Josip Sutalo

Alles over de actieve spelers van Ajax

Moderator: mods

Lionel
Berichten: 47292
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Josip Sutalo

Bericht door Lionel » zo aug 20, 2023 10:09 pm

Andriy Demchenko schreef:
zo aug 20, 2023 10:06 pm
Lionel schreef:
zo aug 20, 2023 7:18 pm
Mr. Ajax schreef:
zo aug 20, 2023 5:05 pm


Het bekende zelfbeschermingsmechanisme van sommigen hier…
Ik snap daar nooit iets van. Ik vind het soms wel gewoon leuk om een standpunt in te nemen.

Daarom heb ik ook veel bewondering voor de poster AR. Die komt ook met mooie statements, vaak goed onderbouwd. En daar kun je het mee eens zijn of niet… het maakt het wel leuk.

Aan posters die aangeven het pas te geloven als een speler in een Ajax shirt gefotografeerd wordt naast Mislintat hebben we toch geen reet?

Ik was vrij zeker van zijn komst omdat ik gewoon niet kon geloven dat Steijn iets over een speler zou roepen als het niet heel erg concreet was. Gelukkig maar!
Sure :excited.gif:
Lionel » Thu Aug 03, 2023 9:13 pm Precies. Ik ben benieuwd. Zullen het snel weten. Maar als er morgen geen witte rook komt weet ik genoeg.
Lionel wrote: ↑Thu Aug 03, 2023 9:24 pm
Lijkt mij sterk dat Dinamo Zagreb een speler uit Duitsland kan halen. Of zeg ik iets geks?

Sutalo komt niet. Mislintat is die kant op gegaan met vrij duidelijke kaders. Of die jongen is binnen, of niet. Tenzij ze nu met hem aan het onderhandelen zijn. Maar daar geloof ik niet in.
Vanaf het moment dat Steijn riep dat hij hem verwachtte maakte iedereen Steijn af, wijsneus. Natuurlijk wist ik niet in april of mei dat deze jongen zou komen.

Niet iedereen heeft zelfverklaarde bronnen binnen de voetbalwereld.. :excited.gif: :smallgrin.gif: :biggrin.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Andriy Demchenko
Berichten: 5008
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Josip Sutalo

Bericht door Andriy Demchenko » zo aug 20, 2023 10:50 pm

Lionel schreef:
zo aug 20, 2023 10:09 pm
Andriy Demchenko schreef:
zo aug 20, 2023 10:06 pm
Lionel schreef:
zo aug 20, 2023 7:18 pm


Ik snap daar nooit iets van. Ik vind het soms wel gewoon leuk om een standpunt in te nemen.

Daarom heb ik ook veel bewondering voor de poster AR. Die komt ook met mooie statements, vaak goed onderbouwd. En daar kun je het mee eens zijn of niet… het maakt het wel leuk.

Aan posters die aangeven het pas te geloven als een speler in een Ajax shirt gefotografeerd wordt naast Mislintat hebben we toch geen reet?

Ik was vrij zeker van zijn komst omdat ik gewoon niet kon geloven dat Steijn iets over een speler zou roepen als het niet heel erg concreet was. Gelukkig maar!
Sure :excited.gif:
Lionel » Thu Aug 03, 2023 9:13 pm Precies. Ik ben benieuwd. Zullen het snel weten. Maar als er morgen geen witte rook komt weet ik genoeg.
Lionel wrote: ↑Thu Aug 03, 2023 9:24 pm
Lijkt mij sterk dat Dinamo Zagreb een speler uit Duitsland kan halen. Of zeg ik iets geks?

Sutalo komt niet. Mislintat is die kant op gegaan met vrij duidelijke kaders. Of die jongen is binnen, of niet. Tenzij ze nu met hem aan het onderhandelen zijn. Maar daar geloof ik niet in.
Vanaf het moment dat Steijn riep dat hij hem verwachtte maakte iedereen Steijn af, wijsneus. Natuurlijk wist ik niet in april of mei dat deze jongen zou komen.

Niet iedereen heeft zelfverklaarde bronnen binnen de voetbalwereld.. :excited.gif: :smallgrin.gif: :biggrin.gif:
Haha ja tuurlijk joh, discussie ging erover dat mensen op de eerste pagina hier volgens raymon een aantal mensen nogal negatief waren over de kansen van het halen van Sutalo en dat wordt Yopii aangevreven, op het moment jij dan op de barricaden springt om te zeggen dat mensen het pas geloven als hij in een Ajax sshirt staat weinig toevoegen, tegelijkertijd ben jij wel de eerste die op 3 augustus (dus helemaal niet april of mei, wie probeer je nou krampachtig wat wijs te maken, maar iets meer dan 2,5 week terug) met zekerheid wist dat hij niet kwam. Verder snap ik beide kampen wel hoor (de mensen die uit meer dan terechte ervaring sceptisch zijn) en positivos die varen op de beleidsmakers, als deals lang duren zijn er altijd twee manieren om het uit te leggen (ze zijn zo overtuigd dat ze hem perse willen halen) en (het duurt nu wel heel lang en de kans dat de speler komt wordt kleiner). Sutalo komt, Ito komt niet en dat zijn vergelijkbare gevallen, je stropop redenering rond Sutalo-Steijn kan ik verder ook weinig mee dat was helemaal niet de algeheel heersende opinie. Zet me verder vooral op ignore als je denkt dat ik bronnenfantast ben die modus sta je bij mij ook al even. Ik kan voor mijn bronnen instaan paar members hier op AT weten via PMs ook wel wat meer, maar ik voel sowieso niet de behoefte me tov jou me daarover te verdedigen .
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11937
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Josip Sutalo

Bericht door Zuidema » zo aug 20, 2023 11:48 pm

Lionel schreef:
zo aug 20, 2023 7:18 pm
Aan posters die aangeven het pas te geloven als een speler in een Ajax shirt gefotografeerd wordt naast Mislintat hebben we toch geen reet?
Als je echt niet door hebt dat dat gewoon melig gedis is, omdat het zoooo verrekte lang geduurd heeft... :excited.gif:

LucaS
Berichten: 53557
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Josip Sutalo

Bericht door LucaS » zo aug 20, 2023 11:53 pm

Volgens mij hebben we wat aan posters (whatever that may mean) die hier een beetje over hun passie Ajax ouwehoeren en vertellen hoe ze over bepaalde ontwikkelingen denken
I think I lost my fucking headache

Lionel
Berichten: 47292
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Josip Sutalo

Bericht door Lionel » ma aug 21, 2023 7:45 am

Andriy Demchenko schreef:
zo aug 20, 2023 10:50 pm
Lionel schreef:
zo aug 20, 2023 10:09 pm
Andriy Demchenko schreef:
zo aug 20, 2023 10:06 pm
Sure :excited.gif:
Lionel » Thu Aug 03, 2023 9:13 pm Precies. Ik ben benieuwd. Zullen het snel weten. Maar als er morgen geen witte rook komt weet ik genoeg.
Lionel wrote: ↑Thu Aug 03, 2023 9:24 pm
Lijkt mij sterk dat Dinamo Zagreb een speler uit Duitsland kan halen. Of zeg ik iets geks?

Sutalo komt niet. Mislintat is die kant op gegaan met vrij duidelijke kaders. Of die jongen is binnen, of niet. Tenzij ze nu met hem aan het onderhandelen zijn. Maar daar geloof ik niet in.
Vanaf het moment dat Steijn riep dat hij hem verwachtte maakte iedereen Steijn af, wijsneus. Natuurlijk wist ik niet in april of mei dat deze jongen zou komen.

Niet iedereen heeft zelfverklaarde bronnen binnen de voetbalwereld.. :excited.gif: :smallgrin.gif: :biggrin.gif:
Haha ja tuurlijk joh, discussie ging erover dat mensen op de eerste pagina hier volgens raymon een aantal mensen nogal negatief waren over de kansen van het halen van Sutalo en dat wordt Yopii aangevreven, op het moment jij dan op de barricaden springt om te zeggen dat mensen het pas geloven als hij in een Ajax sshirt staat weinig toevoegen, tegelijkertijd ben jij wel de eerste die op 3 augustus (dus helemaal niet april of mei, wie probeer je nou krampachtig wat wijs te maken, maar iets meer dan 2,5 week terug) met zekerheid wist dat hij niet kwam. Verder snap ik beide kampen wel hoor (de mensen die uit meer dan terechte ervaring sceptisch zijn) en positivos die varen op de beleidsmakers, als deals lang duren zijn er altijd twee manieren om het uit te leggen (ze zijn zo overtuigd dat ze hem perse willen halen) en (het duurt nu wel heel lang en de kans dat de speler komt wordt kleiner). Sutalo komt, Ito komt niet en dat zijn vergelijkbare gevallen, je stropop redenering rond Sutalo-Steijn kan ik verder ook weinig mee dat was helemaal niet de algeheel heersende opinie. Zet me verder vooral op ignore als je denkt dat ik bronnenfantast ben die modus sta je bij mij ook al even. Ik kan voor mijn bronnen instaan paar members hier op AT weten via PMs ook wel wat meer, maar ik voel sowieso niet de behoefte me tov jou me daarover te verdedigen .
Oeeee interessant zeg
IK GELOOF!!!!!!

Lionel
Berichten: 47292
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Josip Sutalo

Bericht door Lionel » ma aug 21, 2023 7:49 am

Zuidema schreef:
zo aug 20, 2023 11:48 pm
Lionel schreef:
zo aug 20, 2023 7:18 pm
Aan posters die aangeven het pas te geloven als een speler in een Ajax shirt gefotografeerd wordt naast Mislintat hebben we toch geen reet?
Als je echt niet door hebt dat dat gewoon melig gedis is, omdat het zoooo verrekte lang geduurd heeft... :excited.gif:
Ik snap dat heus wel Zuidema. Het ging alleen over het zelfverdedigingsmechanisme waar ik op reageerde bij Mr. Ajax. Je hebt een aantal posters die best wel stellig zijn en sommigen die niks zeggen maar later wel mensen afzeiken op een eerder gedeelde mening. Maar als je nooit zelf je mening deelt kan je niet worden afgezeken. Zo vatte ik de post op van Mr. Ajax en daar reageerde ik op. Dat Yopi vervolgens zelf de behoefte voelt om daar op te reageren kan ik niks aan doen. Ik het Yopi later ook bedankt voor zijn artikelen in het Kroatisch.

Ik schreef in het Feyenoord topic dat Slot niet meer naar een topclub gaat. Is dat te vroeg? Zeker weten. Maar we lullen hier allemaal toch wat? Behalve Andreiy. Die heeft de echte contacten en deelt die zelfs hier via PM! Wauw!
IK GELOOF!!!!!!

Yopii
Berichten: 18474
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Josip Sutalo

Bericht door Yopii » ma aug 21, 2023 8:26 am

Jammer, ik krijg nooit pm's van Andriy. :hypocrite.gif:

Maar serieus, ieder reageert op zijn eigen manier. De een is misschien overenthousiast, de ander kritisch. Juist die verscheidenheid maakt een forum leuk.

Wat Sutalo betreft, die staat hoog aangeschreven, dus dan verwacht je belangstelling van rijke clubs.

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12875
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Josip Sutalo

Bericht door Liberty » ma aug 21, 2023 8:46 am

Misschien was de belangstelling er wel maar had Sutalo de keuze gemaakt voor Ajax omdat hij dat een goede stap in zijn carrière vindt. Niet elke speler gaat meteen voor het grote geld. Er zijn ook nog genoeg spelers die aan een carrière willen bouwen in plaats van snel rijk worden.
Tijd voor iets nieuws.

wimpey
Berichten: 51839
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Josip Sutalo

Bericht door wimpey » ma aug 21, 2023 8:47 am

Sutalo zal de verdediging moet leiden. Hij is snel, wendbaar, atletisch, kopsterk, dus je zal verder van je goal af kunnen spelen. Als dat lukt, dan ben je al een eind verder. Dan speel je als team compacter, kun je makkelijker druk zetten en dan ligt het niet continu open voor de tegenstander.

Lionel
Berichten: 47292
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Josip Sutalo

Bericht door Lionel » ma aug 21, 2023 9:04 am

Liberty schreef:
ma aug 21, 2023 8:46 am
Misschien was de belangstelling er wel maar had Sutalo de keuze gemaakt voor Ajax omdat hij dat een goede stap in zijn carrière vindt. Niet elke speler gaat meteen voor het grote geld. Er zijn ook nog genoeg spelers die aan een carrière willen bouwen in plaats van snel rijk worden.
:biggthumpup.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Lionel
Berichten: 47292
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Josip Sutalo

Bericht door Lionel » ma aug 21, 2023 9:05 am

wimpey schreef:
ma aug 21, 2023 8:47 am
Sutalo zal de verdediging moet leiden. Hij is snel, wendbaar, atletisch, kopsterk, dus je zal verder van je goal af kunnen spelen. Als dat lukt, dan ben je al een eind verder. Dan speel je als team compacter, kun je makkelijker druk zetten en dan ligt het niet continu open voor de tegenstander.
Dit zal inderdaad het plan zijn. Samen met Hato en nu dus Avila heb je spelers met wie je 1 op 1 kunt spelen. Als dan ook nog eens verzakers als Kudus eruit worden geflikkerd kom je al een heel eind.
IK GELOOF!!!!!!

Yopii
Berichten: 18474
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Josip Sutalo

Bericht door Yopii » ma aug 21, 2023 9:12 am

wimpey schreef:
ma aug 21, 2023 8:47 am
Sutalo zal de verdediging moet leiden. Hij is snel, wendbaar, atletisch, kopsterk, dus je zal verder van je goal af kunnen spelen. Als dat lukt, dan ben je al een eind verder. Dan speel je als team compacter, kun je makkelijker druk zetten en dan ligt het niet continu open voor de tegenstander.
Een topverdediger erbij scheelt natuurlijk enorm. Nu mis je een leider. Je kunt moeilijk van een zeventienjarige verwachten dat hij de boel neerzet.

wimpey
Berichten: 51839
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Josip Sutalo

Bericht door wimpey » ma aug 21, 2023 9:23 am

Yopii schreef:
ma aug 21, 2023 9:12 am
Een topverdediger erbij scheelt natuurlijk enorm. Nu mis je een leider. Je kunt moeilijk van een zeventienjarige verwachten dat hij de boel neerzet.
Dit middenveld gaat trouwens weinig ballen veroveren. Zeker niet als Berghuis er op 10 nog bij komt. :excited.gif: Misschien zie ik het niet, maar ik ben vooralsnog geen fan van die vd Boomen. Als je zo traag en statisch bent, moet je wel een heel goede trap hebben. Maar hij maakt het verschil niet.

Verder is de vraag of iemand als Misehouy gaat verlengen. Is er perspectief voor jeugd, na 8 (and counting) aankopen?

De Dominee
Berichten: 5866
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Josip Sutalo

Bericht door De Dominee » ma aug 21, 2023 9:23 am

Lionel schreef:
ma aug 21, 2023 7:49 am
Zuidema schreef:
zo aug 20, 2023 11:48 pm
Lionel schreef:
zo aug 20, 2023 7:18 pm
Aan posters die aangeven het pas te geloven als een speler in een Ajax shirt gefotografeerd wordt naast Mislintat hebben we toch geen reet?
Als je echt niet door hebt dat dat gewoon melig gedis is, omdat het zoooo verrekte lang geduurd heeft... :excited.gif:
Ik snap dat heus wel Zuidema. Het ging alleen over het zelfverdedigingsmechanisme waar ik op reageerde bij Mr. Ajax. Je hebt een aantal posters die best wel stellig zijn en sommigen die niks zeggen maar later wel mensen afzeiken op een eerder gedeelde mening. Maar als je nooit zelf je mening deelt kan je niet worden afgezeken. Zo vatte ik de post op van Mr. Ajax en daar reageerde ik op. Dat Yopi vervolgens zelf de behoefte voelt om daar op te reageren kan ik niks aan doen. Ik het Yopi later ook bedankt voor zijn artikelen in het Kroatisch.

Ik schreef in het Feyenoord topic dat Slot niet meer naar een topclub gaat. Is dat te vroeg? Zeker weten. Maar we lullen hier allemaal toch wat? Behalve Andreiy. Die heeft de echte contacten en deelt die zelfs hier via PM! Wauw!
:biggthumpup.gif:

+1. Ik vind het heerlijk om lekker een mening te vormen en hier neer te plempen. Soms wat vroeg en af en toe ongefundeerd Zit ik er vaak naast? Absoluut. Doet dat ertoe? Mijns inziens niet. Lekker ouwehoeren. Beetje stevige mening poneren is leuk voor de discussie.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

De Dominee
Berichten: 5866
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Josip Sutalo

Bericht door De Dominee » ma aug 21, 2023 9:24 am

wimpey schreef:
ma aug 21, 2023 9:23 am
Yopii schreef:
ma aug 21, 2023 9:12 am
Een topverdediger erbij scheelt natuurlijk enorm. Nu mis je een leider. Je kunt moeilijk van een zeventienjarige verwachten dat hij de boel neerzet.
Dit middenveld gaat trouwens weinig ballen veroveren. Zeker niet als Berghuis er op 10 nog bij komt. :excited.gif: Misschien zie ik het niet, maar ik ben vooralsnog geen fan van die vd Boomen. Als je zo traag en statisch bent, moet je wel een heel goede trap hebben. Maar hij maakt het verschil niet.

Verder is de vraag of iemand als Misehouy gaat verlengen. Is er perspectief voor jeugd, na 8 (and counting) aankopen?
Misehouy vraag ik me ook af. Ik verwacht dat Ajax nog een 10 haalt (Spertsyan, McAtee) en dan hoop ik dat Klaassen en/of Berghuis gaan vertrekken. Beide genoemde nieuwe spelers zijn veel meer middenvelders dan Berghuis. Zo niet, zijn de kansen voor Misehouy wel minimaal. Al is een jaar JA voor hem meer dan prima. Het duurt echter vrij lang met zijn verlenging, dus ik denk dat hij de kat uit de boom kijkt. Jammer, groot talent.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Yopii
Berichten: 18474
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Josip Sutalo

Bericht door Yopii » ma aug 21, 2023 2:18 pm

Geen verrassing: Sutalo opgeroepen voor kwalificatiewedstrijden van Kroatië. Wel een vraagteken weggenomen: Modric blijft international.

Dalić maakte de lijst bekend: Luka blijft, Frigan in de nationale ploeg, pre-orders bij Medić en Baturina

Kroatië speelt in september twee EK 2024-kwalificatiewedstrijden. In Rijeka ontvangt hij Letland en drie dagen later in Jerevan speelt hij tegen Armenië.

Zlatko Dalić heeft de lijst met spelers waarop hij rekent in de kwalificatieduels met Letland en Armenië bekendgemaakt en het laatste vraagteken over het verblijf van Luka Modric in het shirt van Vatreni weggenomen. Als die er al was.

Hoewel de aanvoerder na de Nations League-finale in Rotterdam nog niet vastberaden was over het feit dat hij in de nationale ploeg zou blijven, laat het feit dat Zlatko Dalic hem op de lijst zette zien dat Luka in ieder geval doorgaat tot het EK in Duitsland komende zomer.

Bestudeer het volledige aanbod in Duitsland en speel nu (Speel verantwoord, 18+)

Op de lijst met nieuwe namen van Dalić, in relatie tot de lijst van internationals waarmee hij naar Rotterdam ging, staat Matija Frigan die onlangs van Rijeka naar Westerlo verhuisde, maar zijn debuut in België wacht nog.

Doelmannen: Dominik Livaković, Ivica Ivušić, Nediljko Labrović

Defensief: Domagoj Vida, Borna Barišić, Josip Juranović, Joško Gvardiol, Borna Sosa, Josip Stanišić, Josip Šutalo, Martin Erlić

Middenvelders: Luka Modrić, Mateo Kovačić, Marcelo Brozović, Mario Pašalić, Nikola Vlašić, Lovro Majer, Luka Ivanušec

Aanvallers: Ivan Perišić, Andrej Kramarić, Bruno Petković, Petar Musa, Matija Frigan

Pre-registratie: Dominik Kotarski, Duje Ćaleta-Car, Jakov Medić, Nikola Moro, Martin Baturina

"We hebben een geweldige prestatie in de Nations League-finale achter de rug en we zijn trouw gebleven aan het team dat daar de zilveren medaille won. Natuurlijk zijn we allemaal blij dat de aanvoerder nog bij ons is, met Luka zijn we veel sterker op en naast het veld. Ik ben blij dat bijna alle spelers het clubprobleem hebben opgelost zodat ze met een rustig hoofd naar de bijeenkomst kunnen komen, dit was vroeger een probleem in september. Ik feliciteer Mateo, Joško, Lovro en Josip met hun grote transfers en ik ben er zeker van dat ze bij Manchester City, Ajax en Wolfsburg nog progressie zullen boeken. Het is mooi om te zien dat we weer steeds meer spelers bij grote clubs hebben en ik denk dat dit voor een groot deel de vrucht is van de grote successen van de nationale ploeg in de afgelopen periode", aldus bondscoach Dalić.

"Nu Guardiol de Final Four mist door blessureleed, hebben we ons aangesloten bij Frigan uit Nederland om onze aanvallende opties uit te breiden met een snelle, moderne spits met een geweldig voorjaar. We hebben nog twee uiterst belangrijke wedstrijden voor de boeg, waarin we met twee overwinningen een grote stap richting het EK kunnen zetten. Natuurlijk accepteren we de rol van favorieten, maar we weten heel goed dat het in de kwalificatie niet veel betekent als je niet met maximale concentratie en focus de wedstrijd ingaat en we verwachten van de spelers precies het soort aanpak dat we in juni hadden vanaf de eerste training. We willen zo'n Kroatië weer zien, verscheurd, strijdlustig en van hoge kwaliteit, om de rol van favorieten tegen Letland en Armenië te rechtvaardigen", voegde de bondscoach eraan toe.

Kroatië vervolgt de strijd om Duitsland op 8 september in Rijeka en drie dagen later als het in Jerevan tegen Armenië speelt. Hij heeft vier punten (een gelijkspel met Wales en een zege op Turkije) en de derde plaats op de ladder met twee wedstrijden minder dan koploper Turkije, dat negen punten heeft.
Germanijak

Biscan, de trainer van Dinamo, is trouwens ontslagen na het echec tegen AEK.

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7354
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Josip Sutalo

Bericht door Scherrer » ma aug 21, 2023 6:16 pm

Hij is binnen! Prachtig filmpje, trouwens. :biggthumpup.gif:
***

wimpey
Berichten: 51839
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Josip Sutalo

Bericht door wimpey » ma aug 21, 2023 6:20 pm

Lekker :biggthumpup.gif:

Ook bij Ajax nummer 37, schijnbaar. Op naar nummer 37 immers.

Historicus
Berichten: 3362
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Josip Sutalo

Bericht door Historicus » ma aug 21, 2023 6:33 pm

Scherrer schreef:
ma aug 21, 2023 6:16 pm
Hij is binnen! Prachtig filmpje, trouwens. :biggthumpup.gif:
Sjaak is ook binnenboord. Handig gedaan.

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11937
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Josip Sutalo

Bericht door Zuidema » ma aug 21, 2023 6:38 pm

Scherrer schreef:
ma aug 21, 2023 6:16 pm
Prachtig filmpje, trouwens. :biggthumpup.gif:
Ja, geweldig. Heel sterk. Hoezo een mooie entree? :biggthumpup.gif:

Ze leveren steeds weer formidabel werk af. Nou het Vlaggenschip nog.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9055
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Josip Sutalo

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma aug 21, 2023 6:51 pm

Mooi dat “belletje” van Fabrizio. Heeft m gezien zijn comment op X ook bekeken.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33838
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Josip Sutalo

Bericht door Duke » ma aug 21, 2023 6:56 pm

Scherrer schreef:
ma aug 21, 2023 6:16 pm
Hij is binnen! Prachtig filmpje, trouwens. :biggthumpup.gif:
Haha, mooi filmpje weer!
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

columbus
Berichten: 5356
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Josip Sutalo

Bericht door columbus » ma aug 21, 2023 7:09 pm

Heel tof gedaan!

columbus
Berichten: 5356
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Josip Sutalo

Bericht door columbus » ma aug 21, 2023 7:10 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Mooi dat “belletje” van Fabrizio. Heeft m gezien zijn comment op X ook bekeken.
O echt! Nog maar eens kijken, het was me nog niet opgevallen

Haha! Zie het nu wel, grappig

Mr. Ajax
Berichten: 14505
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Josip Sutalo

Bericht door Mr. Ajax » ma aug 21, 2023 7:18 pm

Goed, hij is binnen. :ajaxsmiley.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Plaats reactie