nog vaak een back die doordekt. Gaaei speelt verassend goed. In de opbouw moet het wel beter. Teveel heen en weer geschuif achterin. In het begin was er nog wel het verrassingseffect met Rensch op het middenveld, maar dat hadden ze al snel door. Verder gaat er veel over rechts en bijna niks over links. Bergwijn bijna geen bal gehad.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Idd een rare wissel. 2e helft lijkt nergens meer opmattie schreef:Dat je apkom brengt snap ik maar Taylor ? Nu zet je echt alles open richting onze verdediging
Taylor leek geblesseerd de bank op te zoeken na de rust. Maar een hele aparte wissel.
Zet er dan een middenvelder bij. Dit is echt kansloosLionel schreef:Taylor leek geblesseerd de bank op te zoeken na de rust. Maar een hele aparte wissel.
Ik vond Ajax tegen een van de betere ploegen qua voetbal echt niet heel slecht spelen. Neem ook allemaal even mee waar we vandaan komen. Er is vier maanden amper getraind.
Begin opstelling en wissels slecht. Het lijkt dus nergens op. Waarom speelt ie niet gewoon met 4 achterin? Dit is Steijn-ball, geen middenveld en grote ruimtes.
Niet ingeschreven voor Europa.Historicus schreef: ↑do nov 09, 2023 8:17 pmWaarom speelt die jongen niet die de afgelopen 2 duels linksback stond?