(Vreemd dat ik het niet kan lezen, ik zie een leeg bericht.)
Moderator: mods
ja dat had ik ook gehoord maar als Bergwijn niet van rechts kan, zal hij daar nooit naartoe lopen. Dan moet toch iemand anders die hoek in.
Als je een leeg bericht ziet is dat over het algemeen een ingesloten tweet die bij jou niet geladen wordt. Een trucje om die toch te kunnen lezen is dat je het betreffende bericht quote. Dan zie je welke link er gebruikt is. Deze kun je vervolgens openen in je browser.
https://twitter.com/FabrizioRomano/stat ... 02550?s=20Fabrizio Romano schreef:Emil Forsberg, attracting interest from OL and Ajax this summer as there's movement around the player - as called by Aftonbladet
RB Leipzig have also proposed new contract in order to keep
Valentijn Driessen schreef: Ken ik niet. Zal Ajax dus niet verder brengen.
We kunnen ons toch geen dure keeper veroorloven zonder Rulli eerst verkocht te hebben?De Dominee schreef: ↑ma aug 21, 2023 11:23 amVlachodimos wordt weer genoemd in Griekse media. Ligt in de clinch met Schmidt en Ajax zou (net als Man U) op het vinkentouw zitten. Benfica heeft ook Trubin al gehaald als vervanger.
Is volgens mij een (hele) goed keeper. Kan echter totaal niet mee voetballen. Geen idee of de prijs - kwaliteit verhouding goed is en of hij een betere keeper is dan Olij. Die laatste speelde gisteren weer een puike partij tegen Feyenoord.
Hij was reservekeeper bij zijn vorige club, maar kennelijk een groot talent. Dus haal je hem voor de langere termijn. Dat was ook altijd al de bedoeling want Rulli was voor zijn blessure 1e doelman. Hij zou dus sowieso nog niet spelen.
Mjah, Rulli had nu bij Bayern gezeten. Gorter zou verhuurd worden. Vreemd dat Gorter de voorkeur krijgt.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑ma aug 21, 2023 12:38 pmDat was ook altijd al de bedoeling want Rulli was voor zijn blessure 1e doelman. Hij zou dus sowieso nog niet spelen.
Je kunt het hooguit vreemd vinden dat Steijn Gorter een groot talent vindt. Maar dat Gorter nu keept, gezien de mening over hem van Steijn, is niet vreemd mijn inziens.wimpey schreef: ↑ma aug 21, 2023 12:46 pmMjah, Rulli had nu bij Bayern gezeten. Gorter zou verhuurd worden. Vreemd dat Gorter de voorkeur krijgt.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑ma aug 21, 2023 12:38 pmDat was ook altijd al de bedoeling want Rulli was voor zijn blessure 1e doelman. Hij zou dus sowieso nog niet spelen.
Als je Vlachodimos op kan pikken, moet je het doen. Topatleet. Die is dan in een klap met kilometers afstand de beste keeper in NL. Komt uit Stuttgart, Mislintat heeft vast een lijntje uitgezet...
Die is toch heel zwak aan de bal?wimpey schreef: ↑ma aug 21, 2023 12:46 pmMjah, Rulli had nu bij Bayern gezeten. Gorter zou verhuurd worden. Vreemd dat Gorter de voorkeur krijgt.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑ma aug 21, 2023 12:38 pmDat was ook altijd al de bedoeling want Rulli was voor zijn blessure 1e doelman. Hij zou dus sowieso nog niet spelen.
Als je Vlachodimos op kan pikken, moet je het doen. Topatleet. Die is dan in een klap met kilometers afstand de beste keeper in NL. Komt uit Stuttgart, Mislintat heeft vast een lijntje uitgezet...
Volgens mij ook. Tegelijkertijd heeft Wimpey volgens mij ook gelijk, want als keeper zou hij (van wat ik me van hem herinner) meteen de beste van NL zijn.Yopii schreef: ↑ma aug 21, 2023 1:17 pmDie is toch heel zwak aan de bal?wimpey schreef: ↑ma aug 21, 2023 12:46 pmMjah, Rulli had nu bij Bayern gezeten. Gorter zou verhuurd worden. Vreemd dat Gorter de voorkeur krijgt.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑ma aug 21, 2023 12:38 pmDat was ook altijd al de bedoeling want Rulli was voor zijn blessure 1e doelman. Hij zou dus sowieso nog niet spelen.
Dan hadden we Olij gehaald en had die onder de lat gestaan, is mijn vermoeden.wimpey schreef:Mjah, Rulli had nu bij Bayern gezeten. Gorter zou verhuurd worden. Vreemd dat Gorter de voorkeur krijgt.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑ma aug 21, 2023 12:38 pmDat was ook altijd al de bedoeling want Rulli was voor zijn blessure 1e doelman. Hij zou dus sowieso nog niet spelen.